יום שישי, 8 בנובמבר 2013

נעים לי, נעים לי, נעים לי

הבטיחו לנו גשם לסוף השבוע, אז הבטיחו.
יום שישי, שעת צהריים והשמש בחוץ מלהטת. אמנם יצאתי החוצה לסידורים עם חולצה ארוכה, אבל מהר מאוד מצאתי עצמי מרימה את השרוולים מעלה.
יש לי הרגשה שמחר יהיה סוער באמת. למרות שאני טיפוס קייצי יותר, אני מודה שיש בי ציפייה לחורף אמיתי, למעילי פוך, לסוודרים ולהתכרבלויות מול הטלויזיה כשבחוץ יורד מבול.
את הציוד לחורף כבר התחלתי לרכוש והוא כולל בין השאר גרביים עבות וחמות, סווטשרטים מפנקים לבית, כירבולית טלויזיה רכה ומלטפת, נעלי בית ועוד...
נשאר רק לבצע את ההחלפה הנדרשת בארון הבגדים בין בגדי הקיץ לבגדי החורף ולהתחיל להשתמש בכל הציוד החורפי שהכנתי לי מבעוד מועד.

נעלי הבית של החדשות של Dearfoams בצבע שמנתי עם פרווה ואבנים נוצצות כבר מחכות לי לרגלי המיטה. נעלי הבית שהגיעו הישר מארה"ב עוטפות את הרגל בחמימות ושומרת על חום כף הרגל גם כשקר מאוד. יש לי כבר זוג אחד של המותג ככה שהספקתי לעבור חורף שלם עם נעלי בית שעשו לי את החורף לקצת יותר נעים. נעלי הבית שלי עולות 149 שקלים ואפשר להשיג אותן בהולמס פלייס, מגה ספורט, ענת מיקולנסקי ובחנויות המובחרות.



את הכירבולית של אירופלקס בדוגמת אבני חלוקי נחל הנחתי על ידית הספה בסלון ובימים שבהם בא לי לחטוף שנת צהריים קלה, אני מתעטפת בה ברכות. אפילו שעדיין לא קר מספיק, כשאני הולכת לעשות שנ"צ על הספה בסלון, אני חייבת לעטוף את עצמי בשמיכה כדי להירדם טוב יותר. ילדות של חברה שלי שהגיעו אליי הביתה לביקור נתקלו בה במקרה וזאת הייתה התגובה שלהן: "OMG, זה מה זה נעים!".
99 שקלים ברשת חנויות אירופלקס ברחבי הארץ.



האקססורי הבא הוא אחד הדברים הכי יפים ומיוחדים שיצא לי להתקל בהם בשנים האחרונים. צעיף-שרשרת, צעיף העשוי מ 100% צמר מרינו טבעי עם מגע רך כמו של צמר גפן שמשמע גם קישוט לצוואר או כשרשרת. לצעיף מצורף סוגר מוזהב שאפשר להניח אותו גם בחלק הקדמי וגם בחלק האחורי או לשחק איתו איך שמתחשק. על הרעיון והעיצוב אחראית שירה פז שהיא בוגרת שנקר והיא מכינה את הפריטים האלה אחד אחד, במו ידיה, גם את טווית החוטים וגם את צביעתם. כל צעיף הוא יחיד ומיוחד ואין צעיף נוסף שזהה לו. מיותר לציין שזה לא רק יפה אלא גם מפנק ומחמם במיוחד.
את הצעיפים ניתן להשיג ברשת חנויות SACK'S, הגר סתת ובמרמלדה מרקט (המשלוח חינם) במחיר של 348 שקלים ליחידה. בקרוב תקבלו פוסט אאוטפיט מושלם עם הצעיף האהוב, יש למה לצפות.


ובשביל שיהיה לנו הכי נעים שאפשר, הנה שיר שעושה כזה בלב - "נעים" של שרון רוטר, זוכרים אותה? אם לא יצא לכם עדיין להכיר, אז שתדעו שיש לה אלבום יפיפה.


סופ"ש מושלם ו... נעים!
שרונה.

3 תגובות:

nona אמר/ה...

עשית לי חשק לחורף

ציפי לוין אמר/ה...

גם אני ככ מצפה לחורף!!! נעלי בית יש לי של קרוקס, כפכף עור, יופי של נעל, עדינה ואין שום סיכוי שמשהו ידע שזה שלהם....השרשרת נפלאה, תתחדשי! כתבתי עליהן שנה שעברה נדמה לי, כששירה פתחה עם חברה את גולדפיש, והן עשו את הצעיפי/שרשרת הללו. לי יש בגווני כחול משגעים. וזה רק לחורףףף. נשיקות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נונה - ממש אתמול עשיתי החלפה בין בגדי הקיץ לבגדי החורף ואני נשבעת לך שעמוק בלב התפללתי שיהיה כבר קר ואוכל ללבוש את כל הדברים המפנקים והכייפי שקניתי לעצמי לחורף זה!

ציפי - לא ידעתי שלקרוקס יש נעלי בית. אני אציץ בחנויות שלהם, זה מעניין. וגם לא זכרתי שכתבת על שירה והשותפה שלה (שדרכיהן נפרדו לא מזמן, למען האמת). הלכתי לחפש את הפוסט בבלוג שלך, אני סקרנית.