יום שני, 18 במרץ 2013

צבעי היסוד לקיץ

כבר שנים שאני הולכת עם ניין ווסט. הנעליים שנעלתי אתמול בצהריים, למשל, באירוע ההשקה שנערך במלון הילטון תל אביב, הם זוג שרכשתי לפני יותר מ-8 שנים. תאמינו או לא אבל הן היו רלוונטיות יותר מתמיד.
לא רק שהן עדיין נוחות מאוד כאילו רק אתמול רכשתי אותן, לטעמי הן גם בין הזוגות היותר קלאסיים ויפים שיש לי בארון הנעליים.
אז תמונה שלהן לא תזכו לקבל היום (כבר ראיתן אותם בבלוג בעבר ודווקא הפעם שכחתי לתעד אותן שוב) אבל תמונות מתוך הקולקציה החדשה של ניין ווסט, אן קליין ואיזי ספיריט בהחלט תקבלו!

ומה בקולקציה?
ניין ווסט הלכו על השראה של ריזורט קיצי עם פלטת צבעים רחבה ובמרכזה צבעי היסוד. עוד השראות בקולקציה הן טרייבל, שנות ה-60' ועתידנות.
כיאה לקולקציית קיץ, החומרים השולטים בה הם קש, עץ, בדים מודפסים, וכמובן גם עורות צבעוניים, זמש ועוד. 

נעליים: 599 שקלים, תיק: 549 שקלים

נעליים: 479 שקלים, תיק: 549 שקלים

תיק: 549 שקלים, נעליים: 549 שקלים

מותג נעלי הנוחות איזי ספיריט השיקו קולקציה טכנולוגית חדשנית מבחינת הסוליות, הגפה והבטנה של הנעל וכל זה כדי לייצר נעל עם נוחות מקסימלית. מניסיון העבר שלי עם מגפיים של איזי ספיריט – יקר יחסית אבל שווה את הכסף. גם המגפיים האלה החזיקו לי שנים רבות. למרות שהחלפתי להם סוליה פעם או פעמיים, הם תפקדו כנעלי ההליכה שלי בחורף ואפילו זכו לטיול בניו יורק. עד שהגעתי לשדה התעופה בניו יורק בדרך הביתה, הרוכסן שלהם נקרע ונאלצתי להיפרד מהם רשמית.

נעלי בובה איזי ספיריט - 449 שקלים

עם אן קליין אין לי היכרות מקרוב, מעולם לא נעלתי נעליים של המותג ולכן אין לי מושג לגבי הנוחות.  לגבי העיצוב – אין ספק שמדובר בנעל מעוצבת לעילא. גם התיקים של המותג מאוד קלאסיים עם קריצה שיקית ואופנתית.


ועוד קצת תמונות מההשקה...


מחירים ניין ווסט:
נעליים: 349-799 ₪
תיקים: 349-849 ₪
ארנקים: 179-349 ₪

מחירים איזי ספיריט:
נעליים: 349-479 ₪
סנדלים וסנדלי עקב: 319-549 ₪
נעלי בובה: 379-479 ₪ 

מחירים אן קליין:
נעליים: 350-650 
תיקים: 250-650 

נשיקות,
ולפני שאתם הולכים, אל תשכחו לעשות לייק ל Photo.Fashion.Passion בפייסבוק.
שרונה.

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

ניין ווסט הוא מותג אהוב עלי.
בחוזרי מביקור מארה"ב, תמיד תמצאי נעליים, נגפפים ותיקים במזוודה ולא רק זוג אחד. הנעליים שלהם טובות ונוחות. אשר לתיקים אני מאוד אוהבת וכל עונה מתאכזבת מחדש כשתהיק מתבלה ועברו רק כמה חודשים.
משל אן קליין קניתי לי רק זוג נעליים אחד וחבל, הן אלגנטיות נשיות ונוחות.

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה. מנסיון שלי, ניין ווסט פשוט נפלאים. לי יש רגל בעיתית, צרה וקטנה, ותמיד אני מוצאת אצלהם סנדלים, מגפיים, מגפונים, ותמיד באיכות ותמיד יפות. הדגמים שהבאת מאד יפים וברור שאכנס למדוד! חג שמח!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - אין כמו נעל נוחה, זה הכי חשוב וזה הבסיס לדעתי. אני גם מקווה לנסות את אן קליין בקרוב.

ציפי - מה שטוב בניין ווסט זה שאפשר למצוא שם מגוון רחב של אימומים כך שאם לך יש רגל צרה ולי לעומת זאת רק רחבה, שתינו נמצא שם את מה שאנחנו מחפשות וזה ממש נהדר.

חג שמח!