יום ראשון, 1 ביולי 2012

כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך בכסף

בסוף השבוע האחרון יצאתי לחופש הגדול ואין מאושרת ממני. כשחשבתי ביני לבין עצמי איך אני הולכת להעביר חודשיים, נתקפתי חרדה. אפשר להשתגע מחוסר מעש כה רב! שעמום וחוסר מעש לרוב מביאים אנשים לצאת החוצה, לבזבז כסף ולפעמים גם לקנות דברים שהם ממש לא צריכים רק כדי להרגיש שהם "עשו משהו". החלטתי שאצלי זה לא יקרה. טיול לחו"ל כבר מתוכנן ממזמן ועכשיו הזמנתי כרטיסים לשתי תערוכות שנפשי חשקה בהם. האחת היא של מעצב העל יוז'י יאממוטו במוזיאון העיצוב בחולון והשנייה היא תערוכת הגוף במתחם התחנה. מזלי שאני חברה בהסתדרות המורים, כך שמחיר הכרטיסים זול משמעותית ממחיר כרטיס רגיל. אבל לא לכולם יש הנחות ולאחרים זה יעלה הרבה יותר כסף... אז איך בכל זאת חוסכים בקיץ הקרוב?!

דבר ראשון, ארגנתי לכם הנחה על שעוני HOOPS. זוכרים את השעונים הפלסטיקיים המגניבים האלה? הם כל כך צבעוניים ומדליקים! מה עושים? לוחצים על הבאנר של השעון כאן בצד שמאל של הבלוג, ותוכלו ליהנות מ-10% הנחה על מגוון השעונים באתר.


מבצע נוסף ושווה שנתקלתי בו ברשת שייך לרשת "אירופלקס" המתמחה בפתרונות שינה מתקדמים. כל מי שירכוש סט מצעים יחיד (340 ₪) או זוגי (489 ₪), יקבל במתנה 2 סטים נוספים בחינם! מצעים הם פריט שאנשים נוטים לפעמים להתעלם ממנו... אצלי זאת אהבה מאוד גדולה (ויקרה!) ולכן מצאתי עניין במבצע הזה שכן מדובר במצעי כותנה 100% סאטן איכותיים ונעימים.


ומה עוד?
אני די בטוחה שרובכם עוד לא מכירים את "בטר פרייס" (Better Price), אז הגיע הזמן שתתחילו לשנן את השם. מדובר במתחם ע-נ-ק-י המשתרע על פני 1800 מ"ר בקניון ארנה בהרצליה ומציג בתוכו כמות מטורפת של נעלי מותגים במחירי מבצע. השם היותר עממי למתחם כזה הוא אאוטלט, ואני הרי חובבת אאוטלטים ידועה!
אפשר למצוא שם מנעלי מעצבים כמו מוסקינו, D&G, סטיוארט וייצמן, 3Y, ג'וסי קוטור ועד מותגים יותר "עממיים" כמו נייקי, אדידס, קמפר, אקו ורוקפורט וכולם בהנחות של עד 70% הנחה.
מחיר ממוצע של נעל עומד בין 299-399 שקלים ומידי שבוע יש הנחה נוספת של עד 30% נוסף על מחיר האאוטלט, על דגמים נבחרים.


ואם באאוטלטים עסקינן - התלהבתי מאוד כשהגיעה לתיבת הדואר שלי ידיעה על מתחם אאוטלט ומותגים חדש, סטייל האאוטלטים שבארה"ב, שנפתח ממש לאחרונה בחוצות המפרץ (בין חיפה לקריות). אפשר למצוא שם חנויות של סטיב מאדן, סאקס, ריפליי, גולף, אימפוריום, אפרודיטה, ללין ועוד הרבה. נכון שיש כבר מתחמי אאוטלט דומים בארץ, שקרובים אליי יותר מזה הצפוני, אולם בזה הספציפי יש מותגים יקרים יחסית, שזאת פעם ראשונה בארץ שאפשר למצוא גם את חנות האאוטלט שלהם.


חופש נעים וקיץ נפלא לכולם!
שרונה

8 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

מתגעגעת לחופשות בימי היותי מורה אך לא רוצה לחוזר לעסוק בהוראה. על כן אצטרך למצוא שעות פנאי אחרות ללקט מן המבצעים הללו.
תהני בחופש!

LookinFab אמר/ה...

דווקא ביקרתי בבטר פרייס אתמול וכן אפשר אולי למצוא שם מציאות אבל השירות שם הזוי ביותר. בזמן שהתלבטתי בין שני זוגות שאהבתי, המוכרת שאלה "אז את לא לוקחת כלום?" ופשוט חטפה לי את הנעליים... וגם אין שם מזגן!

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.אני כמובן מקנאה, בעיקר בחופש. אני בטוחה שאת הולכת להינות, להתארגן עם הזמן והפעילויות ולא רק לבזבז כסף. בסך הבל חודשיים זה מספיק זמן לגם להשתעשע וגם להועיל לעצמך בשלל פעילויות. אז חופשה מהנה ביותר!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - לא ידעתי שהיית מורה! וואו, איזו תגלית! את חייבת לספר לי קצת יותר על זה :)

LOOKINFAB - נשמע מעפן מאוד מה שסיפרת, שירות זה חלק בלתי נפרד מחווית קניה. עוד לא רכשתי שם שום דבר כך שלא נתקלתי בדבר, אבל אני במקומך הייתי מסבה את תשומת ליבם של מי שצריך לנושא. חבל שמקום יקום ויפול על שירות של המוכרים שבו.

ציפי לוין - בהחלט הולכת להנות ולא בא לי שיגמר! (רק התחיל, אני כבר חושבת על הסוף :)) בטוחה שגם את תכננת כל מיני פעילויות לילדים המתוקים שלך. מחכה לקרוא עליהם בבלוג שלך...

נשיקות לכולן!

צעיף משי אמר/ה...

נחמד לשמוע שנפתח מתחם אאוטליט חדש ומרשים!

בנתיים אשאר במרכז אאוטליט של הרצליה..חיפה קצת רחוק..אבל בהחלט אקםוץ לבדיקה בקרוב..

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

צעיף משי - מאחר ואני יודעת שיש לי קוראים מכל הארץ (והעולם!) חשוב לי מידי פעם להמליץ גם על דברים מחוץ לתל אביב. בכל אופן, זה תמיד כיף שנפתחים עוד אאווטלטים ולו רק בגלל העובדה שאנו הצרכנים חוסכים מזה המון המון כסף (במידה ועושים קניה חכמה, כמובן).
דווחי לי איך היה לך שם...

Aline Frisch אמר/ה...

Hello Sharona,

I just discovered your blog by searching for israeli fashion and wear on google, and yours is the first one I find interestinf stuff. Kol Hakavod. You've got a new follower here.I would like to ask you (sorry....maybe it's written but my hebrew reading is just a catastrophe...) where is the Sack's outlet ?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Hey Aline! Thank you very much for your comment! The outlet is at "Chuzot Hamifratz" between Haifa and The Krayot (Norht Israel).
I hope I helped you!
Shavua Tov,
Sharona.