יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

נבחרת החודש שעבר

עף לו חלף לו חודש נובמבר, ואיתו הגיע גם הצינון העונתי שלא פסח עליי. מה שהגיע בנוסף הם כמה מוצרים שאהבתי מאוד. הם הגיעו בהמוניהם ולכן בפוסט הנוכחי תקבלו ממני את ההמלצות למוצרים שהכי ריגשו, הפתיעו, סיקרנו ועמדו בציפיות!
שנתחיל?



ראשונה היא המסקרה החדש מבית CLARINS העונה לשם: Be Long Mascara. הטכנולוגיה החדשה במסקרה מעניקה לריסים טיפוח מיוחד ומסייעת בהארכתם ובשמירה על חוזקם.
יותר מהטכנולוגיה החדשנית, התלהבתי מהמיכל המרובע והאלגנטי שמגיע בצבע זהב וכבש את ליבי בין רגע. ואם אניח בצד את העיצוב האלגנטי ואתמקד באפקט המסקרה על הריסים, אז אני יכולה לספר לכם שהמראה שמתקבל הוא מראה עדין ומושלם, על גבול הבובתי, הריסים מופרדים אחד אחד ויותר מזה אני ממש לא צריכה.
המסקרה מגיעה בשני צבעים: שחור אינטנסיבי וחום אינטנסיבי (במהדורה מוגבלת) ומחירה: 167 שקלים.

שלמות באריזה מוזהבת - המסקרה החדשה של קלרינס

שפתון הלחות החדש של Blistex גם הוא מגיע עם חידוש מעניין ובתוכו תוכלו למצוא כדוריות כחולות ורכות המועשרות באלוורה ומתמוססות בקלות על השפתיים. השפתון הזה עזר לי להתגבר על היובש בשפתיים יותר מכל השפתונים האחרים שניסיתי. יש לו טעם פירותי עדין שהזכיר לי "טעם של פעם" ומאוד נהניתי ללקק את השפתיים (כן כן, אני יודעת שאני מייבשת ככה את השפתיים עוד יותר). הוא עולה רק 25 שקלים לשפופרת שתספיק לכל חודשי החורף הארוכים ככה שהמוצר הזה הוא חובה בכל תיק.

עם הבליסטקס החדש אפשר סוף סוף גם להתנשק...

סבון הג'ל-גרגרים לפנים החדש של Body Shop  מסדרת הקונפיטורה החדשה עשה לי חשק לנסות אותו בעיקר בגלל השם שלו. אני אוהבת קונפיטורות, בעיקר מהסוג שאוכלים. אבל קונפיטורה במרקם סבוני-גרגרי טרם יצא לי לנסות ולכן אצתי רצתי לחדר הרחצה ושטפתי את הפנים עם המוצר החדש. יש לי הרגשה שלא כולן יתחברו לניחוח הפסיפלורה שנודף מהסבון, אבל אני דווקא חושבת שהריח מ-ה-מ-ם!
התחושה על הפנים נעימה, הסבון לא מייבש וניקיון פנים עם גרגרים מומלץ באופן כללי פעמיים-שלוש בשבוע ככה שהמוצר הזה מצא לו מקום קבוע על מדף התמרוקים שלי.
מחיר: 50 שקלים, ברשת חנויות Body Shop.

זה רק נראה כמו ריבה... פילינג לפנים מסדרת הקונפיטורה של "בודי שופ"

קרם הידיים החדש של דוקטור עור גם הוא מצרך חובה בחורף. אין לילה שבו אני הולכת לישון לפני שמרחתי את כפות ידיי וכפות רגליי (ליתר דיוק, הבעל אחראי על המריחה). קיבלתי אותו לאחרונה ואני חייבת לציין שעם המותג הדרמו-קוסמטיקה יש לי כבר רומן ארוך עוד מימי הנעורים.
הקרם מסדרת Nutrique מכיל בתוכו חמאת שיאה ואלנטואין (רכיב טיפולי המסייע לשיקום עור פגוע ומגורה) והוא נספג במהירות על העור. התלהבתי ממנו מאוד אבל גם מתיק האיפור הלבן שמגיע יחד איתו ועליו מראה עגולה שכל אישה תשמח לקבל. מחיר הקרם והתיק: 50.90 שקלים ל 100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים ברחבי הארץ.

מארז חגיגי ומהודר מבית דוקטור עור

אחרון חביב ומפתיע ביותר הוא הלק החדש COLORAMA – Polka Dots מבית MAYBELLINE.
את ההתלהבות מהלק המדליק חלקתי עם בעלי שהגיב ב: "וואו, זה ממש מגניב!". הלק מורכב למעשה מצבע בסיס ובתוכו תערובת חלקיקים עגולים, לבנים ושחורים בגדלים שונים היוצרים אפקט מנוקד ולא אחיד במריחה קלה על הציפורן. אני קיבלתי את לק מספר 197 שנקרא: אבק גירים – שחור ולבן מנוקד. בחודש הקרוב הלק ימכר ב - 15 שקלים במקום ב - 30, אז אוצו רוצו לרכוש לכם את הטרנד הכי חם שיצא ממסלולי תצוגות האופנה. 

בסיס שחור ומעליו ה - Polka Dots בשכבה אחת בלבד


השבוע אני בחופש ככה שאני מכינה לכם עוד הרבה פוסטים כייפים ומדליקים!
חג שמח,
שרונה.

5 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

בימים כאלה מה שהכי מושך איתי זה קרמים, קרם גוף קרם ידיים, אין סיבה להתייבש בחורף? כמובן גם מקפידה לא פחות לשתות מים.
הלק מדליק והולם לך מאוד

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - גם אני עם הקרמים, בעיקר קרם גוף!!!!
ולצערי הרב אני לא חזקה במשטר המים, יודעת שחייבת יותר...

Unknown אמר/ה...

הלק מדליק! בוודאי ארכוש, עוד במחיר כזה! אני גם עם הקרמים, במיוחד קרמי הידיים, והקרם הזה של ד"ר עור הוא נטול ריח או לא?אם לא-איזה ריח?
ולגבי המסקרה-גם אני זוממת עכשיו על מסקרה זהובה, עוד יותר יפה מזו של קלרינס-הריסי גיהנום של גרלן-שמעת עליה? נתקלתי בה בעמוד הפייסבוק של גרלן ישראל, ובביקור הבא בקניון ייתכן מאוד שארכוש אותה.היא גם מאריכה, גם מעבה, וגם מפרידה- מה צריך יותר מזה ועוד באריזה זהובה יוקרתית? מקווה שעשיתי לך חשק :)

לירן אמר/ה...

היי. אני יודעת שלא בכל המקומות מוכרים קלרינס.
היכן אני יכולה לרכוש אותה?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה ביין - הקרם די נטול ריח, באופן כללי המוצר של ד"ר חסרי ריח והם היפואלרגניים.
המסקרה של גרלן מעולה!!!! לכי עליה, היא גם מאוד יפה כפי שציינת, והשתמשתי בה הרבה מאוד שנים... עכשיו פשוט מתחשק לי לגוון :)

Angel - הכי פשוט זה להסתכל באתר של סופר פארם באיזה סניפים מוכרים את המותג. ככה גם אני עושה שכמחפשת משהו ספציפי. מאיזה איזור את בארץ?