יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

מלקלקת

למרות שהייתי רוצה להגיע אל הפדיקורסית/מניקוריסטית שלי יותר מפעם בחודשיים, אני לא ממש מצליחה לעשות את זה. לקים יש לי בשפע, כמו גם עזרים לסידור הציפורניים ועדיין אני מעדיפה לעשות את זה בחוץ, אצל מישהי מקצועית, כי התוצאות שמתקבלות הן הרבה יותר טובות.
לאחרונה נשלחו אליי מספר לקים וערכת פדיקור אחת נפלאה, שגרמו לי להבין שבעזרת מוצרים טובים, אפשר לקבל תוצאות נהדרות בלא הרבה זמן ומאמץ.


ערכת הפדיקור מבית SABON כוללת קוצץ ציפורניים, פצירה, באפר, מקלות ניקוי ומפריד אצבעות להקלה במריחת הלק וייבושו. היא מגיעה בנרתיק שקוף בגוון ורוד והיא כל כך קומפקטית כך שבעת הצורך אני גם לוקחת אותה איתי בתיק האישי. הערכה עולה 39 שקלים ויש בה אפילו מקום להכניס את הלק האהוב אם רוצים.


חוץ מערכת הפדיקור הנהדרת, SABON השיקו גם ערכת מניקור הכוללת: פינצטה, קוצץ ציפורניים, מספריים לגזירת הציפורניים, מנקה ודוחף עור ומשייף. מחיר הערכה: 45 שקלים. בנוסף הושקה גם קולקציית הלקים החדשים לקיץ 2015 ובה חמישה גוונים: שני צבעי קיץ בוהקים של ורוד וקורל ושלושה גווני פסטל אדומים – תכלת ורוד ולבן. אני קיבלתי לנסות את הגוונים הבאים:

מימין: Sweet Harmony, משמאל: Clear Sky

הם מגיעים בבקבוק מעוצב עם פקק מוזהב, והפורמולה שלהם סמיכה ובעלת כיסוי טוב. המברשת נוחה למריחה ובעזרת 2 שכבות ניתן להגיע לתוצאות טובות עם גוון אחיד ונשי. 
את מוצרי SABON ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ודרך אתר החברה.

גם המותג CARELINE השיק לאחרונה 2 מוצרים חדשים בקטגוריית הציפורניים: הראשון הוא לק ג'ל מקשה למראה מבריק אותו מורחים מעל לכל גוון, וניתן להסיר אותו בקלות בעזרת אצטון רגיל. הוא מאריך ושומר על חיי הלק, מחזק את הציפורן ומגן עליה מפני שבירה ואינו מצריך שימוש במנורה מחממת. השני הוא טופ מט, שגם אותו מורחים מעל לכל גוון לק והוא מעניק לציפורניים מראה מט עם ייתרון נוסף של שמירה על עמידות הצבע ומניעת קילופים. הוא מתייבש במהירות כך שניתן לראות את התוצאות בתוך שניות. מחיר שני המוצרים: 69.90 שקלים לתכולה של 15 מ"ל. ניתן להשיג אותם ברשתות השיווק והפארם.


אחרון חביב הוא הלק המתוק הזה של ענקית הלקים הניו יורקית Color Club שהוא אחד מתוך 7 גווני לקים של קולקציית הקיץ הטעימה, החדשה והמרעננת של המותג. הלק שאני קיבלתי לסקירה נקרא: Disco's Not Dead ויש לו צבע בנני וקייצי שבעזרת 2 שכבות גם מקבל אטימות ועמידות טובה. המברשת "לוכדת" הרבה צבע ככה שכדאי לטפוח אותה בעדינות על שפת הבקבוק לפני שמתחילים במריחת הציפורניים. מחיר הלק: 30 שקלים, וניתן להשיג את מוצרי החברה במכוני הטיפוח וברשת מכוני נייל סטודיו ברחבי הארץ.


ותמונה נוספת שבה צבעתי אצבע אחת עם ה-טופ מט של CARELINE. מעט קשה לראות את ההבדלים בין שתי האצבעות (כנראה שצבע הלק לא עשה איתו חסד) אבל חדות העין שביניכן יצליחו לראות שה- טופ מט ביטל את הברק הקלאסי של הלק ונתן לו את ה"עמעום" המתבקש.


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה

אין תגובות: