יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

רגעים קלאסיים

הוניגמן מזכירים לי כל עונה מחדש שקלאסי זה יפה וזה מה שאני הכי אוהבת. הקולקציות שלהם תמיד מצליחות להרגיע אותי, לסדר לי את המחשבות ולגרום לי להבין שאין מה לעשות – אני מתבגרת ויחד עם המעמד שלי והתפקיד שלי כך אני צריכה גם לשנות מעט את סגנון הלבוש שלי. אחרי הכל, ג'ינסים קצרים וחצאיות מיני כבר לא כל כך עובדים במקום עבודה כמו שלי.
בקולקצית סתיו/חורף 2013/14 של המותג, לא הלכו על יותר מידי צבע ונצמדו לגוונים השחורים והאפורים, אדומים, סגולים ויין, והפסטלים והחומים, כיאה לחורף נכון ומעודכן.
תוכלו למצוא בקולקציה מגוון רחב של גזרות מעוצבות כמו מכנסיים בגזרה צמודה וסקיני, מכנסי שרוול, חצאיות קלוש באורך הברך וחצאיות עפרון. גם מחלקת השמלות הראויה לשבח עשירה בפריטים כמו שמלות T עם שרוול שמוט, בנוסף לשמלות המחויטות הקלאסיות.
הקולקציה מושפעת ממגוון טרנדים כמו: גראנג' ושנות ה – 90, המראה הדרמטי, לבן, הדפסי חיות ועוד.


הכיף הגדול בקולקציה הוא תשומת הלב לפריטים הקטנים. כך למשל, תוכלו למצוא מגוון סוודרים עם דיטיילס מושקעים כמו אבנים, פנינים, חרוזים ועוד. כמו כן, מחלקת האקססוריז מאוד הרשימה אותי ושווה לתת גם לה תשומת לב בביקורכם הקרוב באחד מהסניפים הרבים של הרשת. 

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

קולקציה יפה, אין מילים! אוהבת פריטים מיוחדים עם קישוטים! מה טווח המחירים וטווח המידות אצלם?

ציפי לוין אמר/ה...

מידי פעם אני מוצאת שם משהו, בגדול הם באמת קלאסיים מדי לטעמי. מה שמאד מוצא חן בעיני שם הם המחירים. תמחור אפשרי, לעומת אחרים. שבוע טוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - יש להם עד מידה 4 שלדעתי זה 42-44 בערך וטווח המחירים נע מ 59 שקלים לאקססוריז ועד לכמה מאות למעילים ה"כבדים" יותר.

ציפי - הוניגמן תמיד מצליחים להתבלט לי יותר משאר החברות הישראליות לאופנה. אני מאוד אוהבת את הסגנון שלהם.