יום שני, 17 במרץ 2014

חדשות לעיניים

התקופה האחרונה הייתה בסימן מוצרים חדשים לעיניים, אז קבלו את כל החדשים ואת כל החידושים במה שקשור לעינייך בלבד.



הכנה והזנה

קרם עיניים Extra Firming מבית CLARINS
הקרם החדש של מותג הטיפוח היוקרתי מגיע בנוסחה משופרת בפריצת דרך מדעית שפועלת על קשרי המוצקות בעור שמסביב לעיניים. הקומפלקס החדש פועל על כל קשרי המוצקות של חלקיקי העור סביב העיניים וזאת כדי להבטיח מראה אחיד וחלק באזור.
הקרם מכיל שעוות ורדים אתרית, ויטמין E, תמצית נבט דומדמנית שחורה אורגנית וחמאת שיאה ומחירו: 365 שקלים לקופסא בתכולה של 15 מ"ל, בלעדית ברשת סופר פארם.  



איפור ושיפור

צלליות TERRACOTTA MONO מבית Flormar בגוונים חדשים
רשת האיפור הבינלאומית שפתחה את סניפה הראשון בארץ לפני מספר חודשים בלבד, משיקה צלליות ב – 12 גוונים חדשים. הצלליות ניתנות לשימוש בטכניקה יבשה או רטובה וכוללות מרכיבים מטפחים השומרים על מאזן הלחות באזור העדין של עור העפעפיים. הגוונים שבתמונות: E05 (כחול כהה) ו – E09 (ורוד עדין) ומחיר כל אחת מהן: 55 שקלים. להשיג בסניף הרשת בקניון עזריאלי בתל אביב.



מסקרה Lash Potion מבית Revlon
המסקרה החדשה של מותג האיפור הבינלאומי מגיעה באריזה צבעונית ומשמחת ובעלת מברשת של 3 זוויות רחבות במיוחד המאפשרת הפרדה מיידית בין ריס לריס ואורך מרבי נטול גושים. הנוסחה החדשה במסקרה מכילה קומפלקס חלבונים המחזקים את הריסים ומעניקים נפח מקסימלי ועיבוי מהפנט. בנוסף, חומצות אמינו וויטמינים חיוניים מותירים את הריסים מלאי חיות ואורך במקסימום פוטנציאל.
מחיר המסקרה: 117 שקלים אולם על מוצרי החברה אפשר למצוא המון הנחות ומבצעי 1+1 ברשתות הפארם – סופר פארם, ניו פארם, המשביר וחנויות הפארם הפרטיות.



מסקרה OoLALASH מבית SoftTouch
גם המסקרה הזאת מגיעה באריזה חגיגית, ורודה וזוהרת והיא בעלת מברשת נעימה ונוחה לאחיזה, עשויה סיליקון במבנה ייחודי המחלק את תהליך עיצוב הריסים לשלושה שלבים: החלק השטוח של המברשת נועד למריחה אחידה של הפורמולה על הריסים, החלק המשונן משמש להברשת החומר בצורה אחידה וסירוק הריסים וראש המברשת מיועד לסידור הריסים באזורים בעיתיים יוותר כמו בזווית העין או במקרה של ריסים קצרות. מחיר המסקרה: 60 שקלים וניתן להשיג אותה בסופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.



ריסי Fashion Lashes מבית ARDELL
אמנם חג פורים נגמר אבל לריסים מלאכותיים יש מקום בכל השנה שכן המראה החגיגי שהם מעניקים לעין תקף בכל פעם שרוצים לתת לעיניים מקום של כבוד.
הריסים עשויים משיער טבעי ובעבודת יד והם רב פעמיים (עד לשימוש של 5-6 פעמים). בעזרת הדבק שמצורף לאריזה, פעולת הנחת הריסים הופכת קלה, פשוטה ונוחה, ובסיום השימוש חשוב להקפיד על הסרת הדבק והחזרת הריסים למקומם (בצורה המעוגלת) כדי שיהיו תקפים גם לשימוש הבא. מחיר הריסים: 40 שקלים, ברשת סופר פארם בלבד.



סוף דבר

אחרי שחגגנו, בילינו ונהנו, חשוב לזכור להוריד את האיפור מהפנים ומהעיניים בפרט כדי למנוע התפתחות דלקות למיניהן. מנסיון אני יכולה לספר שכשאני לא מורידה כהלכה את האיפור מהעיניים, ביום שאחרי העיניים שלי ממש לא שהיו כתמול שלשום.

מסיר איפור עיניים ושפתיים של CARELINE
המוצר האהוב והמוכר במראה ותכולה חדשים. הנוסחה הדו-פאזית המעולה, מתאימה להסרת כל סוגי האיפור, כולל איפור עמיד במים, ומותירה את העור ללא תחושת יובש. המוצר אידיאלי למרכיבות עדשות מגע והוא היפואלרגני. הבקבוק החדש מגיעה בתכולה ענקית של 260 מ"ל ולאורך כל חודש מרץ תוכלו לרכוש אותו במחיר השקה מיוחד של 35 שקלים (במקום 90 שקלים) ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 


נתקלתם במוצרי טיפוח ואיפור חדשים ונוספים לעיניים? אשמח אם תספרו לי עליהם בכפתור התגובות.
ולפני שאתם הולכים, בואו להגיד לי שלום גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג - 


ובעמוד האינסטגרם של הבלוג - 



מקווה שצלחתם בשלום את כל חגיגות הפורים,
ערב נהדר שיהיה!
שרונה. 

אין תגובות: