יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

משחקי שיער

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לשחק עם השיער שלי – פעם פן, פעם טבעי מתולתל, פעם בייביליס גלי, פעם אסוף מרושל ופעם אסוף מהודק. מה שבטוח זה שלשיער שלי לא משעמם איתי ולי אף פעם לא משעמם איתו.
כדי להפוך אותו לגמיש ונוח לעבודה, אני משתדלת להקפיד על שימוש בחומרים הנכונים המזינים אותו החל משלב החפיפה ועד לשלב העיצוב. "שוורצקופף פרופשיונל" הרחיבה לאחרונה את סדרת ה - OSIS+  שלה ומציגה קו מוצרים מקצועי המעניק דרור ליצירתיות שלנו, ליין שנוצר במיוחד לאנשים כמוני!


אלה הם שני המוצרים מהליין החדש אותם ביקשתי לנסות:


וככה נראה השיער שלי כאשר בתום החפיפה מרחתי מעליו את ה – Curl Honey מהסדרה החדשה, המיועד לתלתלים עבים וגלים וברמת שליטה 2 (שליטה בינונית):


הכיף בקרם הזה הוא לא רק במרקם העדין ובניחוח המצוין אלא גם באפקט האנטי פריז המצוי בו ובפיניש הרך למגע. יש בו רכיבים המגבירים את הברק ועוזרים "לאלף" שיער סורר, כאשר פולימרי עיצוב מדגישים את הגדרת התלתלים הטבעית ומעניקים לו גימור רך וקפיצי ממש כמו השיער שלי בתמונה. מחירו: 76 שקלים לשפופרת של 150 מ"ל.  


המוצר השני אותו ביקשתי לבדוק הוא ה – Blow & Go מקו מוצרי הסטיילינג, המיועד להחלקה ברמת שליטה 2 (שליטה בינונית) המגיע בבקבוק ספריי מלווה במשאבה. הוא מיועד לייבוש מהיר יותר בפן, לפן מהיר וקל יותר ולמראה חלק ומטופח של השיער. היתרונות הנוספים שהוא מעניק לשיער הם שליטה עיצובית משופרת, אפקט אנטי פריז, ברק, רכות וסיוע בהגנה מחום ייבוש הפן. הפורמולה שלו מכילה סיליקונים ומעצבי מעטפת חדשניים המבטיחים את אותן התכונות שציינתי. מרססים את הפורמולה על שיער לח ומייבשים בפן במיידי. טיפ המומחה ממליץ לשלב את המוצר עם ה – Curl Honey המצוין בפוסט או עם מוצרים נוספים מהסדרה החדשה כמו: Time Wild או Flatliner. מחירו: 97 שקלים ל – 200 מ"ל.  


בסדרה החדשה עוד 6 מוצרי עיצוב שיער חדשים כאשר הם משתלבים כולם בקטגוריות העיצוב השונות – קו מוצרי הסטיילינג (הכולל 10 מוצרי הכנה, חלק, נפח ותלתלים), קו מוצרי הטקסטורה (הכולל 12 מוצרי ברק ומאט) וקו מוצרי הפיניש (הכולל 6 מוצרי ברק וקיבוע).


את כל המוצרים החדשים בסדרה ניתן להשיג במספרות המובחרות של "שוורצקופף פרופשיונל" בכל רחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה ניתן להתקשר לטלפון מספר: 1800-33-33-22 

אגב, את המוצרים שלי קיבלתי בתוך תיק גב בגווני כסף ואדום, ברוח מוצרי הסדרה, תוספת חביבה לסדרה מעולה במחירים נגישים לכל כיס. 


 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: