יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

הקרמיה - מוצרים נבחרים לחודש אוקטובר

החגים עוד שנייה מסתיימים (בשבילי זה עוד שניה כי אני עדיין בחופש...) ואני ניצלתי אותם להרבה מנוחה ולמעט טיולים. החופשה הקצרה במצפה רמון מילאה לי את המצברים ובעיקר הזכירה לי מהי שלוות המדבר.
זמן לפינוקים, טיפוחים ומוצרים חדשים קצת פחות היה ובכל זאת אני רוצה להמליץ על כמה מוצרים שניסיתי ואהבתי.

משמאל לימין: תרחיץ נוזלי של קמדיס, Eye Twister ולק "קולורמה" של מייבלין

הסתיו שמביא איתו הרבה גירויים ואלרגיות, לפעמים גם מביא ליובש ואדמומיות בעור. התרחיץ הנוזלי של קמדיס משמש אותי כסבון נוזלי לכל דבר ובכך אני מונעת מכל אותן תחלואות "להתיישב" אצלי על הגוף. מיותר לציין שהוא ללא פרבנים וללא SLS (כך הם הסבונים והתכשירים לשיער היחידים שאני משתמשת בהם בחודשים האחרונים) והוא מבוסס כולו על תמציות צמחים אנטי דלקתיות. מחירו 60 שקלים ואם תרצו לקנות גם את תחליב הגוף מאותה הסדרה, תשלמו רק 120 שקלים (במקום 170).

גם ה-Eye Twister הוא מוצר חדש יחסית שקיבלתי להתנסות והוא נועד לטיפול ברקמות העור שסביב העין. נכון, אני עדיין לא בגיל, אבל משתדלת להקדים תרופה למכה ולנסות למזער את הנזקים שנעשו (ואולי עוד יעשו). כמובן שיש את נושא הגנטיקה ולא משנה כמה קרמים נמרח, יש דברים שאי אפשר לנצח... בכל אופן, את הקרם מורחים באופן יומיומי לפני השינה, באזור בית העין והעפעפיים. כמות קטנה כגודל גרגר אפונה תספיק לכיסוי שתי העיניים.
אני מודה שקצת קשה לי להקפיד על שימוש יומיומי במוצרים המיועדים לאזור העיניים (אם כי באמת שאני משתדלת!) ולכן לא יכולה עדיין להעיד תוצאות חד משמעיות. מה שכן, גם התחושה הנעימה בבוקר שווה לי את המאמץ. המחיר עומד על 205 שקלים ל-30 מ"ל ואפשר לרכוש אותו דרך האתר: http://www.la-or.co.il/ ואצל קוסמטיקאיות משווקות.

ועכשיו,
רואים את הלק שמרחתי על הציפורנים?


מדובר בלק של מייבלין מסדרת Colorama שנקרא Tangerine (ומספרו 155) והוא פשוט שיחוק ותגלית מבחינתי. הצבע שלו קצת פחות כתום מהשם שלו, אני הייתי מגדירה אותו "אדום אש", אבל הוא אחד הצבעים הכי יפים שנמשחו על הציפורניים שלי EVER !
גם המברשת מאוד נוחה והעמידות מצטיינת! (5 ימים ללא תזוזה, זה בהחלט משהו מיוחד). מדובר בניסיון ראשון שלי עם לק של מייבלין ובהחלט לא האחרון. המחיר הוא 20 שקלים ל-7.5 מ"ל ותמצאו אותם בכל הפארמים השונים.

מוצר נוסף שקיבלתי מפולין הרחוקה הוא קרם של חברת "ביילנדה" שהיא חברה פולנית שמוכרת את המוצרים שלה רק למכוני יופי בלבד. קיבלתי אותו דרך אמא של חברה שלי שמשווקת אותם בפולין והוא למעשה פריימר עשוי קשמיר. המרקם שלו הוא מעין ג'ל-סיליקון ואני מורחת אותו משהו כמו 15-20 דקות אחרי הקרם לחות בשכבה דקיקה מאוד. העור מקבל "נעימות" נדירה, ומאוד רכה, ממש כמו קטיפה. יש לו אישור CE (תקן אירופי), הוא מכיל בתוכו גם חומצה היאלורונית (חומר פעיל שעוזר בתהליך ההתחדשות תאי העור) ומחירו - 125 שקלים. מי מכן שמעוניינת לרכוש את הקרם, כתבו לי למייל: photofashionpassion@gmail.com ואני אעזור גם בנושא שאלות וגם בנושא קניה ומשלוח.


אחרונה חביבה היא קופסת גלוסיבוקס לחודש ספטמבר! (זה כבר הפך למסורת, אז איך אפשר בלי?!)


ומה בקופסא הפעם?

  • שמן לשיער (בגודל מלא) של לוריאל. כן כן, אותו השמן מהפרסומת היפה בערוצי הטלוויזיה. עוד לפני שניסיתי אותו הוא נחטף על ידי אחותי, ככה שאני לא ממש יודעת לספר עליו, חוץ מזה שמחירו 50 שקלים.
  • לק מקולקציית הסתיו של ESSIE בגוון בורדו מושלם (הקופסא לא הייתה מושלמת בלעדיו). על האיכויות של המותג אין צורך לספר. והמחיר? 50 שקלים בסופר פארם.
  • ביוטיפיינג איי לושן של OFRA (בגודל מלא) הוא מוצר רב שימושי שנועד להפחית נפיחויות מסביב לעיניים, לטפל בעיגולים השחורים ולהסיר איפור קל בלבד. עוד לא נוסה, אבל הגיע אליי בדיוק בזמן! מחירו 99 שקלים ל-120 מ"ל.
  • פרקלינס מבית Dermalogica נועד להמיס של שאריות לכלוך בעור (כולל איפור) והוא תכשיר קדם ניקוי המבוסס על שמנים הידרופילים צמחיים. בקופסא הגיעה דוגמית קטנה ומחיר המוצר בגודל מלא הוא 226 שקלים ל-150 מ"ל.
  • דוגמית של הבושם אליין אסנס אבסולוט של טיירי מוגלר, או דה פרפיום מרוכז ומאוד מתוק, עבור חובבות הבשמים המתוקים. אני פחות אהבתי את הריח. מחיר 30 מ"ל – 436 שקלים.


בסך הכל, קופסא שהכילה 5 מוצרים, 3 מהם בגודל מלא, לא רע בכלל.
את גלוסיבוקס אפשר להזמין דרך האתר, כמובן.

תיהנו מהטיפות האחרונות של החג ואל תשכחו למרוח מקדם הגנה גם אם נראה שהשמש קצת נעלמה, זה רק תעתוע.
נשיקות
שרונה.

7 תגובות:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

גלוסי בוקס החודש ממש שווים!
אני מתחילה להצטער שאין לי מנוי...

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

TALI אמר/ה...

יש לי בדיוק אותו לק של מייבלין! מעולה! תודה ששיתפת אחלה פוסט


http://unzippedfashion.blogspot.com/

EFRAT ITAH אמר/ה...

התנסיתי בתחליב גוף מהסדרה - מעולה!אני שוקלת לרכוש את התרחיץ הנוזלי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Lace&chiffon - אם עדיין לא חווית אפילו לא פעם אחת את הגלוסיבוקס, תעשי לך מנוי רק לחודש-חודשיים. זה נורא נורא כיף לקבל מתנה אחת לחודש.

טלי - אפילו בעלי אמר שהלק יפה, וזה נדיר שהוא יתייחס למשהו כזה :) טעם טוב יש לך יקירה.

אפרת - אני מתביישת להגיד שאני מכורה לריח שלו, יש לו קצת ריח של משהו טיפול, מצד שני, יש בו גם משהו שמזכיר לי נורא ריח של תינוקות. זה פתאום בא אליי בגלים ואני מתחילה להסניף את עצמי :)

Anet אמר/ה...

love red color)

The Funny Bunny אמר/ה...

תשמעי נראה לי יש תחרות בין הלקים האדומים שלנו, מצד אחד זה של מייבלין מצד שני mistress של ciate... מממ אדום לוהט :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Anet - Thank you very much!

השפנפנה - ניסיתי רק פעם אחת לק של סיאטה וזה היה גוון חלבי בהיר (לצורך פרנץ'). מה אגיד ומה אומר - לק משובח, ברמה של ESSIE, OPI, CHINA GLAZE וחבריו. אבל כפי שכתבתי לגבי המייבלין - הוא בהחלט הפתיע! היום אמרח אותו עוד פעם :)