יום שני, 14 במרץ 2016

חדש על המדף

החודש הזה אתמקד בחמישה מוצרי טיפוח נשיים חדשים ובמוצר טיפוח נוסף לגבר. כולם הגיעו אליי לסקירה ואתחיל עם שני מוצרי הטיפוח העשירים ללילה.

קרם לילה Rose & Almond מבית Neal's Yard Remedies


זאת הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם מוצר מבית מותג הטיפוח האורגני מלונדון. התנסות ראשונה ומוצלחת ביותר שכן הניחוח העדין הוא זה שכבש את אפי בתור התחלה. העובדה שהוא מועשר בשמן שקדים ונר הלילה ובוויטמינים בשילוב גרניום ולימון, הלהיבה אף יותר. לכולם תפקיד חשוב בהזנה לעור ובמניעת אובדן לחות ואיזון העור. קרם הלילה הזה מזין, משכך, מגן ונבדק דרמטולוגית כך שהוא מתאים לעור רגיש. מחירו: 260 שקלים וניתן להשיג אותו ברשתות הטבע, חנויות הטבע ובנקודות מכירה נוספות עליהן ניתן לברר בטלפון מספר 1700700378


סרום לילה מסדרת CELLULAR מבית NIVEA


הסרום החדש של המותג הותיק נועד להפחתת קמטים ופגמים בעור ולהענקת מרקם אחיד. סדרת הסלולר אליה הוא משתייך היא סדרת טיפוח למניעת הזדקנות העור המעודדת את התחדשותו וחושפת עור זוהר וצעיר. סרום המיועד ללילה מכיל תמציות מגנוליה ואת הרכיב הייחודי למעבדות המותג – Lumicinol המסייע לווסת את תהליך יצור המלנין, יחדיו הם מסייעים לאזן את תהליך הפיגמנטציה בעור ולהפחית קמטים ופגמים בעור. בתום שימוש עקבי של מספר שבועות ניתן להבחין בעור מוצק יותר ובעל גוון אחיד. מחירו: 320 שקלים לתכולה של 40 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארם המובחרות.


קרם החלמה לעור עדין מבית Avene


קרם היום החדש מבית Avene מיועד לעור יבש ועדין עם פורמולה חדשה הכוללת מרכיבים המסייעים מידית בריכוך והרגעת גירויים ונותנים מענה לצרכי עור רגיש ועדין במיוחד. בלב הפורמולה ניתן למצוא את ה – Parcerine הייחודי למעבדות המותג ותפקידו לסייע בהפחתת תגובות בעור, הרגעת גירויים במהירות ושיקום העור. ניתן להשיג את הקרם בשני מרקמים: קל ועשיר. מחירו: 230 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.


קרם להסרת שיער מהפנים מבית Orna 19


את המותג Orna 19 אני זוכרת שנים רבות עוד מימי נעורתי. אמא שלי נהגה לקנות לי את הקרם להסרת שיער מהרגליים והוא היה המוצר הקבוע שבו השתמשתי לאורך כל שנות נעוריי עד ליום שבו עברתי לסכין (ולקח לי לא מעט שנים). כעת יוצא למותג קרם המיועד להסרת שיער מהפנים בעל נוסחה יחודית להסרת שיער ועדין במיוחד. הוא מגיע בשפופרת בעלת קצה מריחה מיוחד המאפשר מריחה קלה ומיועדת ויחד איתו מגיע גם מקלון דמוי סכין המיועד לעזור בהסרת החומר והשיער. מחירו: 24.90 שקלים ל – 20 ג' וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.


וכעת נעבור לדאודורנטים, כי כבר מתחיל להתחמם וזה לחלוטין הזמן לדבר על מה שבאמת חשוב!


דאודורנט רול און מבית Lady Speed Stick


מותג הדאודורנטים משיק את סדרת הדאודורנטים המתקדמת והחדשה שלו הכוללת 3 ניחוחות צעירים ורעננים ומתהדרת בפורמולה משופרת המבטיחה הגנה רציפה ומקסימלית, וספיגה מהירה של החומר בעור. אני קיבלתי לנסות את ה – Fresh & Essence בניחוח סחלב שחור שהותיר את העור שלי יבש ורענן ועם ריח כה נפלא שעשה לי חשק לנסות את שני הריחות הנוספים מהסדרה. מחירו: 22.90 שקלים ל – 50 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק והפארמים.


ואם כבר בדאודורנטים עסקינן, אז גם הגברים חייבים אחד כזה והנה אחד חדש שיצא במיוחד בשבילם:


דאודורנט ספריי מבית Crema MEN


הדאודורנט החדש של מותג הטיפוח הידוע מגיע בגרסא נטולת אלומיניום המיועדת לשמירה על העור. הוא מועשר בוויטמין E הפועל כאנטי אוקסידנט ולחות ומגן על העור מפני גירויים ויובש. הוא מעניק הגנה לשעות ארוכות ויש לו ניחוח גברי נעים. חשוב לציין שמוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים. מחירו: 13.90 שקלים ל – 200 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ. 

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: