יום שלישי, 5 במרץ 2013

יצאתי לקניות ברשת, תכף אשוב

רכישות אופנה באינטרנט הן משהו שלרוב אני נמנעת ממנו. יש לכך מגוון סיבות, כשבעיקרן אני מפחדת לקבל "חתול בשק", כמו שאומרים.
לפעמים אני נכנסת ל-Ebay ורואה אקססוריז נפלאים, אז קולטת שאני צריכה להשתמש ב-PayPal וממשיכה הלאה. תמיד דחיתי את ההתעסקות בזה. למה? אין לכך סיבה באמת, אני סתם מעפנה.

לפני שלושה שבועות ניתנה לי הזדמנות פז לפתוח לעצמי חשבון. אז עשיתי זאת שלב אחר שלב, די בקלות אני חייבת לציין, מילאתי את הפרטים, הכנסתי פרטי כרטיס אשראי, בחרתי קוד ו...יצרתי חשבון! כל כך התרגשתי שמיד הרמתי טלפון לבעלי להודיע לו חגיגית שסוף סוף גם לי יש
PayPal. אי אפשר לומר שאני טכנופובית, אבל בכל הקשור למספר כרטיס אשראי באינטרנט אני מאוד הססנית.
בחשבון החדש הופקד לי סכום שאיתו יכולתי לצאת לבזבוזים ברחבי הרשת.
לשמחתי ישר בהתחלה קיבלתי רשימת חנויות אינטרנטיות ישראליות מומלצות וביניהן: Fahsest, Adika, StyleRiver, מרמלדה, S.wear, הקטלוג ועוד ועוד (הרשימה המלאה מופיעה כאן).
ההתלבטות הייתה קשה - מה לעזאזל אני בוחרת?!
אז שוטטתי עוד ועוד ועוד ולקח לי כמה ימים ליפול על מה שרציתי בדיוק!

התחלתי דווקא ב"הקטלוג" של XNET, שם מצאתי מכנסיים באאוטלט של חגית טסה. אותם מכנסיים שמדדתי בחורף שעבר ועלו 540 שקלים, היו כעת בהנחה מטורפת ועלו רק 150 שקלים. המכנסיים האלה בגזרה בינונית, יש להם פס גומי במותן שאני מאוד אוהבת כי זה לא יוצר אצלי לחצים על הבטן והן עשויות סאטן נעים נעים נעים. בחרתי באיסוף עצמי היישר מהסטודיו של חגית טסה ברחוב קלישר.



נשארו לי עוד כמה שקלים בחשבון שהיה לי ברור שאבזבז על משהו מ-S.wear שאני מאוד מאוד אוהבת. אחרי שנהייתי חברת מועדון שלהם בכלל יש לי מוטיבציה לבצע שם רכישות. בחרתי בשמלת מקסי ארוכה ושחורה עם שרוולי 3/4 שעלתה 97 שקלים בלבד. גם במקרה הזה בחרתי באיסוף עצמי מהסניף הקרוב לביתי אולם כאן האיסוף התבצע רק 5 ימים אחרי ההזמנה שכן במקרה של S.wear ההזמנה שלי יוצאת מהמחסנים לכיוון החנות ולכן לוקח לה מספר ימים להגיע.
נחשו מה? לא הייתי מרוצה ממה שהזמנתי, הייתה לי בעיה עם הצבע. כשהגעתי לקניון רמת אביב לאסוף את השמלה קלטתי שהשמלה הזאת בצבע כחול כהה הרבה יותר שיקית ומגניבה. אז מדדתי והתלבטתי רבות ולבסוף החלפתי לעצמי את הצבע. עם כל הכבוד לאהבתי לצבע השחור, במקרה הזה הכחול כהה ניצח. יחי ההבדל הקטן!


 וכך תוך 5 דקות (ואולי גם זה בהגזמה) ביצעתי רכישה מהירה ומעולה של שני פריטים שכבר עברו אצלי כמה כביסות בשל שימוש יתר.

תודה רבה ל-PayPal על הצ'יפור וההזדמנות, יש לי הרגשה שמדובר בסיפור אהבה והחשבון שלי שם עומד להיטען מחדש ממש בקרוב. על מה אני הולכת לבזבז? מניחה שזה יהיה קשור דווקא לדברים לבית החדש שלי.

נשיקות,
שרונה

5 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

לא יודעת אם לכעוס על פייפל או להודות לו אבל בזכותו אני קונה ברשת בבטחה, לא הרבה אמנם כי אין תחליף עבורי לתחושת "השקית ביד ומייד" אך בשקט נפשי ובקלות.

נחמה שור-סודות מחדר התפירה אמר/ה...

תתחדשי על הבגדים.

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה תתחדשי, מאד יפות המכנסיים. אני משתמשת בפי פל די הרבה זמן, גם מחול. בנתיים הכל היה לטובה. שבוע מקסים.

The Funny Bunny אמר/ה...

גם אני כמוך דחיתי ועדיין דוחה את הקץ עם פייפאל לא יודעת למה בכלל.
המכנסיים מעולים ממש. שווה.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - אני מודה שהרכישה הייתה כל כך כייפית ומהירה שהתחלתי לפזול לעבר רכישות נוספות. בינתיים שוקלת את צעדיי ועדיין לא הוזמן שום דבר.

נחמה שור - רוב תודות לך!

ציפי לוין - המון תודה, כיף שאהבת את המכנסיים.

השפנפנה - כיף לדעת שאני לא הפחדנית היחידה :)תודה על הפרגון!