יום שני, 5 באוקטובר 2015

בגנים המפורסמים של מיאמי – פוסט אחרון ממדינת השמש הזורחת

לא לחינם מכנים אותה - Sunshine State שכן השמש זורחת בה כמעט בכל ימות השנה. בטיול שלנו למיאמי, שזה גם הפוסט האחרון ממנו, הבנו שאם אצלנו נהוג להתלונן על החום של יולי-אוגוסט, במיאמי לא פחות חם מאשר כאן בארץ.
ביום שבו הלכתי להצטלם בגני ויזקאיה המפורסמים (או: וילה ויזאקיה, בשמם הרשמי), השמש להטה והיה כמעט בלתי אפשרי לטייל בחוץ. כשהגענו למקום סיפרה לי אחותי שמדובר בלוקיישן לוהט לצילומי אופנה במגזינים שונים, צילומי כלות וכן, גם צילומי בלוגריות. לא הצלחתי לחשוב על אאוטפיט הולם, שגם יהיה לי נעים להסתובב איתו בחום הזה וגם יהיה רלוונטי לטיול משפחתי שבו אני מתפקדת קודם כל על תקן אמא ורק אח"כ על תקן בלוגרית אופנה. ובכל זאת, הג'ינס הלבן הרגיש לי הכי נוח והכי נעים, בליווי חולצת תחרה ירוקה מהוניגמן, שקניתי יום לפני הטיול. הסנדלים אותם ראיתם גם בפוסט האאוטפיט הקודם ממיאמי, הם מתנה מההורים שלי שהיו בארה"ב מספר חודשים לפני ונשלחו לחפש לי אותם בחנות האהובה עליי טומי הילפיגר. התיק הוא בעצם התיק של מיכאל, הבן שלי, שאימצתי לעצמי כמעט כל הטיול וגם לאחריו.

אני לובשת – חולצה: הוניגמן, ג'ינס: ZARA, סנדלים: TOMMY HILFIGER, תיק: BAGGU, משקפיים: Ray-Ban, שרשרת עם יהלום סוליטר: אוסף פרטי.

וילה ויזקאיה היא וילה איטלקית בסגנון הרנסנס ויש בה 34 חדרים מרוהטים ומעוצבים למשעי. היא שייכת לאיש עסקים שהיה גם אחד מעשירי מיאמי והוילה הייתה מקום מגוריו בשנות ה – 20. המקום משמש כיום מוזיאון לאמנות והוא מוקף בגנים, בריכות, מזרקות ופסלים. זהו אחד מאתרי התיירות המפורסמים והחשובים בעיר ולא כדאי לפספס אותו.


את כל הפוסטים הקודמים שלי ממיאמי המדהימה אפשר לראות כאן, כאן וכאן.
תודה לאספי שלי על הצילומים.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

תגובה 1:

הילה לוי אמר/ה...

ללא ספק האמא הכי קולית בגן :-)