יום חמישי, 11 ביוני 2015

הקיץ הזה כולו SABON

כולם יודעים שאני מורה למוסיקה, אני מלמדת בבית ספר יסודי בשכבות הנמוכות ואפילו יש לי שתי מקהלות ילדים שאני מאוד מאוד אוהבת. סוף שנה זאת תקופה כייפית, תקופה שבה מריחים את הקיץ באוויר, החופש הגדול מתקרב ואיתו זמן איכות עם המשפחה, בילוי בים ובבריכה והרבה אבטיחים וענבים במקרר. בתקופה הזאת ההורים של התלמידים גם אומרים לי תודה. כותבים מכתב קטן, לפעמים מוסיפים מתנה, שוקולד, שובר למסעדה או חבילות פינוק מ – SABON. אין ספק שזה כיף לקבל מתנה שכזאת, ותשומת הלב הקטנה שאני מקבלת מאותם הורים, פשוט עושה את ההבדל ונותנת הרגשה כל כך טובה. הידיעה שאוהבים אותך ומעריכים את העבודה שלך שווה את כל ההשקעה והמרץ שהשקעתי במהלך כל השנה. הכל אגב, מכל הלב כמובן ועם שליחות גדולה מתוך אהבה גדולה למקצוע.

גם השנה יצאו ב – SABON עם קולקציית מארזי מתנות לגננות, למורות ולצוות החינוכי. אותן מתנות קטנות לאות תודה, שכוללות שלל מוצרי טיפוח לגוף, לנפש ולבית. בין המארזים בקולקצייה: Many Thanks – בניחוח פשטולי, לבנדר ווניל, המכיל קרם לחות לגוף (30 מ"ל) וקרם לחות לידיים (30 מ"ל) במחיר של 29 שקלים במקום 45 שקלים.


מארז נוסף הוא מארז שנקרא: You Are The Best בניחוח יסמין ומכיל: קרם לחות לגוף (100 מ"ל) וסבון נוזלי על בסיס שמנים (100 מ"ל) במחיר של 49 שקלים במקום 69 שקלים.


You're Unforgettable הוא המארז שאני קיבלתי וגם הוא בניחוח יסמין ומכיל: קרם לחות לגוף (35 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (35 מ"ל) וסבון נוזלי על בסיס שמנים (100 מ"ל) במחיר של 69 שקלים במקום 95 שקלים.


שני המארזים האחרונים הנקראים From The Bottom Of My Heart ו – One Of A Kind הם בניחוח פטשולי, לבנדר ווניל ובהם תמצאו בין השאר קרם לחות לידיים (50 מ"ל), סבון מוס מקציף לפנים (200 מ"ל), קרם לחות לרגליים (50 מ"ל), מבשם טקסטיל (50 מ"ל) ועוד. הם נעים בין 99-129 שקלים בהתאם לתכולת המארז. 



התיכוניסטים ותלמידי חטיבות הביניים יוצאים לחופש בעוד כשבוע ואז נראה אותם כובשים את חופי הרחצה והבריכה ונהנים מכמה שבועות של מנוחה. לא רק הם יוצאים לחופשה כי אחריהם גם תלמידי בתי הספר היסודי ואז גם הגנים והפעוטונים ויחד איתם כל ההורים. יולי – אוגוסט הם חודשים אינטנסיביים ולחים בהם כולם מחפשים את אווירת החופש. בין אם זה בחופי הארץ או חופשת בטן גב באי קסום, ב – SABON השיקו קולקציית מוצרים שיהפכו כל חופשה לחוויה מפנקת ומלאה בסטייל. היא כוללת מוצרי טקסטיל העשויים מבדים קלים ואווריריים ובגוונים עדינים אשר מתאימים לבית, לים, לבריכה או לכל חופשה ונסיעה מתוכננת, וקולקציית אביזרים שהפוך את הנסיעה לחוויה צבעונית ומרגשת.

ומה בקולקצייה?
מגבת "חמאם" דו שכבתית לפריסה על החוף או על כסא השיזוף, הצד האחד עשוי בד והצד השני עשוי מגבת. המגבת מגיעה בגודל של 90*150 ומחירה: 124 שקלים.


תיק חוף גדול ומתקפל, בעיצוב קייצי, קל ונוח לנשיאה ומותאם במיוחד לבילוי בבריכה או בים – פשוט להכניס הכל וללכת! מחירו: 99 שקלים.


מניפת קיץ מעוטרת בגוונים עדינים ועשויה מחומרים טבעיים. מעולה לנשיאה בתיק וקלה לשליפה ממנו ולהתרעננות. מחירה: 19 שקלים.


קולקציית הלבשת פנאי Home Wear Collection העשויה כולה מבד דק ואוורירי בגוון אפור עדין,  מעוטרת בפס תחרה לבן, נעימה ומלטפת את הגוף. מתאימה לימים ולילות חמים כבגד בית קליל ורומנטי. הקולקציה כוללת: כותונת (115 שקלים), סט גופיה ומכנסיים (129 שקלים) וחלוק (105 שקלים). הפריטים מגיעים במידות: L, M, S.



אחרונים חביבים שאני לא יוצאת מהבית בלעדיהם הם מוצרי הגנה מהשמש. הסדרה החדשה של SABON מצטרפת למדף טיפוח עור הפנים והגוף של המותג, עם מוצרי הגנה מהשמש המורכבים מפורמולות ייחודיות המשלבות הגנה מקרני ה – UVA וה – UVB, לחות והזנה ולעור.
בסדרה החדשה תמצאו קרם הגנה במרקם ג'ל עם מקדם הגנה 30 SPF (98 שקלים), מוס אלוורה המרגיע את העור לאחר החשיפה לשמש (59 שקלים), תחליב ספריי גוף בניחוח פטשולי, לבנדר ווניל 25 SPF (58.80 שקלים לאחר הנחה של 40%) וקרם הגנה לאזור הפנים והצוואר 30 SPF (58.80 שקלים לאחר הנחה של 40%).



אין ספק שהקיץ ב – SABON הולך להיות לוהט ממש. לי באופן אישי מתחשק לנסות הכל מהכל בקולקציה וממש בקרוב, בחופשה הקרובה שלי, אני כבר הולכת "לטעום" חלק מהמוצרים בקולקציה החדשה. כיף כיף כיף!
את כל המוצרים בפוסט הזה ניתן להשיג ברשת חנויות SABON ברחבי הארץ ובאתר: www.sabon.co.il 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

קיץ לוהט ומהנה לכולם,
שרונה. 

תגובה 1:

Olivia אמר/ה...

אני מתה על סבון וחייבת לקנות לי את המגבת לים הזאת!
נשיקות