יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

קולקציית סתיו 2015 למותג CHARLES & KEITH

כבר כמעט שנה עברה מאז שנחת המותג בארץ ולפי כמות האנשים שאני רואה בחנויות אחת לכמה שבועות, אני מבינה שהקהל הישראלי אוהב את מה שיש ל – CHARLES & KEITH  להציע. האמת היא שדי בצדק, שכן העיצובים הבלתי מתפשרים, הנוחות והאיכות אל מול המחירים הנגישים, הופכים אותו לאהוד על בנות על ישראל.
בסתיו הקרוב תמצאו בחנויות המותג קולקציה אופנתית ועדכנית בהתאם לטרנדים המובילים בעולם, עם טוויסט עכשווי למלתחה הנשית. יש בה שילוב של תחכום מודרני לצד השפעות מהמערב הפרוע. היא פונה אל חובבות השיק המובהקות ומציעה שלל עיצובים בשילובי צבעים, חומרים וטקסטורות.
תמצאו בה למשל מגפי צ'לסי מחודדים עם שילובי מתכת, נעליים גבוהות בעלות סוליות טרקטור ועוד דגמים המתאימים לאישה הנמרצת. עם זאת, גם האישה הקלאסית המעודכנת תמצא שם את מבוקשה בדמות נעלי סטילטו בשלל דגמים השואבים השראה ממוטיבים חייתיים ומאווירת הג'ונגל. הקולקציה מאופיינת בצבעי אדמה, שילוב של שחור וחום, מנומר ועוד.
עוד תמצאו ב – CHARLES & KEITH  זה את קולקציית ה – Signature היוקרתית והנפלאה, המאופיינת במראה ייחודי ואופנתי המשלב גזרות אסימטריות ועקבים בצורות חדשניות, כל זאת לצד שימוש במגוון חומרים ושילובי אבזמים ורצועות למראה טרנדי ועכשוי.

להשלמת הקולקציה ניתן למצוא בעונת הסתיו מגוון תכשיטים שישלימו את המראה כמו שרשראות, טבעות וצמידים תואמים.


בחרתי את עשרת הדגמים הכי מוצלחים לטעמי מבין כל הקולקציה ואני חייבת לשתף אתכם שהבחירה הייתה מאוד קשה. המבחר בקולקציה מאוד גדול ומונה למעלה מ – 100 דגמים ובכל זאת, זאת הבחירה שלי:


טווח המחירים:
נעליים: 249.90 ₪ - 399.90 ₪
מגפיים: 299.90 ₪ - 449 ₪
קולקציית Signature – החל מ – 349 ₪  
תיקים וארנקים – 199.90 ₪ – 449.90 ₪

את קולקציית הסתיו של CHARLES &  KEITH ניתן להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ: קניון ביג אשדוד, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון ממילא ירושלים, מתחם G כפר סבא, כפר סבא הירוקה, קניון שער הצפון קריית אתא, קניון ארנה נהריה, קניון ביג נצרת, קניון עיר ימים נתניה, הקניון הגדול פתח תקוה, קניון רננים רעננה, קניון איילון רמת גן, קניון עזריאלי רמלה, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי מודיעין וחנות האאוטלט בחוצות המפרץ חיפה. 

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות: