יום שבת, 11 באוגוסט 2012

כל הדברים שעשו לי את השבוע

עדיין חופש גדול, עדיין חם, אבל יש כמה נקודות אור קטנות (למעט מזגן חדש שהתקינו לי בסלון) שלחלוטין עשו לי את השבוע! ותודה לאלוהי האינסטגרם.

שמפו, מרכך ומסכה (ארוזים בתיק ורוד מתקתק) מהסדרה החדשה של ל'אוקסיטן. לסדרה קוראים Radiance&Color Care והיא מיועדת בעקרון לשיער צבוע. אפילו שאני עדיין לא צובעת, אני מתמסטלת מהריח המשגע ומהתחושה המרעננת של אחרי החפיפה. אין על ל'אוקסיטן, נקודה.


סחלבים, או בשמם השני - אורכידאות דוגמניות, שעושות לי נעים בעין ובלב. בעייני זה הפרח הכי יפה שקיים בעולם ולראיה אלה היו גם הפרחים שהרכיבו את זר הכלה שלי.


שרוולוני Sleeves שקיבלתי במתנה, מקשטות את הזרועות שלי בעיקר בזמן הנהיגה. האלרגיה לשמש מותירה אותי ללא הרבה ברירות, אז אם כבר - שיהיה בסטייל. וחוץ מזה, מה שטוב למדונה בטח ובטח טוב לי (125 שקלים לשרוולונים כמו שלי, דרך האתר בלינק הזה: שרוולונים מעוצבים)


מתוקים שהכין הקונדיטור אלון גלודמן, במסגרת סדנת מתוקים בה השתתפתי בבית הספר "עושים בישול". זה לא רק נראה טעים, זה באמת טעים!


ואם כבר מתוקים, אז השבוע ירדתי על 3 חבילות של עוגיות ועוגה מהסדרה החדשה של לחמי. טו-אוב! במיוחד עוגיות הסבלה שוקולד עם מלח ים, שמשאירות בפה טעם מתוק-מלוח.


הרומן שלי עם מוצרי קמדיס התחיל בשמפו הטיפולי המצויין וממשיך כעת עם טופיק פייס קרים - קרם טיפול לעור אדמומי ומגרד. הוא לא שומני מאוד והוא נהדר לבעלי עור רגיש (כמוני). אני קיבלתי אותו במתנה אבל בעקרון מחירו עומד על 90 שקלים. לא נורא בכלל ויש בו כמות גדולה.

לקינוח, הבקבוק המתוק הזה של מי עדן וללין. הבקבוק עצמו בצבע חלבי, מה שגרם לי לחשוב בהתחלה שגם המים בצבע, אבל מסתבר שזה רק הבקבוק. הוא מעולה לי בתוך התיק כי הוא לא שוקל הרבה ובעיקר ממש יפה.
ענברי החברה המתוקה שלי קנתה לעצמה, אז קנתה גם לי! תודה לך יקירה!


3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 

ומה הדברים שעשו לכם את השבוע?
שבת נעימה וקרירה לכולם. ותשתו הרבה מים, לפחות 8 כוסות - זה חשוב!
XOXO
שרונה



3 תגובות:

LookinFab אמר/ה...

כל המתוקים האלו פתחו לי את התיאבון... הולכת לנשנש את הדבר שתמיד עושה לי את היום, שוקולד מריר!!!

that texture magic אמר/ה...

אחלה תמונות, בחלט תודה לאלוהי האינסטגרם!

התמונה של העוגיות של לחמי ממש מגרות אותי.
החיים לא הוגנים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

האמת שגם לי מתחשק עכשיו איזה עוגה טובה או קופסת עוגיות לידי כאן בנשנושיישן :)