יום שבת, 22 בספטמבר 2012

יונה יהב בקניון חיפה

בשנים האחרונות אני נוטה להדיר את רגלי ממרחבי הקניונים. זה לא שאני לא אוהבת. נהפוך הוא, אני אוהבת יותר מדי ולכן מעדיפה להגיע לקניון רק כשאני באמת צריכה לקנות משהו ספציפי.
את קניוני אזור המרכז אני מכירה על בוריים - יודעת בדיוק באיזו קומה ממוקמת החנות של קסטרו בקניון עזריאלי תל אביב ומה יש לקניון איילון להציע. אני ממש לא "חיית קניונים" ואין לי איזה תחביב משוגע של לזכור בעל פה את כל חנויות הקניון, אבל יוצא ככה שאני פשוט יודעת את הדברים הלא חשובים האלה ואני חיה איתם בשלום.
בשבוע שעבר הוזמנתי להשקה מחודשת של קניון חיפה, שנרכש לאחרונה על ידי קבוצת עזריאלי. בקניון הושקעו 10 מליון שקלים בניסיון להחזיר אותו לעניינים ולהפוך אותו לקניון המוביל בעיר. כמי שמגיעה לחיפה מידי פעם בשנים האחרונות, יצא לי להיות בקניון רק פעם אחת. מהמעט שאני זוכרת הוא היה די "מעפן", אם לומר זאת בעדינות. לא היה בו כלום והתחושה הייתה של שוק א-לה תחנה מרכזית ופחות של קניון.
להפתעתי הרבה, כשהגעתי לאירוע ההשקה, גיליתי שהקניון אכן עבר את שינוי התדמית הדרוש – רואים את זה בשיפוץ הכללי ומרגישים עם חנויות המותג החדשות האהובות על ידי הנשים הישראליות. בין החנויות שנכנסו לקניון אפשר למצוא למשל את אלדו וניין ווסט, שהוכתרו השבוע במקומות הראשונים של חנויות הנעליים האהודות על נשות ישראל. כמו כן, אפשר למצוא שם גם סניפים של קסטרו ואמריקן איגל, סניף ענק ומקסים של פוקס הום, נייקי ועוד ועוד. סך הכל, 18 חנויות חדשות שמשתרעות על פני 3 קומות הקניון.




אם אתם באזור, תנו קפיצה, מדובר בהחלט באחד הקניונים הראויים יותר בעיר!

וחוץ מזה שמאוד התרגשתי לראות את ראש עיריית חיפה מר יונה יהב בקניון ולא ממש יכולתי להתאפק... קבלו:

חולצה: MIZO (נוה צדק), שרשרת פנינים מתנה מאמא, צמיד: צורי גואטה

אז סעו לחיפה ותקשיבו לזה בדרך!


בלו בנעימים,
xoxo
שרונה

4 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הייתי בחיפה רק פעם אחת בחיי,
תמיד זה נראה לי נורא רחוק :)
דווקא לאחרונה שתי חברות ממש קרובות שלי עברו להתגורר בעיר, אז אולי זו הסיבה לקפוץ לביקור...
אבל עם כל הכבוד, אין על ממילא! :)

אגב, החולצה שלך כזו מקסימה!

המשך יום מקסים,

יאנה

that texture magic אמר/ה...

מסכימה איתך שהקניון הזה היה די 'מעפן',
משמח לדעת שעשו משהו בנידון ככה שלתושבי חיפה תהיה אופציה הולמת מבלי להזדקק בנסיעות מיוחדות למרכז.

EFRAT ITAH אמר/ה...

במשפחה קוראים לי "נירת (הלואי) הקניונים" - מתאים לי. חניה, מזקן, קניות ובילוי ולקינוח אם צריך השלמות קניה בסופר. מה רע?

הוטלז חיפה אמר/ה...

לדעתי האישית יש צורך לפתח בצורה משמעותי יותר את מרכזי הקניות וכל הקשור לתיירות בחיפה, כמות התיירים שחיפה מקבלת לעומת אזורים אחרים בארץ יהא קטנה יחסית אך אין ספק שניתן לעלות את זה בצורה משמעותי עם קצת רצון וקצת יכולת, בניית מלונות חדשים, מרכזי קניות ומסחר, אטרקציות ועוד.