יום שישי, 7 בספטמבר 2012

הארון של אססי

אססי ויינגרטן היא האמא של מותג העל ESSIE. מותג הלקים שנולד בניו יורק בשנת 1981 (עוד לפני שאני נולדתי) החל את דרכו עם 12 גוונים בלבד. עם הזמן ESSIE הפך למעצמת לקים ומספר הגוונים התרחב לכ-1000 סך הכל! מיותר לציין שכל הפאשניסטיות שמבינות אופנה, לא משאירות את מדף הלקים שלהן בלי לק אחד של ESSIE. את הראשון שלי אגב, רכשתי בניו יורק והוא אחד מהגוונים היותר נמכרים שלהם. הוא נקרא Allure ויש לו גוון ורוד-חלבי ומהמם. מסתבר שגם קייט מידלטון החליטה לאמץ אותו ולמשוח על ציפורניה ביום חתונתה עם הנסיך. מה שטוב לנסיכה, בטח ובטח יהיה טוב גם לי!
אנה ווינטור, העורכת האגדית של Vouge USA, גם היא מחובבות המותג ובאחד הראיונות איתה אמרה: "אין עוד אישה אחת בעולם אשר מקדישה את חייה לצבעים ולציפורניים כמו אססי. היא מנבאת את מגמות האופנה באופן מושלם".

בשבוע האחרון נכנסתי לארון החלומות של אססי. הארון הוא למעשה מיזם אופנה שרקחו בארץ ובו לקחו חלק מיטב הסטייליסטים שלנו: גדי אלימלך, סיימון אלמלם, ליאת אשורי, ראובן כהן ויניב פרסי.
כל סטייליסט קיבל משפחת צבע אחת וסביבה יצר את הפרשנות שלו לארון של אססי.




צילום: לם-וליץ סטודיו

אני קיבלתי במתנה ערכת לקים משגעת בגוונים שונים ומחברת השראה עטופה בסרט אדום.
עד כה ניסיתי רק את הגוון ממשפחת הניודים שנקרא Vanity Fairest והוא בדיוק מה שהייתי צריכה אחרי כמויות של לקים צבעוניים למדי שקישטו את הצפורניים שלי לאורך כל הקיץ.
לגבי האיכות – מתנצלת בפני כל שאר המותגים - אססי משאירה את כולם מפרפרים מאחור הן מבחינת עמידות, הן מבחינת עיצוב חיצוני ומברשת ויותר מכל – כמות הגוונים הבלתי נתפסת.


ניתן להשיג בסופר פארם בעלות של 50 שקלים לבקבוק ואצל מכוני היופי והקוסמטיקה השונים (במחיר קצת יותר גבוה, לדעתי).

שבת שלום!
שרונה

תגובה 1:

*Maja* אמר/ה...

וואו איזה מיזם מקסים, גם אני משוגעת על אססי מהסיבה הזו בדיוק - מלבד האיכות והעמידות - קולקציות הגוונים מתאימות במדויק למגמות האופנה ויוצרות לוק שלם. וכמובן איזה כיף של מתנה !! תתחדשי