יום שלישי, 8 באפריל 2014

חדשים על המדף – לקראת חג הפסח

בחודש האחרון התאספו אצלי הרבה מוצרים חדשים שהגיעו למדפים, בדיוק בתקופה הזאת שכבר סיפרתי לכם שכולם משיקים הכל מהכל.
קצת טיפוח,קצת קוסמטיקה וקצת איפור, ולא לדאוג כי יש מספיק לכולם.
שנתחיל?

סרום IDEALIA LIFE של VICHY
המותג הזה הוא אחד מהמותגים שאני הכי אוהבת בעולם! הסרום החדש שלהם מגיע בבקבוק ורוד ויפה והוא מיועד לכל סוגי העור (כולל לעור רגיש). בשימוש יומיומי הוא מעניק מראה עור אחיד וזוהר, מראה נקבוביות מעודן יותר, וכל זאת אודות לקומפלקס הרכיבים הפעיל שנמצא בתוכו שנקרא LHA+LR2412 המסייע לשנות את מראה איכות העור.
הסרום לא שומני ולא דביק אלא להפך, הוא נמרח בקלילות על העור, נספג צ'יק צ'אק ומותיר את העור עם ניחוח עדין ונעים ומגע משיי. מחירו: 330 שקלים ל – 30 מ"ל אבל על מוצרי וישי תוכלו למצוא הרבה מבצעים והנחות שונות. להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ. פרטים נוספים אודות נקודות מכירה אפשר גם למצוא דרך האתר: www.vichy.co.il



מוצרים חדשים של דוקטור עור
המותג הדרמו-קוסמטי השיק לאחרונה מספר מוצרים חדשים כמו: דאודורנט רול און ללא אלומיניום – Deo-Dor-F, שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות – Acu-Lip ו – קרם לילה Nutrique Intensive Night Cream.
הדאודורנט ללא אלומיניום מגיע בגרסת הרול און בלבד והוא אינו מכיל מלחי אלומיניום. הוא מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור רגיש ומחירו: 51 שקלים ל – 70 מ"ל.
השפתון הטיפולי לשפתיים מעניק לחות אינטנסיבית וגם הגנה מפני השמש – 15SPF שזה מאוד חשוב לתקופה הזאת בדיוק, שבה מזג האויר יבש מצד אחד, ומצד שני השמש קופחת וקרם הגנה לעור החשוף הוא מצרך חובה. השפתון מועשר בויטמין E והוא נטול פארבנים. מחירו: 37 שקלים.
קרם הלילה של החברה, בעל רכיבים פעילים כגון: גלוקוז, קסיליטול, חמאת שיאה, שמן חוחובה ואלנטואין, גם הוא אינו מכיל פראבנים ונבדק לעור רגיש. הוא יעבוד נהדר לכל מי שיש לו עור יבש המאופיין בתחושת מתיחות, אי נוחות, רגישות וקילופים. מחירו: 140 שקלים ל – 50 מ"ל.
את כל מוצרי דוקטור עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים ברחבי הארץ.



סדרת המוצרים החדשה של נטורל פורמולה
בסדרת המוצרים החדשה של החברה הנקראת Natural Chic תמצאו לחות קלילה על בסיס מים, עשירה בויטמינים, פרוטאינים, מינרלים וחומרי לחות אשר מזינים את השיער, שומרים על שלמות מבנה השערה ומעניקים הגנה מפני יובש (30 שקלים) וגם ספרי מעניק ברק ששומר על העיצוב לשעות ארוכות. הספריי מכיל קופמלקס של 7 תמציות טבעיות השומרות על בריאות השיער כמו שמן נבט חיטה, חמניות ותמצית זרעי ענבים המעניקים גמישות, רכות וברק. הספריי מתאים לכל סוגי השיער, נעים למגע ואינו דביק (40 שקלים). את מוצרי נטורל פורמולה ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק המובחרות.



ובגזרת האיפור, שני מוצרים חדשים גם כן:

Color Bronzer של קרליין

הברונזר היפיפה הזה מכיל פיגמנטים מינרליים מצופים באבקת אורז עדינה היוצרים תחושה קטיפתית ונעימה על העור. לאחר המריחה, הברונזר מתקבע בעדינות כך שהגוון והברק נשמרים לאורך שעות ארוכות. הברונזר, על בסיס פודרה דחוסה ובמרקם משי מבריק, מעניק מעטה שזוף וטבעי לפנים, לצוואר ולמחשוף ומגיע בשני גוונים: Gloden Rose ו – Golden Honey (כמו זה שבתמונה). מחירו: 150 שקלים.



שפתון באריזת עפרון של JA-DE
מותג האיפור והטיפוח השיק את CRYSTALLIC Luminous Lip Color, הקולקציה החדשה של שפתוני העפרון, ב – 8 גוונים יפים. השפתונים מעניקים לשפתיים נגיעה של צבע עדין וברק טבעי בגימור סאטן. הסדרה מכילה חמאת שיאה עשירה בלחות ותמצית פרחי White Water Lily להגנה והזנה של השפתיים בשילוב עם פולימרים המעניקים חווית מריחה נוחה ונעימה במיוחד. מחיר השפתון: 100 שקלים וניתן להשיגו ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ. 



המשך שבוע נהדר ובאיזי עם הניקיונות...
שרונה.

3 תגובות:

EFRAT ITAH אמר/ה...

וישי אחד מותגי הביודרמה הכי טובים שיש.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - אני גם ממש ממש אוהבת את המוצרים של וישי. ביודרמה כבר הרבה זמן לא השתמשתי...

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אפרת - אני גם ממש ממש אוהבת את המוצרים של וישי. ביודרמה כבר הרבה זמן לא השתמשתי...