יום חמישי, 4 ביוני 2015

הלב פועם בעיר הגדולה

אמא שלי הייתה אצלי כשפתחתי את החבילה שבה הייתה מונחת החצאית שהזמנתי מהאתר KOMONO BY MIKA . היא הביטה במעטפה בסקרנות וציפתה לראות מה מסתתר בתוך האריזה. חצאית הלבבות הכחולה שנשלפה משם גררה ממנה את התגובה הבאה: "זה בול כמו שאת אוהבת". אמא שלי כבר מכירה אותי...
האמת היא שהחצאית התעלתה על הציפיות כי כבר יצא לי להזמין לא אחת פריטי אופנה מאתרי אינטרנט מהארץ ומחו"ל, ובחלק מהמקרים המוצרים נראו במציאות פחות טוב מאיך שהיו מוצגים באתר.


מיקה אפרתי כהן היא המעצבת והשם שמאחורי KOMONO BY MIKA והיא בוגרת מחלקת עיצוב אופנה בשנקר. באתר שלה היא מציגה תמהיל של עיצובים אישיים שלה ושל יבוא אישי גם יחד. החלוקה בין השניים כמעט שווה והרבה גזרות באתר הן אוברסייז כך שיכולות להתאים לרוב הנשים.


הבד של החצאית שהזמנתי עבה ואיכותי, שלא לדבר על הדפס הלבבות שהמיס אותי מיד. שילבתי איתה חולצה לבנה של הוניגמן, שרשרת של COS שקיבלתי במתנה מחברה, נעליים מניין ווסט ותיק של קרולינה הררה. את הצילומים ערכנו בכיכר המפורסמת של רמת השרון, העיר האהובה שבה אני מתגוררת, ואפילו מיכאל הבייבי שלי נהנה לשבת בעגלה ולראות את אבא מצלם את אמא בכזאת אהבה.

תודה לאסף שלי על התמונות ותודה למיקה על החצאית המקסימה. אם מתחשק לכן להזמין חצאית כמו שלי אתן יכולות לעשות את זה ממש כאן:


מוזמנות להמשיך לעקוב אחריי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג ובעמוד האינסטגרם האישי שלי
זה עמוד הפייסבוק של המותג: KOMONO BY MIKA כך שאם אהבתם את החצאית שלי, תפרגנו גם למעצבת המוכשרת!

נשיקות,
שרונה. 

3 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

מקסים!! החצאית מהממת, ומשגעת עלייך. הגופיה, התיק!! בכל יפה. מחכה לראות אותה במציאות! נשיקות!

Unknown אמר/ה...

החצאית בהחלט יפה.
הסתכלתי קצת באתר וראיתי שרוב המידות הן ONE SIZE אבל זה נראה ממש קטן.
האם יש לך התנסות עם בגדים נוספים מהאתר מלבד החצאית ?

Olivia אמר/ה...

הכל יפייפיה!
נשיקות