יום שני, 22 בפברואר 2016

השקות חדשות מבית לוריאל פריז

בתקופה האחרונה לוריאל פריז יצאה במספר השקות נהדרות שכבשו גם את תחום האיפור וגם את תחום הטיפוח.

הסדרה הראשונה היא סדרת הטיפוח האנטי אייג'ינג העונה לשם: Revitalift Filler והיא מיועדת לעור בוגר לצורך השבת הנפח ולמילוי מראה הקמטים. הסדרה כוללת קרם יום וסרום, המכילים חומצה היאלורונית טהורה בריכוז גבוה. הסדרה פותחה כמענה לטיפולי ההזרקות המיועדים למילוי נפח הפנים כאשר התוצאה עם השימוש בקרם מביאה למראה עור מלא יותר וצעיר יותר, תוך עיצוב ומיצוק מחדש של מראה קווי המתאר של הפנים והסרום, שמעניק לעור הפנים יותר נפח באופן אינטנסיבי, לקבל מראה פנים צעיר ומלא יותר.

מחיר הסרום: 220 שקלים ל – 15 מ"ל, מחיר הקרם: 220 שקלים ל – 50 מ"ל.

השקה נוספת מבית לוריאל פריז היא של המסקרה False Lash Superstar בעלת שני השלבים. השלב הראשון הוא פריימר המעניק נפח לריסים, השלב השני הוא סיבים שחורים המאריכים וצובעים את הריסים. הפורמולה הייחודית של המסקרה היא בלעדית ובעלת סיבים שחורים להארכה מקסימלית של הריסים למראה של סופר סטאר אמיתית. מרקם האולטרה מאט החדש מצפה את הריסים בגוון שחור אינטסיבי ומעניק להם נפח מרשים. המברשת החדשנית מרימה ומעגלת את הריסים ומצפה אותם בשכבה עליונה, פורסת את הריסים כמניפה ומעניקה להן מראה מהפנט ומדהים.

מחיר המסקרה: 60 שקלים בלבד (במקום 136 שקלים) עד לסוף החודש.

ההשקה האחרונה היא מסדרת צבעי השיער של לוריאל פריז ל – Casting Cream Gloss. הסדרה המוכרת נטולת האמוניה מצרפת לשורותיה 2 גוונים חדשים בחורף הנוכחי – Glossy Chocolats חום זהוב שוקולד (532) וחום שוקולד (635). הגוונים החומים בשיער מועצמים, חושפים את הגוונים הטבעיים ומעניקים לשיער הזנה וברק. ניתן לקבל טשטוש של עד 70% שיער לבן והצבע מגיע באריזה חדישה ונוחה המאפשרת שימוש קל, נוח ונקי גם למשתמשות מתחילות. תמצאו בה שפופרת למריחה בבקבוק גמיש, זוג כפפות גומי ומסכה להשלמת הצביעה.

מחיר המוצר: 52 שקלים (לפני הנחות מבצע הניתנות מעת לעת).


את כל מוצרי לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: