יום ראשון, 28 ביולי 2013

10 דברים שאני לא יכולה בלעדיהם בקיץ

  1. מקדם הגנה 50SPF – יש יותר מידי טובים בשוק ואני אוהבת "לטעום" מכולם. בקיץ הנוכחי נצמדתי בעיקר לאלה של לה רוש פוזה ושל חוה זינגבוים. אני מחסלת ערימות של בקבוקים בכל קיץ, ולא רק כי אני מכורה, אלא גם כי אני לא רוצה לחטוף מחלות עור נוראיות כשאהיה גדולה.
  2. משקפי שמש – יש לי עשרות זוגות, ולמרות שאני אוהבת לחלק לאנשים אהובים, אני עדיין מוצאת את עצמי עם כמויות של זוגות משקפי שמש. יש לי אחד בכל תיק + אחד באוטו ועוד כמה בארון. מה שלא יהיה, אין מצב שתתפסו אותי בלי משקפי שמש בקיץ (וגם בחורף, למען האמת).
  3. קרם ידיים של ל'אוקסיטן – לא משנה לי באיזה ריח, העיקר שיהיה של המותג הזה שאני מכורה אליו כבר שנים רבות. הטיובות של ה 30 מ"ל מעולות כי הן לא תופסות הרבה מקום בתיק ולא מכבידות עליו.
  4. בקבוק מים מינרלים – אם אני לא שותה לפחות ליטר מים ביום (וגם זה לא ממש מספיק לפעמים...) אני מתחילה להרגיש את הכליות שלי, ותאמינו לי שזה מצב לא נעים. בקיץ אני משתדלת להגביר את הכמות כדי לא למצוא עצמי מיובשת.
  5. כובע – כפי שאתם שמים לב, חכמה בשמש זו אני. כובע רחב שוליים מונע מקרני השמש להגיע אל עור הפנים שלי ולגרום לו לנזקים בלתי הפכים בדמות כתמים למיניהם, נקודות חן (עאלק) ושאר כוליערות. אני אוהבת למצוא את הכובעים שלי ברשתות הקונפקציה ולאחרונה גם התחלתי לכתת רגלי אל עבר בני ברק, שם המחירים נמוכים בחצי ויש היצע נרחב יותר.
  6. לק אדום בציפורני הרגלים – זה כבר נהיה עניין של הרגל, לרוב אעדיף את אלה של ESSIE  או OPI אבל זה לא באמת חובה. העיקר שיהיה בגווני אדום-כתום ושיהיה על הרגליים.
  7. קרם לחות לעור שמן – לא מספיק שאני סובלת מעור שמן (מה שיתגלה בגילאים מאוחרים יותר כיתרון דווקא), בקיץ אני חייבת לאזן את השומניות עם קרם מתאים עוד יותר לעור הפנים. כאן אני אוהבת את הצהוב של קליניק, קלרינס או חוה זינגבוים. משתמשת בשלושתם לסירוגין.
  8. שמלות קיציות מתנפנפות – ארסנל השמלות שלי הלך והתרחב בעקבות הביקור האחרון בחו"ל. הרי למי יש כוח ללבוש מכנסיים בימי הקיץ החמים?! החביבות עליי הן אלה של נאוטיקה ושל ראלף לורן אבל לא רק.
  9. מזגן – ואין צורך להרחיב במילים.
  10. אייס מלון – אייס מלון טרי וקר הוא ארוחת הבוקר הקבועה שלי במשך כל ימות הקיץ. אני מכינה אותו בבלנדר בבית עם מעט מים, דבש, וג'ינג'ר/נענע והוא לחלוטין המרענן הרשמי שלי.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה?
טיזר ה 10 שלי, שכולל גם חולצה מדליקה, סט תמונות ורשימה שבקלות אוכל להמשיך, הוא הקדמה לאירוע הבא:
רשת המשביר לצרכן חוגגת 10 שנים למועדון Club365 והמסיבה הסגורה לחברי המועדון בלבד תמשך עד סוף החודש.
ומה במסיבה: הכל ב 10! לדוגמא, מוצרי חשמל ב 10 ₪ בקניה מעל 365 שקלים (מחליק שיער/מיקסר יד/מסחטת הדרים ועוד), פריטים ב 10 ₪ כמו דאודורנט ספיד סטיק, שמפו ומרכך דאב, גרבי נשים דלתא ועוד, מגוון מוצרים ב 10 תשלומים, כלי בית וטקסטיל ב 40% הנחה + 10% לחברי מועדון + 10% נוספים.

חוץ מהמבצעים וההנחות הסניפים הפכו למתחם אטרקציה של ממש, תוכלו למצוא בהם עמדות DJ, דוכני פופקורן ושערות סבתא ועוד מלא הפתעות ומתנות לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים.
את רשימת הסניפים הקרובים לביתכם תוכלו למצוא כאן.

צאו ותחגגו!
נשיקות
שרונה.

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

הי,
אייס מלון ושמלות מתנפנפות זה לגמרי מרענן בקיץ.
מחכה לפוסט על הנסיעה!

ציפי לוין אמר/ה...

שרונה את כזו מקסימה! אני מוותרת על החגיגה של המשביר, אפילו שאני חברה, אין לי כוח נפשי לבלאגן. (רק של חו"ל....) יש לי גם ארסנל שמלות-קניתי בלונדון ובארץ. דרך אגב הפכתי צרפתיה מושלמת: שחור/אפור/מעט לבן-כחול וחום. זו המשיכה התמידית שלי, ואין לי כבר חריגות. שחור זה נהדר! תמשיכי לבלות בחופש,קיץ מקסים!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - יקח עוד שבוע-שבועיים אבל גם זה יגיע! מחכה לראות עוד משלך :)

ציפי - תודה מותק, חזרתי ארצה ואני מבשלת פוסטים שאת בטוח תאהבי!
נשיקות