יום שישי, 7 בפברואר 2014

חדשות מעולם האיפור

לרגל שבת המלכה, אספתי עבורכם את החדש ביותר בעולם האיפור, כדי שלא תשארו מאחור...

MAC ONLINE 
כן, כן, זה באמת קורה - מותג האיפור האהוב הצטרף גם הוא לעולם האינטרנט, ומעתה תוכלו להזמין את מוצרי האיפור האהובים של החברה גם דרך האתר החדש
האתר בעברית ומחולק לקטוגריות שונות כך שההתמצאות בו קלה ונוחה, וחוץ מרכישות איפור און ליין, תוכלו גם להשתמש במספר כלים נוספים שהקימו באתר כמו: סרטוני וידאו, הדגמות איפור וטיפים ועוד.
המחירים באתר זהים לאלה שבחנויות הרשת בארץ והמשלוח חינם בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר. בתום שלושת החודשים, תשלמו 15 שקלים על משלוח להזמנה מתחת ל - 200 שקלים, ואם עברתם את ה - 200 שקלים, המשלוח יהיה חינם עד הבית. 
במידה ותרצו להחליף את המוצר שהזמנתם און ליין, תוכלו לגשת לאחת מחנויות הרשת ולהחליפו במוצר אחר או לקבל החזר כספי מלא. 


השבוע נכנסתי לאתר לצורך ביצוע הזמנה של הפודרה של MAC שאני הכי אוהבת - BLOT. אני מוכרחה לציין שחוץ מזה שמצאתי את הפודרה חיש מהר ללא התברברויות מיותרות, נהניתי מהממשק הנוח ומהצבעוניות הנעימה. ללא ספק מדובר באתר ידידותי למשתמש המספק חווית קניה מקסימלית וכייפית. 


קטלוג תחזיות וטרנדים מבית ירין שחף
ראשית אפתח בגילוי נאות - כבר למעלה משנה שאני מרצה אצל ירין שחף במסגרת קורסי הסטיילינג שלו בנושא: בלוגים ואופנה ברשת.
בכל פעם שאני מגיעה למתחם שלו ברחוב מנדלי מוכר ספרים בתל אביב אני מרגישה כאילו הגעתי הביתה. המתחם הגדול חולש על פני 2 קומות ותוכלו למצוא בו חדרי לימוד גדולים, סטודיו לצילום וחנות קטנה המוכרת מגוון מוצרי איפור של חברות שונות.
הפעם התכנסנו מספר בלוגריות ואנוכי לרגל השקת קטלוג התחזיות והטרנדים מבית ירין שחף המשקף את המגמות הבולטות לשנת 2014/5 בתחום האיפור, השיער והסטיילינג. 
הפרשנויות וההשראות שבקטלוג נאספו מרחבי הגלובוס ותוכלו למצוא בו אלמנטים שבטיים, אדריכלות אורבנית, מאגיה שחורה, זן ויוגה. 
בניגוד לקטלוגים אחרים שתתקלו בהם ביומיום שעוסקים בשיווק ומכירות, הקטלוג של ירין שחף לא נועד לשום דבר מזה אלא רק כדי לחשוף את הקהל הרחב לתחזיות שלו ולסגנון האישי שלו בלבד. 
"ענף היופי והאופנה מתחדש ללא הרף. העוסקים בו נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי הדבר הבא כדי ליצור את הלוק הנכון. בכל תחומי העיצוב וביופי בפרט - אנו זקוקים לתחזית מגמות אופנה המורכבת מצבעים, מרקמים וצורות", כדברי שחף. 


ועוד כמה חדשים על המדף...

שפתוני Color Whisper מבית מייבלין ניו יורק
השפתונים החדשים של המותג מגיעים במרקם ג'ל קליל היוצר תחושה נעימה על השפתיים ומעניק להם לחות, גמישות ורכות וזאת הודות לחמאת השיאה ולשמן זרעי החוחוחבה. השפתונים מגיעים באריזה שקופה וצעירה ותוכלו למצוא בסדרה 12 גוונים שונים מלאי חיים. עד סוף החודש מחירו של שפתון יהיה 51 שקלים (במקום 85 שקלים) ולכן שווה לכן שלא לפספס את המבצע. 
המלצה שלי: נסו את גוון מספר 430 בצבע קורלי משגע וטבעי.


קולקצית Uber Pink של Bobbi Brown לכבוד ה - Valentine's Day
הקולקציה החדשה של המותג שנוצרה לרגל יום האהבה, מלאה בצבע שגורם לכולן להיראות יפות, ומיד. ניחשתן נכון - ורוד.
תוכלו למצוא בה פודרה משזפת ומאירה המגיעה בשני גוונים (185 שקלים), צבע לשפתיים בשני גוונים (125 שקלים), שני גווני לק (65 שקלים) וגלוס בגוון אחד (115 שקלים). כל המוצרים במהדורה מוגבלת כך ששווה לרוץ לאחת מחנויות המותג ולהתחדש בהם לפני כולם. 
בובי בראון, מייסדת המותג נותנת לכן את הטיפ המושלם: "רוצה להיראות ולהרגיש יפה תוך שניות? נסי טפיחה קלה של ורוד - זה כל מה שצריך". מנסיון, מדובר בטיפ מדויק וקל ליישום. 
רשת חנויות בובי בראון מונה בארץ רק 4 סניפים ואותם תוכל למצוא בקניון רמת אביב, קניון פארק הקרח באילת, גרנד קניון חיפה והקניון הגדול בפתח תקוה. 


ואחרי שעידכנתי אתכן בכל מה שחדש, אלך להתכונן לרגל השבת...
נשיקות,
XOXO
שרונה. 

2 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

אני מאוד אוהבת את הצבעים, אבל הפרסומת לקולקציה לא כל כך לטעמי- קייטי הולמס קצת נראית כאילו טבלו אותה בצמר גפן מתוק.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ביוטי ביץ' - הדימוי שלך הצחיק אותי אבל אני נוטה להסכים :)
אין מה לעשות, יש נפילות לפעמים, אבל הקונספט והרעיון ממש מדליקים!