יום שבת, 3 באוגוסט 2013

מצב רוח סתוי

אני במצב רוח סתוי. אומנם רק עכשיו התחלנו את אוגוסט, אבל מאז שחזרתי מחו"ל אני לחלוטין מתחילה להרגיש את ריח החגים מתקרב ואת קיצו של החופש הגדול (פריווילגיה אדירה למורה שכמותי). בשילוב עם מדפי החנויות המתמלאות בקולקציות הסתיו/חורף החדשות אני מבינה שזה עוד אכן עוד שניה קורה.
בשבוע שעבר הוזמנתי לשואו-רום של SACK'S, שם ריחרחתי מקרוב את הקולציה החדשה לסתיו 2013 ולחורף 2014. בסניפים של SACK'S מטפטפים את טיפותיהן האחרונות של בגדי הקיץ כך שהקולקציה החדשה עדיין לא בחנויות (תקף לסניף קניון רמת אביב של יום שלישי האחרון) ועד שהיא תגיע אני משאירה אתכם להתענג על תמונות של בדים איכותיים, תפירה וגימורים מצוינים ועיצובים מדויקים וכיפים שהנשים הישראליות לרוב מאוד אוהבות ומתחברות.

הקולקציה החדשה מחולקת לשתי קטגוריות ראשיות: הספורטיבי המחויט והקולקציה השבטית.
ומה בקטגוריה הראשונה:
  • שחור וכסוף
  • הדפסים ספורטיביים
  • אלמנטים מטאליים על טקסטורות קלאסיות
  • חולצות T מודפסות
  • חצאיות בגזרה גבוהה ועוד ועוד.

בקטגוריה השנייה לעומת זאת תמצאו:
  • רקמות והדפסים אתניים
  • כחול בהיר וטורקיז דרמטי
  • ועוד צבעים נעימים כמו ירוק, חום טרה קוטה וכתום.


התרגשתי לא פחות מהקולקציה של מותג הבית: Simple Life שעבורי היא מייצגת את מלתחת הבית ואחה"צ המושלמת. הייתי שמחה שהכול מזה יהיה בארון שלי, בכל הצבעים, ומכל הסוגים. הגזרות מושלמות ונוחות ועם מיקס&מאטצ' נכון, המראה שמתקבל הוא לא פחות ממיליון דולר. כן, גם כשמדובר בטריקו.


וגם האקססוריז שאף פעם לא מאכזבים:


אגב, בכל עונה מחדש אני נהנית לקבל את תיק העיתונות של SACK'S ובעיקר בגלל העובדה שהוא מעוצב מהמם, הגרפיקה שלו מגניבה וניכר שהושקעה בו מחשבה.

לסיום, אצטט משפט שאהבתי מתוך הקטלוג:
"זה מה שאנו זקוקות לו במלתחת חורף 2014: מראה כולל של לאקז'רי בוהמייני, בעוד אנו ממשיכות להוביל חיים אורבניים ולחלום על מקומות רחוקים ומרגשים".
מסכימה עם כל מילה.  
שבוע טוב.

2 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

אני משוטטת לא אחת בחנות בקניון ליד ביתי ואיכשהו תמיד נראה לי שאין כלום במידות שלי, ואני רזה. התמונות כאן מורות אחרת :)

veredstyle אמר/ה...

תמונות מקסימות יקירתי!
ממש שמחתי לראות אותך שם :-)
על הקולקציה המקסימה, אין צורך להוסיף אף מילה :-)
נשיקות מתוקה <3