יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

ביקור חנות – MYMA, קניון ארנה

כבר הרבה זמן שלא ביקרתי בקניון ארנה, החנויות שבו לא היו אטרקטיביות עבורי ולא אהבתי את הגישה אליו. ניכר שבחודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים להנגיש את הקניון להמונים ולפתוח חנויות בוטיק מעניינות יותר. וכך מצאתי את עצמי בחנות של MYMA שמאחוריה עומדת ניצה סולטן, אישה מיוחדת שהלכה בעקבות החלומות שלה.
את הסניף הראשון של MYMA פתחה ניצה לפני 20 שנה ברחוב דיזינגוף 284 בתל אביב, זהו הסניף המיתולוגי שייבא לארץ את נעלי המותג הצרפתי MYMA. במרוצת השנים, החלה לייבא מותגים נוספים אותם היא בוחרת בקפידה בתערוכות נעליים יוקרתיות באירופה ובמקביל פתחה 2 חנויות נוספות, האחת ברחוב סוקולוב ברמת השרון והשניה בקניון ארנה בהרצליה.
אל החנויות מגיעות קולקציות נעליים מגוונות שכוללות העונה גם מגפיים ומגפונים מיוחדים עם הרבה דיטיילס ותיפורים מעניינים. המחירים לא זולים במיוחד (נעליים החל מ – 490 שקלים ועד 890 שקלים, מגפונים ומגפיים החל מ – 890 שקלים ועד 1590 שקלים) אבל את התענוג שבלנעול נעל ייחודית שלא תראו על הרבה רגליים בארץ, שום מחיר שבעולם לא יכול לקנות.


בנוסף לנעליים, תוכלו למצוא בחנויות המותג גם פרטי לבוש של מותגים שונים ומגוונים שגם הם מיובאים מחו"ל וכמו גם את ליין האופנה של ניצה העונה לשם: "סולטנה". הליין כולל מבחר גלביות ייחודיות כאשר כל אחת שונה זו מזו בגזרה ובעיטורים. תוכלו למצוא בחנות גם שלל תיקי עור איכותיים, צעיפים, כפפות וכובעים. לי אגב, יש כובע תכלת מקסים שקניתי בקיץ האחרון ב - MYMA ואני לא מורידה אותו כמעט מהראש.



ניצה מספרת: "אני בעיקר מושפעת מניחוחות אירופה ומתרגמת אותם לצורך ולסגנון של הלקוחה הישראלית שגם הוא משתנה הרבה פעמים ומידי עונה לעונה. אני שמה דגש על בגדים המתאימים לאקלים הישראלי החם מבחינת הנוחות וסוג הבד. בנוסף, חשוב לי מאוד שהלקוחה תרכוש פריטים שימושיים לכמה עונות ולכן אני משלבת בין פריטים עונתיים ורב עונתיים."

ניצה מסתובבת בכל אחת משלושת החנויות שלה, כך שאם יצא לכם להתקל בה במקרה, תנו לה לבחור עבורכן את הנעל ולייעץ לכן בכל הקשור בסטיילינג - היא יודעת לעשות זאת נהדר!

שבוע טוב שיהיה!
שרונה.

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני מכירה את החנות כבר שנים כי גרתי לידה פעם. תמיד הייתי עוצרת ליד חלון הראווה. יש לניצה טעם טוב.

ציפי לוין אמר/ה...

כנראה שאת צודקת, צריך קצת לבקר שם. הקניון הזה ככ לא מוצלח, וזו הרגשה כללית. החנות מדליקה. אני מכירה מרמת השרון, אבל אציץ בה בסיסוב הבא. שבוע טוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - היא עצמה שופעת סטייל וכך גם הדברים שמביאה לחנות. אישה מיוחדת.

ציפי - אם את ברמת השרון אז דברי איתי בבקשה. אני גרה לא רחוק מהחנות!
:)