יום שבת, 9 ביוני 2012

שתשאר צעיר לצנח

החולצה החדשה שקיבלתי במתנה מ-TNT עוררה כבר הרבה המון מבטים והרבה תגובות. אין ספק שהקונספט שלה עושה כבוד לערי הפריפריה שאינן זוכות למספיק תשומת לב. נכון שחסרות לי עליה כמה ערים שאני אוהבת במיוחד (מישהו אמר רמת השרון?), אבל מצד שני יש שם מספיק מקומות לא צפויים כמו מכבים-רעות, מודיעין וכפר סבא.
כשהגעתי עם החולצה לבית הספר השבוע, התלמידים שלי פשוט הופנטו ולא הורידו ממנה את העיניים. אם יש פריט כזה שאני מגיעה איתו לעבודה ומצליח לעורר מבטים שכאלה, אני יודעת שהצלחתי! חוץ מזה שהחולצה הזאת מגניבה מספיק כדי להוכיח שיש גם מורות מגניבות במשרד החינוך.
זה גם הכיוון של הקולקציה של TNT - בגדים צעירים ומגניבים, לאנשים שכאלה וגם למי שכבר מזמן עברו את גיל 25 אבל עדיין מרגישים צעירים ומגניבים ברוחם. למזלי אני עדיין בת 25, ככה שאני בטווח...
ברור שהקולקציה מאוד עדכנית ומרכזת בתוכה את כל הטרנדים של קיץ 2012 - צבעי פסטל, שחור-לבן, טרופי וכו', ולמרות שנראה שהמידות ממש פיציות, הופתעתי לגלות שיש שם מכנסים עד מידה 44 לבנות ועד מידה 46 לבנים.
המחירים של TNT מאוד מאוד זולים ודומים לטווח מחירים שאפשר למצוא ברשתות אופנה כמו H&M ו-Forever21.
ללא ספק, יש כאן אלטרנטיבה זולה וטובה למי שמאס ברשתות הענק ומעדיף לעשות את רכישות הבגדים שלו ברשת "קטנה" יותר וישראלית, כמובן.





חולצה: TNT, משקפי שמש: Xray

ובשביל שתהיה שבת מתוקה, קבלו עוד כמה פריטים מתוך הקולקציה!


מה העיר שלכם, אגב? 
:)


תודה לאספי שלי על הצילומים ושבת שלום לכולם,
שרונה.

4 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

פתח תקווה... לא יודעת אם מתוך הכרח או בחירה.
לטי אנד טי אני מתחברת קצת פחות.

danra אמר/ה...

חולצה מדליקה בהחלט.
מורה מגניבה אה? נראה לי הכי מתבקש ללכת איתה לביה"ס :)

BeautyBitch אמר/ה...

פחות אהבתי את הפריטים האחרים, הם לא מדויקים בעיניי. אבל החולצה והכיתוב מתוקים מאוד. כשאני לימדתי בתיכון השתדלתי להגיע עם בגדים מבוגרים, גם ככה השומר היה שואל אותי איפה התלבושת האחידה..

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיכל - גם אני חשבתי לכמה רגעים אולי לעבור לגור בפתח תקוה, דווקא עיר פסדר.

דנרה - משתדלת להיות מגניבה ולהתחבר כמה שיותר לילדים, הם אוהבים את זה שאני כמעט בגילם :)

Beauty - היית מורה בתיכון?! איזה מגניב! אני מאוד מגוונת בלבוש שלי, ממש תלוי במצב הרוח.. לפעמים גם מגיעה מאוד מחויט ו"לבוש".