יום ראשון, 24 במרץ 2013

סדר פסח

אביב, התחדשות - זאת בדיוק התקופה בשנה שבה אני מנסה לעשות סדר. לא רק בבית אלא גם בחיים שלי. אז עברתי דירה ונפטרתי מהרבה בגדים, אקססוריז, כלי מטבח וגם ממוצרי טיפוח ויופי שלא ממש התאימו לי.
ומה כן השארתי? רק את ה-דה בסט!


הבושם החדש של קלואה – See by chloé ושמן הגוף הנוצץ מסדרת Marvellous Flowers ("פרחים מרהיבים") של ל'אוקסיטן, הם שני המוצרים האביביים בהם התחדשתי לאחרונה. הבקבוקים היפים של כל אחד מהם מקשטים לי את חדר האמבטיה החדש, הריח של הבושם נקי ועדין בדיוק כמו שאני אוהבת, הוא לא מתוק ויש בו חמצמצות עדינה בשילוב ניחוחות של תפוח, יסמין ווניל. תענוג! 423 ₪ ל-50 מ"ל (אד"פ).
שמן הגוף של ל'אוקסיטן הוא המצאה גאונית וחגיגית של מותג אהוב. השמן נספג בעור תוך שניות ומשאיר תחושה רכה ומלטפת, הנצנוץ עדין ביותר והעור זוהר וקורן. אפשר להשתמש בו גם על השיער, אבל את זה עדיין לא ניסיתי. 169 ₪ ל-75 מ"ל.

עוד מוצריMUST  שהפכו את עור הפנים שלי מאפורים ושמנוניים למשהו חי שאפשר לגעת בו:


תרחיץ הפנים של Kamedis לעור פנים שמנוני הציל לי את עור הפנים בתקופה בעייתית זו, והוא נרכש בעקבות המלצה של המטפל האלטרנטיבי שלי (שמסתבר שגם היה אחראי על פיתוח המוצר). כבר ניסיתי בעבר מוצרים של החברה והייתי מאוד מרוצה, אבל אני חושבת שתרחיץ הפנים הוא הדבר הכי טוב שלהם שניסיתי עד כה. הוא עלה לי 60 שקלים (אאל"ט) ל-125 מ"ל כאשר נדרשת כמות מזערית בכל שימוש.
אחרי שטיפת הפנים אני משתמשת במי הפנים של Clean&Clear לעור רגיש שנותנים תחושת ניקיון של ממש והכי חשוב – לא מייבשים לי את הפנים.
הבעיה הגדולה שלי הייתה למצוא את המוצר שיאזן את עור הפנים שלי, שמוגדר כ"מעורב" ובתקופה האחרונה בכלל השתגע ולא הבנתי אם הוא שומני או יבש. מי הפנים הללו השלימו את הפעולה של התרחיץ וכל שנותר היה לספק לו לחות קלילה. מי הפנים אגב, עולים 40 ₪ ל-200 מ"ל שמספיקים להרבה מאוד זמן, מניסיון.
לסיום כל התהליך ההכרחי הזה, קיבלתי דוגמיות של Skin Perfecting Primer מבית דרמלוג'יקה.
אין לי בכלל ניסיון עם המוצרים של החברה ולכן לא ידעתי למה לצפות. בתור התחלה, הריח הזכיר לי ניחוחות של ספא. אין לי הגדרה מדויקת לריח, הוא היה מאוד פרשי ונעים. המריחה הייתה קלה ואחידה והחשוב מכל הוא שהרגשתי שהפריימר הזה ממש שומר לי על העור. הגעתי הביתה בסוף היום, הסתכלתי על הפנים במראה וקלטתי שהאיפור לא זז ומראה העור היה חלק ואחיד כאילו זה עתה התאפרתי. הפלוס הגדול בפריימר הזה הוא שיש לו מקדם הגנה 30SPF ובתקופה זו של השנה אני לחלוטין מחפשת מוצרים עם מקדמי הגנה. החיסרון היחיד של הפריימר הוא המחיר הגבוה: 340 ₪ ל-22 מ"ל.

ולקינוח, 2 מוצרי איפור חדשים שקיבלתי להתנסות ומאוד אהבתי!


המסקרה החדשה Revlon – Colorstay Overtime היא אחת הטובות שניסיתי מזה המון זמן, מתעלה גם על מסקרות של מותגים יוקרתיים בהם השתמשתי בעבר. היתרון הגדול שלה הוא העמידות הגבוהה ל-24 שעות. ניסיתי אותה ביום אחד שהיה לי קשה במיוחד, יום בו בכיתי הרבה ובסופו גיליתי שהמסקרה לא זזה ממקומה. כששטפתי את הפנים וניסיתי להוריד אותה, הבנתי שסבון קל לא יוכל לעשות את העבודה ולכן נעזרתי במסיר איפור לעיניים של החברה, שהופיע בגלוסיבוקס לראשונה ומאז אני מכורה לו.
  
מחיר המסקרה מצחיק ביחס לאיכות שלו - 59 ₪ - מה שמזכיר לי תמיד שלא צריך לשלם הרבה בשביל מוצר טוב ושלפעמים הזול מתעלה על היקר.
גם עפרון האייליינר החדש שלJA-DE  (59 ₪) עמיד ביותר ונדרש מסיר איפור טוב כדי להסיר אותו מהפנים. העפרון, חלק מהקולקצייה המטאלית החדשה, מבוסס על פורמולה עמידה במים ונמשח בקלות גם למאותגרי אייליינר כמוני. בקצה של העפרון מצאתי להפתעתי הרבה מחדד והגוון שקיבלתי להתנסות – Gun Metal 101, אפור מתכתי - הוא השחור החדש שלי לקראת הימים האביביים. עוד נחמד לגלות  שהמוצר נטול פרבנים ומוצע ב-9 גוונים חביבים כמו: כחול, ירוק וסגול.

מסקרה: Revlon – Colorstay Overtime, עפרון אייליינר: JA-DE

ולסיום סיומת, משהו חביב לכבוד:


החולצה שבתמונה היא מחווה לביקור של אובמה בישראל. אותי היא מאוד שעשעה ותמורת 20 שקלים במשביר לצרכן, גם לכם תוכל להיות חולצת מזכרת מגניבה כמו שלי.

חג פסח שמח ואל תשתוללו יותר מידי עם המצות!
נשיקות
שרונה

9 תגובות:

danra אמר/ה...

החולצה הזו כל כך מגניבה!!
חג אביב שמח מותק :)

veredstyle אמר/ה...

מזל טוב על מעבר הדירה יקירה!
שיהיה לכם הרבה מזל, אושר ובריאות במשכן החדש!!
וכמובן - חג שמח :-)

Peacha אמר/ה...

ממש חייכתי שראיתי את החולצה:)
כל סיבה לסדר מבורכת... חג שמח!

TALI אמר/ה...

אחלה פוסט יקירתי .אני חושבת שרבלון מעולים והנה התמונות מדברות בעד עצמן.חג שמח!

BeautytyBitch אמר/ה...

החולצה אדירה, ואני אקנה גם אבן אם כתוב עליה לאוקסיטן. יש בחורות שהן פשוט מכורות..

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה, יופי של פוסט. חולצה מדליקה ותתחדשו על מעבר הדירה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה לכל המאחלות והמפרגנות, כיף שאתן כאן!

טל אמר/ה...

הי
בלוג מהמם!
איך אפשר ליצור איתך קשר?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טל - זה המייל שלי: photofashionpassion@gmail.com