יום שבת, 7 בדצמבר 2013

חזק עם הרבה קצף

דברים שמגיעים בצורת קצפת תמיד עשו לי את זה. לפני הרבה שנים קנה לי מי שהיה אז בן זוגי (ולימים הפך לבעלי) קצפת לגוף של ללין ומאז הבנתי שאני אוהבת את הקונספט של כל מה שמגיע בצורתו הקצפתית. עכשיו משכבר הופיעו התותים אצל הירקן, השילוב של תותים וקצפת קורץ לי יותר מתמיד. בינתיים הספקתי לאכול אותם ללא הקצפת, אבל זה רק כי עדיין לא הספקתי לקפוץ לסופר ולקנות שמנת להקצפה.
אבל קצפות אחרות ומקציפים אחרים כן הכנסתי הביתה, אז בואו ואכיר לכם אותם:



קצף לניקוי עדין מבית רופאת העור ד"ר אינס ורנר הגיע אליי בדיוק כשסיימתי את סבון הפנים שלי והתלבטתי מה לקנות. הוא נהדר לעונה הזאת כי הוא מאוד עדין ולכן לא מייבש, וגם ככה עור הפנים שלי מועד לפורענות. הקצף מועשר בתמציות צמחים שונות כמו: דגני תירס, עץ קוקוס, שמן זית ועוד והוא אינו מכיל SLS. מחירו: 145 שקלים ל - 200 מ"ל וניתן להשיג אותו במרפאה של ד"ר ורנר בקריית אונו או דרך האתר (בתוספת דמי משלוח של 20 שקלים).  



מוס לבניית תלתלים מבית נטורל פורמולה הגיע אליי בתקופה לא כל כך טובה שבה אני מתנזרת מכל שימוש בחומרים לשיער שהם לא שמפו או מרכך, ומכאן שאין באפשרותי לתת חוות דעת על המוצר באופן אישי. המוס הועבר לחברה טובה ומתולתלת שמאוד התלהבה ממנו וסיפרה על ריח נהדר ותלתלים רכים ויפים. המחיר גם הוא נעים: 28 שקלים ואפשר להשיג את המוס בכל רשתות הפארם ורשתות השיווק. 



הזכרנו כאן למעלה שמפו ומרכך, אז אספר לכם שאני משתמשת באלה של פינוק מהסדרה החדשה והמוגבלת לחורף בניחוח וניל ודבש. הריח שמתפשט באמבטיה בזמן השימוש ולאחריו לא ניתן בכלל לתיאור והשיער נראה בריא ומלא ברק. 15 שקלים לבקבוק בנפח 700 מ"ל, בכל רשתות השיווק.  


 וכעת אלך להקציף חלב לקפה מהביל ממכונת הנספרסו שלי :)
שבוע טוב!
שרונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כשרשמת בכותרת "חזק ועם הרבה קצף" האסוציאציה מיד היתה לפוסט על קפה או מסעדה שביקרת:-D ולא, הסתבר שזה על מוצרי טיפוח בכלל!לא התלאהבתי כ"כ מהמוצרים אבל מסקרן אותי: למה התנזרת ממוצרי טיפוח לשיער? אבל הסיום היה מאוד לטעמי, גם אני הלכתי לשתות אספרסו...נתראה בפוסט הבא! :-)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - זאת הייתה המטרה כמובן :)
לגבי ההתנזרות - נתתי לשיער שלי קצת חופש ולא רציתי להעמיס על הקרקפת. זה טוב ובריא לעשות את זה אחת לתקופה...