יום רביעי, 3 במרץ 2010

עיר בתחפושת


הפוסט שלי הפעם מוקדש לתל אביב, ובעקיפין גם לפורים, שחלף על פניינו ממש ממש מהר ועוד שניה כבר יעלם באבק האביבי של פסח. האמת היא שאני יכולה לנחש שגם מרבית הפוסטים העתידיים שלי יהיו מוקדשים לעיר בה אני גרה עכשיו, כי אני באמת אוהבת את העיר הזאת.


מה שאני במיוחד אוהבת פה זה את הקיץ. את הקיץ התל אביבי גיליתי רק אחרי שעברתי לכאן בגיל 22, אחרי שמרבית חיי עברו בעיר האפורה ירושלים. בצעירותי אהבתי את האפרוריות החורפית הכל כך אופיינית (לדעתי לפחות) לירושלים. אחרי קיץ אחד בתל אביב שיניתי את דעתי מקצה לקצה. כשהשמיים נהיים קצת אפורים, אני כבר מתחילה לחוש את ניצני השביזות. זה בטח נשמע מוזר אבל למדתי לאהוב את השרב. בחיי, אני אוהבת לצאת מהבית כשיש שרב בחוץ. אני אוהבת את הכפכפים והגופיות, אני אפילו מתחילה להתרגל לים.


בסוף השבוע שעבר, לכבוד פורים, שאריות החורף (האחרונות אני מקווה) החליטו לחזור לביקור. כשיצאתי לצלם קצת ביום שישי, הסתכלתי על העצים הערומים בשכונה שלי, ועל המדרכות הרטובות, ובין לבין השמש ניסתה לשלוח איזה קרן או שתיים כדי לנחם אותי. פתאום חשבתי לעצמי שלכבוד פורים, גם תל אביב התחפשה – לעיר בחורף.


אז זה מה שניסיתי לצלם, את השכונה הקייצית שלי, בעיר הקיצית שלי אבל בחורף. מקווה שתהנו.
תמר.





5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הסתכלתי גם בפוסטים הקודמים ואהבתי מאוד את הסטייל שלך (:,התיק של שאנל הורס!

שבוע טוב.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה :)נראה לי שאהבת את הסטייל של שרונה, היא בעלת הסטייל משתינו - אני רק אחראית על הצילום... אבל בכל מקרה אני שמחה שאת נהנית מהבלוג שלנו!

Elana אמר/ה...

ורק השמיים נשארים כחולים... גם ביום חורפי תל אביב לא יכולה לחלוטין להתחפש. משהו מבצבץ...

אנונימי אמר/ה...

יצא מדהים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אילנה - לגמרי, זה מה שניסיתי להראות בצילומים שלי השבוע :)
מרינה - תודה רבה!
שבת שלום לכולם :)
תמר