יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

השתדרגות אופנתית

כשהייתי נערה והתחלתי לפתח לעצמי סוג של סטייל ראשוני ועצמאי, הלכתי וקניתי לעצמי מהכסף שלי סניקרס של PUMA. הן היו משולבות צבע תכלת ולבן ויותר מזה שהתגאיתי בכך שקניתי אותן מכסף שהרווחתי כבייביסיטר בלילות, התלהבתי מזה שיש לי PUMA.
עם השנים גדלתי ואיתם גדלו גם כפות הרגליים שלי ונאלצתי להפרד מהנעל האהובה.
בירח הדבש שלי בהונג קונג, לפני כ - 3 שנים נתקלתי שוב בחנות של PUMA ושם נדלקתי דווקא על תיק בצבע שחור מבריק שמשמש אותי המון, עד היום, בטיולים של יום-יומיים מחוץ לבית. גם בעלי ראה כי טוב ורכש לעצמו סווטשרט היפסטרי בצבעי שחור-זהב שקוטף מחמאות אינספור בכל פעם שהוא לובש אותו.

המותג האהוב כבר מזמן לא עוסק רק בספורט אלא השתדרג לאזור האופנה וחבר למעצבי על כמו: בית אלכסנדר מקווין, חוסיין שאלאיין ומיארה ויחד עם אלה יצר קולקציות מהממות ואופנתיות להחריד שכל פאשיוניסטה מצויה תרייר בקלות בסביבתה.   


עוד שיתופי פעולה מעניינים קשורים דווקא לתחום הרכב שם תוכלו למצוא קולקציות משותפות עם מותגי הרכבים פאררי, ב.מ.ו., מרצדס, ומיני. הקולקציות האלה למשל, ילהיבו מאוד את כל חובבי רכבי היוקרה והספורט למיניהם.


ההתייחסות של המותג לכל הקשור בשמירה על הסביבה גם הוא ראוי לציון שכן כ – 50% מהמוצרים של המותג עשויים כותנה אורגנית ובד ממוחזר. בנוסף, בשנה החולפת הפחית המותג 8,500 טון של שימוש בנייר ו – 65% הפחתה בכמויות הקרטון הודות למהלך סביבתי חוצה יבשות של החלפת אריזות הנעליים הסטנדרטיות בשקיות רב שימושיות ידידותיות לסביבה.

אין ספק שהמותג עבר שינוי משמעותי והוא כבר הרבה פחות מותג "ספורטיבי" והרבה יותר מותג "אופנתי". כשאפשר לשלב ספורט ונוחות יחד אופנה וסטייל, מבחינתי מדובר בדבר האידיאלי ביותר.


הפריטים מבית PUMA משווקים בנקודות מכירה מובחרות: INN7, BRANDY'S, SKETCH, JIFFA ועוד. לבירור אודות נקודות מכירה נוספות ניתן להתקשר לטלפון מספר: 09-9667555.  

שבוע טוב!
שרונה.

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

מהמם!
אני כמעט קניתי לי עוד סניקרס עם עקב פנימי של פומה במבצע של אורבן אאוטפיטרס, אבל החלטתי שזו חזירות.
הכל מהמם :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - תשמעי, אני כמעט ולא מורידה את הפומה שלי מכפות הרגליים, הן קלות ונוחות בטירוף.
גם לי מתחשק זוג נוסף שלהם, עם עקב פנימי, אבל אני מתלבטת עוד כמה זמן זה ישאר באופנה ואם לא חבל להשקיע בזוג כזה כשאולי כבר בחורף הבא זה יהיה לא רלוונטי בעליל.

Unknown אמר/ה...

I didn't know that Puma made such a wonderful collection!!


bonjourchiara.blogspot.com
Facebook Page Bonjourchiara
Bloglovin Bonjourchiara

makeup אמר/ה...

הנעלים הראשונות מהממות

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

רחלי - מסכימה, הן גם הכי יקרות נראה לי, כי הן של אלכסנדר מקווין :)