יום חמישי, 15 בינואר 2015

הפנדורה שלי

בעוד פחות מחודש הפנדורה שלי ואני נחגוג 4 שנות זוגיות. האמת היא שנפרדנו לתקופה (תוכלו לקרוא על הפרידה בפוסט הזה) אבל מהר מאוד חזרנו זה לזרועות זו ומאז אנחנו הכי הכי בסט פרינדס!
בעלי התחיל אצלנו מסורת ובכל יום נישואין (חגגנו כבר 4 כאלה והיד עוד נטויה) אני מקבלת ממנו צ'ארם אחר לצמיד שלי. עד לא מזמן אגב, היה לי צמיד עור של המותג אבל לפני שלושה שבועות הוזמנתי לחנות פנדורה בדיזינגוף סנטר לבחור לעצמי צ'ארם חדש ועל הדרך התחדשתי גם בצמיד מכסף טהור.



הקולקציה החורפית החדשה מלאה בצ'ארמס בעלי מוטיבים קרירים סטייל שלג, פעמוני סנטה, ואפילו סנטה עצמו. אני הוספתי לצמיד שלי צ'ארם בדמות חצי כנף אליו מלווה לב קטן עשוי זהב צהוב 14 קארט.



הרשת השיקה פעילות נחמדה שנקראת: "פנדורה על השטיח האדום" ובה הזמינו את לקוחות המותג להצטלם עם הפנדורה שלהם על השטיח המוצג בחנות, להעלות את התמונה לאיסנטגרם ולשאר הערוצים החברתיים, לתייג: #pandoraglam ו - #pandorainstagram ולזכות בשוברים על סך 500 שקלים. הפעילות מסתיימת מחר כך שיש לכן היום עוד הזדמנות אחרונה לנסות את מזלכן!

מי שמכיר אותי יודע כמה אני קשורה לצמיד הפנדורה שלי וכמה הוא משמעותי עבורי. גם כל מי שאני מכירה שיש לו את הצמיד הזה מספר לי שהוא והפנדורה שלו זה סיפור אהבה. אם בא לכם לפנק אדם אהוב במתנה האולטימטיבית, תקנו לו צמיד של פנדורה ותאמינו לי שהוא יודה לכם עד אין קץ. הצמידים האלה הם לא רק ממש יפים אלא יש להם משמעות הרבה יותר גדולה. כל צמיד שונה אחד מהשני והאפשרות להתאים את הצ'ארמס לאופי ולסטטוס בחיים, לחלוטין יעידו שמדובר על צמיד על זמני שילווה אתכם עוד שנים רבות וארוכות.

הצמיד החגיגי שלי עם התוספת החדשה

והצמיד על השטיח האדום


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


כמעט סופ"ש נעים וחמים לכולם,
שרונה. 

תגובה 1:

ציפי לוין אמר/ה...

אני מבינה אותך ככ! קנינו לחמתי, ואמרנו לה שזהו מעכשיו המתנות הולכות לצמיד, ואחרינו המשיכו אחרים לקנות לה כל פעם צ'ארם אחר. זה פשוט יפייפה. האוסף שלך משגע. אני הייתי קונה את צמיד הזהב אבל בשביל זה אחכה לאראלה....