יום ראשון, 27 באפריל 2014

תחילת עונת הפסטיבלים

הנה זה מגיע, קיץ 2014 ואיתו עונת פסטיבלי הרוק ברחבי העולם. את יריית הפתיחה לעונה זו, נתן פסטיבל Coachella שהוא אחד מפסטיבלי הרוק, המוסיקה והאומנות הגדולים בעולם ויש גם כאלה שמחשיבים אותו כפסטיבל "וודסטוק" המודרני. אחריו מגיעים עוד עשרות פסטיבלי רוק ברחבי העולם כמו: Fuji Rock ביפן, Werchter בבלגיה, Rock en Seine בצרפת, Optimus Alive בפורטוגל, Glastonbury, Leeds, ו - Reading באנגליה, וזאת כמובן רק תמצית משובחת של שלל הפסטיבלים שתוכלו למצוא בקיץ הקרוב.
ב - 28 שנות חיי הספקתי לחוות כבר 3 פסטיבלי מוסיקה גדולים בעולם, 2 מהם מוזכרים כאן והם מסוג הפסטיבלים שמגיעים אליהם עשרות אלפי אנשים, "הד ליינרים" מפוצצים, ובימות ענק. האחרון היה דווקא משהו יותר צנוע ואלטרנטיבי ועליו גם כתבתי בבלוג לפני פחות משנה. 
אם יש עניין שמעסיק אותי יותר תמיד, כמעט יותר מהכל, זה מה ללבוש לפסטיבל כדי שיהיה לי גם נוח, גם מאוורר (כי הצפיפות שבפסטיבלים שכאלה היא לא דבר מאוד מרענן) וגם יפה. ברוב הפעמים זה הסתיים בטייץ שחור ומעליו טוניקה מגניבה. בגזרת הנעליים השיטה הייתה לנעול נעלי פלטפורמה כדי שיתנו לי יתרון קל על פני האירופאים/אמריקאים הענקיים גם ככה. נעליים נוחות זה לא משהו שיש להרחיב עליו כי אחרי 3-4 שעות של עמידה רציפה, הרגליים כואבות בכל מקרה ולא יעזרו כאן לא נעלי ספורט ולא נעליים אורטופדיות לצורך העניין. 

אל קולקציית Festival של מותג האופנה האמריקאי Forever21 היה לי קל להתחבר. הקולקציה נשית ועוצבה כל כולה בהשראת פסטיבל "וודסטוק" וכבר אמרנו שפסטיבלים זה הכי אני :)
היא משלבת בין פריטים טרנדים וצבעוניים במראה אביבי, קליל ומשוחרר. 
בקולקציה מוצעים מגוון פריטים לנשים במראה בוהו שיק כגון: שמלות קרושה, חולצות בטן פרחוניות, שורטים במגוון הדפסים, ג'ינסים קצרים גרועים, גופיות קרושה, קרדיגנים סרוגים ועוד. 
בקולקציית ה - Festival של המותג תמצאו גם ליין שלם של נעליים כמו: נעליים בדפוסים אתניים, סנדלי פלטפורמה (כבר ציינו שזה חשוב, לא?), ונעליים שטוחות בדיטיילים ופרנזים. 



טווחי מחירים לקולקציה: 37-150 שקלים.
להשיג בקניון עזריאלי ת"א, קריון קריית ביאליק, גרנד קניון באר שבע וקניון מלחה ירושלים. 


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג בלינק הבא:



שבוע טוב, עם הרבה אנרגיות טובות,
שרונה. 

4 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

קואצ'לה זה חלום, אבל יש גם א סונאר שהוא מעולה, ממליצה אם יש לך אפשרות.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מה זה א סונאר? אני לא מכירה, באיזה מקום?
היית בו?
ולצערי הרב, בשנים הקרובות אין פסטיבלים :( מקווה לחזור לפעילות מלאה בעוד שנתיים-שלוש :)

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

http://sonar.es/en/2014/
סונאר, ה"א" החליק לי.

והיי! בטוחה שתחזרי בעוד שנתיים- שלוש במלוא העוצמה :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יהההה, נכנסתי עכשיו לאתר של הפסטיבל הזה ואני מודה שלא הכרתי! אמאל'ה, איזה ליין אפ שווה!!! את תהיי שם השנה?
יש שם כמה הופעות שהייתי ממש ממש שמחה לראות ונראה לי שאם אסף בעלי רואה את זה הוא בכלל עף מהתלהבות...