יום שישי, 3 בינואר 2014

הקרמיה לשנה החדשה

לא כתבתי כאן פוסט סיכומי שנה, וגם לא אחד כזה עם איחולים וברכות לשנה החדשה וזה רק בגלל שעבורי השנה החדשה מתחילה בחודש תשרי ולא בחודש ינואר. זה לא אומר שאני נגד חגיגות הסילבסטר, ובאופן כללי אני דווקא כן אוהבת לצאת ולחגוג, אבל השנה לצערי דווקא לא יצא לי. בכל אופן, קשה להתעלם מזה שהרשת מוצפת בסיכומים והתחלות ולכן, נכנעתי בקטנה גם אני, והכנתי עבורכם פוסט עם כל המוצרים החדשים שלי, לשנה החדשה שתבוא עלינו לטובה.

Extra C Mask מבית חוה זינגבוים
את המוצרים של חוה אני אוהבת מאוד, אם נניח בצד את העובדה שהם תוצרת כחול לבן ולמותגים שכאלה אני תמיד נהנית לפרגן, קשה להתעלם גם מהאיכות המעולה. המוצר החדש שהושק תחת המותג הוא מסכה ייחודית המכילה אסטר ויטמן C וחומרי לחות מתקדמים. המסכה חצי נספגת וניתן להשאיר אותה על העור ללא שטיפה. המסכה הזאת באה לעודד הבהרה ולשפר את מרקם העור על ידי יצירה מחודשת של קולגן ואלסטין.
השימור במוצר מומלץ רק פעמיים בשבוע, על עור נקי, בשכבה נדיבה על הפנים והצוואר ולאחר כ – 10 דקות להספיג את המסכה בתנועות עיסוי עדינות. את שאריות המסכה ניתן לשטוף או לנגב.
מחיר המוצר הוא 345 ל – 100 מ"ל, וניתן להשיג אותו רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E העובדות בשיטת חוה זינגבוים.



מארז מבית AHAVA
עוד מוצר מתוצרת כחול לבן של חברה שאני מאוד אוהבת. אחי שגר בגולה, תמיד מבקש ממני לקנות לו את המוצרים של המותג ולשלוח אליו כי הוא נהנה לתת אותם במתנה לחבריו שיודעים להעריך את המוצרים מהמקום הכי נמוך בעולם.
במארז שבתמונה יש תחליב גוף מינרלי, קרם ידיים מינרלי וקרם רגליים מינרלי כאשר כל בקבוק מגיע בכמות של 100 מ"ל. למוצרים יש ריח אחיד ועדין כמו של שאר מוצרי החברה והם נספגים בקלילות ונעימות על העור. פייר, אני לחלוטין מבינה למה החו"לניקים משתגעים על המוצרים של AHAVA.
המארז הזה הוא אחד מבין שלושה מארזים בגדלים שונים ומחירו - 90 שקלים.



דאודורנט Axe Anarchy for Her מבית Axe
מוצר חביב באריזה צעירה ומדליקה שמסתבר שאחרי שאזל מהמדפים לפני כשנה, הוחזר בעקבות קריאות לחידוש המלאי שלו בפייסבוק. זהו ניסיון ראשון שלי עם המוצרים של Axe שהוא מותג שמתמקד בעיקר בגברים צעירים ומציע להם מוצרי טיפוח שונים.
גרסת הדאודורנט לנשים מצוינת, והיא בעלת עמידות טובה מאוד וריח מתקתק שדווקא פחות קלע לטעם שלי אבל ללא ספק יקלע לטעמן של קהל היעד שלו - נערות בעיקר. מחיר מיכל של 150 מ"ל הוא 28 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם.



וכעת לגזרת האיפור...
מסקרה Electric Blue La Diva מבית CARELINE
סדרת La Diva היא סדרת מסקרות עם 6 גוונים מבית CARELINE שהפכה למוצר אהוב ומוערך על ידי הנשים בישראל ובקרב מאפרים מקצועיים. גם אני כבר מזמן הבנתי שהמסקרות הזולות יודעות לתת עבודה לא פחות מאלה של המותגים היוקרתיים. צבע ה"כחול אלקטריק" שבתמונה לא מאוד חזק על הריסים ואני דווקא אוהבת את זה. הפורמולה במסקרה מעניקה לריסים נפח ועיבוי קל ובאופן כללי מדובר במוצר נפלא וכייפי, שנחמד לגוון איתו מידי פעם ולצאת מה-"שחור" מידי פעם. מחירו: 110 שקלים, אבל חפשו אותו במבצעים, כי על המוצרים של CARELINE תמיד יש הנחות למיניהן.



אייליינר נוזלי – Eye Studio Master Duo מבית Maybelline New York
המוצר החדש שהושק לפני מספר שבועות הוא הראשון מסוגו ב – Maybelline שכן יש לו אפליקטור דו מימדי וייחודי בצורתו שמאפשר שרטוט פסים בעוביים שונים באמצעות אותה המברשת. הטריק הוא פשוט לסובב את המברשת על צידה ובכך לקבל מעין מברשת נוספת שאיתה אפשר לשרטט פס בעובי שונה.
הפיגמנטים של האייליינר עשירים ומעניקים צבע שחור ועמוק והשימוש במוצר קל ונוח.
מחיר המוצר: 75 שקלים, אבל גם כאן אני ממליצה לחפש הנחות ומבצעים ברשתות השיווק ובפארמים. 


אז בכל זאת אברך אתכם באיחולי שנה טובה ושתמיד נתעסק בדברים הכייפים והמפנקים, ורק בהם!
:)
שרונה.

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

חוה זיגבויים נראית כלכך טוב שזה כבר גורם לי להאמין במוצריה, חבל שהם קצת יקרים.

המסקה לה דיוה היא האהובה עלי מהמסקרות מתוצרת מקומית והדבקתי בכך גם את היורשת. כרגע החביבה עלי היא משל YSL ביבידול ולצידה הכחלחלה הסקסית של קרליין. היא לא אלקטריק, אלא לבוש ומחמיא לגמרי בעיני.

ציפי לוין אמר/ה...

את לא חוגגת, אבל בטח לא אכפת לך לקבל ברכות, וזה גם לא משנה התאריך, הרי העיקר זה הברכות! אז בקיצור שתהייה שנה נהדרת מלאת אושר ואהבה!!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - חייבת לספר לך ששתי האחיות שלי ממש מכורות למוצרים של חוה. הן רוכשות את כולם דרך הקוסמטיקאיות שלהן, המחירים לא זולים אבל הן רואות תוצאות.
אני משתמשת במקביל לקרליין בזו של קלרינס, ולמדתי למקסם ממנה את התוצאות, אני ממש מבסוטית.

ציפי - תודה אהובה שלי, נשיקות ומאחלת לך את כל הברכות בחזרה!