יום רביעי, 21 בינואר 2015

לנקום מיי לאב

ימים מוזרים עוברים עליי ואני מוצאת נחמה בשני מוצרים חדשים שהתחלתי להשתמש בהם. שניהם של לנקום ושניהם בעלי עיצוב מהמם.



קלטו את המסקרה החדשה והמהממת הזאת GRANDIOSE שיש לה אפליקטור שבמבט ראשון נראה כאילו נשבר אבל במבט שני מבינים שיש הרבה מחשבה מאחורי הקימור המוזר הזה, או כפי שמכנים אותו בלנקום: "צוואר ברבור". העיקול באפליקטור נועד כדי לאפשר להגיע לכל הריסים, כולל אלה התחתונים (איתם אני תמיד מסתבכת) בשתי העיניים.
היא מאריכה את הריסים באופן בולט וניכר וצובעת אותם בשחור דרמטי ודומיננטי. הריסים נראים כמו מניפה אחרי שמפנקים אותם במשיחה מהמסקרה הזאת ואין ספק שהמסקרות של לנקום לוקחות בהליכה את אלה של החברות המתחרות. לא משנה מה אבל אל המסקרות של לנקום אני בסוף תמיד חוזרת. בשביל התענוג הזה תאצלו להפרד מ – 210 שקלים חדשים אותם תוכלו להשאיר ברשתות הפארם ברחבי הארץ.  



עברו חלפו שלושה ימים תמימים מאז התחלתי להשתמש בסרום VISIONNAIRE של לנקום והיה לי חשוב שתדעו שאני מתחילה לראות שיפור, או יותר נכון להרגיש אותו. למי שפספס את התמונות הרבות של הסרום שרצות ברשתות החברתיות, מדובר בסרום מתקן רב עוצמה המסייע בשיפור מראה מרקם העור, בתיקון מראה הקמטים והנקבוביות ובעידון מראה עוד לא אחיד. המוצר הזה בעל 20 פטנטים רשומים ובעל 18 פרסומים מדעיים וכל שנותר היה לי לעשות הוא להתחיל להשתמש בו בוקר וערב כדי לראות אם גם אני מרגישה בשינוי.
אז ככה: אין ספק שהעור מרגיש חלק יותר. לגבי השינוי הנראה לעין, הוא מזערי אבל הוא קיים. אני מניחה שאני צריכה להמשיך להתמיד בשימוש יומיומי בסרום, הן בבוקר והן בערב ולסיים תקופה של 4-6 שבועות כפי שממליצים בלנקום. אני מבטיחה לדווח בהמשך.
עבור הסרום הזה תשלמו סכום של 523 שקלים ל – 30 מ"ל, 679 שקלים ל – 50 מ"ל ו – 749 שקלים ל – 75 מ"ל, ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



חפשו את ההאשטגים: lancometest# כדי לקרוא עוד אודות הסרום VISIONNAIRE ויהיה נחמד אם תעקבו אחרי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג ובעמוד האינסטגרם שלי:


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

פוסט מאוד מעניין! (:
אני אישית מעדיפה את המסקרה היפנוז דרמה של לנקום, היא פשוט מושלמת...
פולינה
*Polina's Beauty Blog*