יום ראשון, 8 ביוני 2014

מלכת הנשף

למרות שעברו חלפו להם 10 שנים בדיוק, אני זוכרת היטב את נשף הסיום שלי. ההתעסקות באופנה שהחלה הרבה לפני תקופת התיכון, לא השאירה לי הרבה ברירות ונאלצתי לכתת רגלי כדי למצוא את שמלת הנשף המנצחת שלי.
בסופו של דבר, בחרתי בשמלה שחורה ואלגנטית של המעצב כריסטיאן לקרואה, עם גב חשוף כמעט לגמרי ו - X שחצה אותו מעוטר בפאייטים ורדרדים, שעיטרו גם את אזור הישבן בדמות 2 עלים קטנים יחסית. ככה מצאתי את עצמי, לבושה באחת השמלות הכי יקרות שלבשתי מימיי ומלווה בדייט שלי לאותו הערב שהיה אז אחד הבחורים הכי יפים בשכבה (ומתחתן בקרוב ממש אגב, עם מגישת טלויזיה ידועה).
גם נעלים תואמות חיפשתי אז, ולצערי הרב היה מדובר במשימה הרבה יותר קשה מאשר מציאת השמלה. אחרי כיתותי רגליים ארוכים, מצאתי סנדלים שחורים וחביבים ב"ניין ווסט" שננעלו אך ורק פעם אחת, באותו אירוע מיוחד. לקינוח, בחרתי בקלאץ' פאייטים כסוף שנרכש בכיכר המדינה.

נשף סיום תיכון "אחד העם", יוני 2004

אבל זה היה לפני 10 שנים... והיום, הנערות משקיעות הרבה יותר ממה שאני השקעתי. הן מזמינות להן מראש תור אצל ספר צמרת ומאפר על, גם לימוזינות מוזמנות, שלא לדבר על שמלות מושקעות פי כמה ממה שאני לבשתי.
ובינינו, לא תמיד השמלה הכי יקרה היא גם השמלה הכי יפה.

רשת האופנה ICE CUBE השיקה בשבוע שעבר את קולקציית שמלות הנשף שלה, במחירים שפויים יחסית ובעיצובים מרהיבים.
הקולקציה מגוונת ועשירה במיוחד וניתן למצוא בה שמלות מתוקות בגזרת A בצבעי פסטל, שמלות מנצנצות בשלל רקמות ופאייטים שמלות מונוכרומטיות בקווים נקיים, לצד שמלות מודפסות בשלל פרינטים.
לצד השמלות ניתן למצוא גם מבחר טוניקות גלביה רקומות ומתוכשטות ומכנסיים אלגנטיים בגזרות רגליים צרות, לנשים המחפשות תחליף לשמלה. 
טווח המידות נע בין 36 ל - 44 ומגוון הגזרות רחב ביותר כך שכל אחת תוכל למצוא שם את מבוקשה.
את קולקציית הפרום והערב מלווה אוסף מרהיב של אביזרים, ביניהם תכשיטי סטייטמנט ממתכת בצבעוניות של זהב, כסף וזהב שחור, תיקי קלאץ' הנעים מצבעוניות קלאסית של שחור וניוד לגווני גלידה ופסטל, מגפוני פיפ-טואו עם עקבי צ'אנקי, נעליים במראה פיפטיז עם עקבי רוקי, נעליים עם עקבים מפוסלים ועוד.


טווח מחירים: 300-2,000 שקלים, להשיג ברשת חנויות ICE CUBE.


הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


שבוע טוב,
שרונה.

3 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

את מהממת! חבל שלא רואים בתמונה את הגב של השמלה, נשמע שמדובר ביצירת אומנות של ממש.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיראל - תודה בובה! מאמינה לי שגם את התמונה הזאת התקשיתי למצוא? לא יודעת איפה כל התמונות מהערב הזה, הייתה לי רק אחת על המחשב :(
אם אמצא, אשלח לך באופן אישי וגם אם לא, מוכנה לצלם את הגב של השמלה (אבל לא עליי, כי אין מצב שבמצבי השמלה תעלה עליי....).

Mirelle אמר/ה...

אני מאוד אשמח לראות! בין אם תמצאי תמונה ובין אם תצלמי. מאוד הסתקרנתי, זה נשמע מהמם.