יום שלישי, 21 במרץ 2017

שגרת הטיפוח היומית שלי עם מוצרי EISENBERG PARIS

אם יש לי סיבה אחת טובה באמת לרצות לטוס לחו"ל היא העובדה שבדרך ליעד שלי, אני תמיד אעבור בחנות ג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי. החנות שמעניקה ללקוחות שלה חוויה אמיתית של חופש ופינוקים, מחזיקה גם במגוון גדול של מותגי איפור וקוסמטיקה יוקרתיים שתוכלו למצוא באופן בלעדי רק אצלה ולא באף מקום אחר בארץ. עברה כמעט שנה מאז הגיחה האחרונה שלי לחו"ל ולכן, בכל הזדמנות שיש לי, אני מבקשת מחברים שעוברים בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי, לקנות לי כמה דברים שאני לא באמת יכולה בלעדיהם. כך גם קרה לאחרונה עם מוצרי הטיפוח של EISENBERG PARIS שהפכו זה מכבר לשגרת הטיפוח היומית הקבועה שלי ושאותם ביקשתי מחברתי היקרה דפנה להביא לי על הדרך. על חלקם כבר סיפרתי לכם בבלוג אך כעת החלטתי שהגיע הזמן שארכז בפוסט אחד את 5 המוצרים הנבחרים של המותג שמלווים אותי לאורך כל היום.


בשלב הראשון, אני שוטפת את הפנים בכל בוקר (וערב כמובן!) עם סבון הפנים EISENBERG Cleansing Make-Up Removing Gel (29.90$ ל – 150 מ"ל) שמגיע במרקם ג'ל שקוף ומסיר בעדינות איפור ולכלוך מהפנים. הג'ל ממצק, מבהיר ומסוות את הפרשת חומצת החלב והוא מכיל בתוכו תמצית אשכולית לרענון העור ומרוביון השייך למשפחת צמחי המרפא, ומתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים. מוציאים מהמשאבה כמות קטנה בגודל של שני אפונים, מעסים על הפנים ושוטפים במים. העור נותר נקי, חלק ורענן למדי וללא כל תחושת יובש.


בשלב השני תמצאו אצלי את המסכה למיצוק ולעיצוב העור מחדש – EISENBERG Firming Remodelling Mask (65$ ל – 75 מ"ל) המחטבת וממצקת את עור הפנים וניתן להשתמש בה בכמה אופנים. לשימוש מהיר לפני אירוע מיוחד משאירים אותה על העור במשך 5 דקות בלבד, לטיפול מיצוק אינטנסיבי ויסודי משאירים אותה על העור במשך 5 דקות, פעם ביום במשך 8 עד 15 ימים, ולטיפול "ספא ביתי" משאירים אותה על העור במשך 15 דקות פעם או פעמיים בשבוע. יש למסכה אפקט אנטי אייג'ינג עוצמתי, המרים את עור הפנים, ממצק ומרענן אותו תודות לוויטמינים A ו – E, לשמן זרעי ענבים ולתמצית התה הירוק הנמצאים בתוכו. התחושה הטובה על העור נשארת לאורך כל היום והאפקט מורגש עד מאוד עליו.


בשלב השלישי מגיע ה – EISENBERG Ultra Hydrating Biphasic Care (58$ ל – 100 מ"ל), טיפול דו פאזי חדשני המשלב בתוכו 5 שמנים טבעיים לפנים, לשיער ולגוף. הוא מאט את אובדן הלחות, מגן מפני גורמים מזיקים חיצוניים, מזין ומתקן, ומשתלב בעדינות עם מרכיב לחות רב-עוצמה הפעיל 24 שעות. רצוי לנער היטב את המוצר לפני השימוש כך ששתי שכבות הנוזל יתאחדו זו עם זו עד ליצירת נוזל בגוון לבן-חלבי. החומר יוצא בעזרת תרסיס ומספיקות 2 לחיצות כדי ללחח את עור הפנים ולתת לו רוויה.


בשלב הרביעי מגיע קרם הפנים העשיר – EISENBERG Moisturing Rich Cream (48$ ל – 50 מ"ל), המיועד לעור רגיל עד יבש ומעניק לעור לחות ומגע קטיפתי בזכות המרקם העוטף והמפנק שלו. הוא מכיל בתוכו חומצה היאלרונית, שמן אגוזי מקדמיה וויטמיני A ו – E הנלחמים בהשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים. הוא יכול לשמש גם כבסיס איפור מעולה לעור הפנים והניחוח שלו משכר עד ממש. השימוש בו יכול להיעשות גם בערב ולא רק בשעות היום.


לשלב האחרון מגיעה תמצית הקסמים, ה – EISENBERG Youth Elixir (59.90$ ל – 30 מ"ל), המיועדת לתת לעור הארה מיידית בתום שלב הניקוי והחדרת הלחויות. יש בה שני מרכיבים נוספים של תיקון ואפקט מתיחה, תודות לרכיבים כמו ג'ינקו בילובה ותמצית תה ירוק הנמצאים בתוכה. הוא מגיע במרקם ג'ל וניתן להשתמש בו גם לאירועים מיוחדים, עם 2 עד 3 התזות על העור (לאחר הניקוי), לפני מריחת המייקאפ. אני קוראת לה תמצית קסמים מאחר ומדובר במוצר שמעניק לעור ליחוח מלא, מראה זוהר ואף יכול לתפקד כפריימר. הוא נהדר למי שיוצאת לחופשה ומעוניינת לקחת איתה בתיק הרחצה רק מוצר אחד כדי לחסוך מקום במזוודה...  


העור שלי מודה לי בכל יום מחדש, על התכשירים הטובים בהם אני מזינה אותו, על ההקפדה והעקביות בשימוש בהם, ועל שמירה על תזונה בריאה ומניעה מחשיפה ממושכת לשמש.
וכעת, אני מחפשת מישהו נוסף שטס לחו"ל בקרוב ועובר בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי, כדי שיביא לי משם עוד כמה מוצרים של EISENBERG PARIS שאני זוממת עליהם כבר יותר מידי זמן!


שימו לב אגב, שחלק מהמוצרים משתתפים במבצעי: קנה 3 וקבל 1 במתנה, ככה שהמחירים משתלמים עוד יותר! את כל המוצרים של EISENBERG PARIS ניתן להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'דרסון דיוטי פרי.

 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות: