יום שישי, 19 במרץ 2010

ארבעת החושים

סוף השבוע האחרון היה בסימן ארבעת החושים. סתם יצא ככה, במקרה.. ומבין כל החושים, החלטתי לאסוף שלוש המלצות על-חושיות של דברים כיפים שעשיתי.


1. שרקוטרי – המסעדה הזאת, שהיא קצת בר וקצת הרבה מסעדה מעולה עם תפריט עשיר בהרבה דברים לא כשרים, אחד המקומות היותר מעניינים שביקרתי בהם בשנים האחרונות, בחיי שזה כך.
המיקום האקזוטי בתוך שוק הפשפשים הופך אותו לעוד יותר מעניין. בערב, אחרי שכל הסוחרים הולכים הביתה... האזור נראה קצת שומם, ואולי טיפה מפחיד, אבל ריבוי הברים באזור הופך אותו לטיפה יותר סימפטי. על כל פנים, ב-10 בלילה שרקוטרי כבר היה מפוצץ עד אפס מקום, ואנשים חיכו בחוץ להיכנס פנימה. אחלה מוסיקה, אוירה טובה ואוכל משובח ביותר. ממליצה בחום על הקינוח המושלם שאכלנו: "מון בלאן" – מוס ערמונים חלק וקר עם קצפת מעל וערמון חם ובודד מעל לכל הדבר המופלא הזה. (חוץ מזה, גם המנה שהזמנתי הייתה מיוחדת עד מאוד – פסטת חונק כמרים, עם תרד חלוט ופורל מעושן. לגבי המנה של בן הזוג, אין לי חוות דעת כי אני לא אוכלת שרצים שונים ומשונים – אבל הוא טען להגנתו שהמנה הייתה לא פחות ממדהימה).


2. רוקפור בהופעה "האיש שראה הכל" – זאת הייתה אמורה להיות הופעה חד פעמית, אולם בעקבות ההצלחה הגדולה והעובדה שכל הכרטיסים נגמרו יום לפני, כנראה שמישהו שם החליט להרים את הכפפה ולקיים עוד ערב מיוחד שכזה ב-1 לאפריל, כך שההמלצה שלי עדיין תקפה כמובן.
ההופעה התמקדה בכל השירים מאותו אלבום משובח, שכל אחד ואחד מהם הוא לא פחות מיצירת מופת. הפסקול הזה ליווה שנים אחדות מתקופת נעוריי (איפשהו בין כיתה י' לי"ב), וכל כך התרגשתי לשמוע את כולו מבוצע לייב ע"י ההרכב המקורי. כבונוס קיבלנו עוד כמה שירים מאלבומים אחרים כמו "הכעס" מתוך האלבום הראשון, קאוור לשיר SOS של להקת אבבא ואת הסינגל החדש שלהם שיצא לפני מספר שבועות.


3. "אופנה אורבנית" עם יואב מאיר – תוכנית מעולה, עם תכנים מעניינים, המרואיינים מעניינים אף הם, ויואב מלא בחן ובקסם מצליח לרתק אותי למסך בכל יום שישי ב-17:30 בערוץ E. מחר (יום שישי), הפרק הרביעי בסדרה, מתוך שישה.
האאוטפיט שלי השבוע, הוא אותו אאוטפיט מהתוכנית (הפרק הראשון, והרי התזכורת: קישור לפרק הראשון) בשינוי קל של החגורה שהוחלפה כאן לחגורה בדמוי עור נחש, מינוס המשקפיים והתיק.









 טוניקה: זארה, עליונית: לולו ליאם, טייץ: הוניגמן, נעליים: קליגולה, חגורה: מתנה מאחותי (לא זכור מאיפה), שרשרת: שלומית אופיר.

תודה רבה וענקית לתמר גרושקא הנפלאה על הצילומים המרהיבים!
שבת שלום לכולם,
שרונה.




17 תגובות:

זרוב אמר/ה...

בלוג חמוד (:
הטייץ מגניב ביותר!
ועשית לי חשק לסעוד בשרקוטרי

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה רבה לך על התגובה!
באמת ממליצה בחום על השרקטורי, כתבי לי איך היה :)
שרונה

לירז אמר/ה...

אאוטפיט חמוד, אהבתי!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תודה לך לירז!
שרונה

נעלולה אמר/ה...

כן, כן, כל העולם מספר על השרקוטרי, ורק מסיה פולני מעדיף את "שאטו דה מלאווח", כלומר נאפיס.
אוהבת את העליונית, היא חיננית!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נעלולה - את חייבת לנסות להכיר לו גם דברים חדשים! אם הוא לא מוכן, אני אקח אותך לשם :)
שרונה

ורד אמר/ה...

שרונית המהממת........איזה בלוג חינני, ישר כוח
ורד :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אין עלייך ורד! תודה ממי שלי.
שרונה

sefi אמר/ה...

איזה פוסט חמוד. אני מאוד אוהבת פוסטים בהן בלוגריות משתפות בחוויות ולא רק בבגדים., כי הרי העולם שלנו הוא הרבה יותר מורכב.
אני מאוד אוהבת את התכנית של יואב ולא רק בגלל שהשתתפתי באחד הפרקים, אלא כי הוא כזה טבעי, חמוד ובאמת שאין בארץ תכניות אופנה כאלה נגישות ועדכניות בו זמנית.
מה שלבת מתוק ביותר. תהני מהמנומר כל עוד אפשר.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי ספי! חשוב לי לשתף בחוויות מחיי היום יום, כי עם כל הכבוד לאופנה ובגדים, יש בי עוד הרבה איכויות ודברים טובים שאני תמיד שמחה לספר ולשתף (אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל הייתי חייבת להסביר).
מסכימה עם כל האמור על יואב! הוא באמת מתוק מתוק מתוק.
היום בדיוק הלכתי עם חולצה מנומרת מכופתרת של אמא (ישנה מאוד, מדונה אין) והיא אחת כזאת שמקבלים עלייה כל כך הרבה מחמאות. לא אכפת לי שזאת כבר סופה של העונה המנומרת, בשבילי עדיין לא נגמרה העונה :)

אגב, חזרתי עכשיו מהשוק (לקח לי בדיוק סיבוב של שעה וחצי) ולא מצאתי שום דבר אפילו לא דומה לפרחוני שאת לובשת.. מה שכן, קניתי טוניקה שחורה עם נקודות שחורות בולטות, ממש חמודה. אבל עדיין, רציתי משהו יותר פרחוני.אולי נפלתי על יום לא טוב :-/

שרונה

blossom button אמר/ה...

התוכנית של יואב מאיר בהחלט חמודה,הוא נורא שמח וחיובי וזה דבר שקשה למצוא אצל אנשים בדרך כלל-כל השמחת חיים הזו
איך שראיתי בתוכנית שהוא עצר אותך ידעתי שזה האאוטיפיט האהוב עליי! כל הגוונים משתלבים בצורה הרמונית והטייץ מוסיף את הפלפל.
לסיכום-אאוטפיט נהדר!:))

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

blossom button - אני שמחה שאהבת את האווטפיט שלי! הוא חביב מאוד גם עליי, ואני מודה שניצלתי אותו לא מעט בחורף האחרון! אני אוהבת לנצל אווטפיט שעובד טוב ומאוד נוח ופרקטי.
שרונה

Pick SOME Pic אמר/ה...

ראיתי את כל הפרקים שהועלו לוואלה באתר עד היום. וגם מאוד התחברתי לתוכנית ולפורמט אני חושבת שזה רעיון טוב וז'אנר טוב שמתאים למקומיות שלנו.
סוף סוף תוכנית אופנתית. שלא ניראת פאתטית.
ממה אהבתי את הטוטאל לוק שאת לובשת,
ממש בא לי לקנות אופניים חשמליים ((:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Finkel's Apparel - כיף שאהבת את מה שלבשתי בתוכנית (וכאן!).
אופניים חשמליים הייתי מאוד רוצה גם. האמת שאף פעם לא בדקתי כמה זה עולה.. יש לך מושג?
שרונה

Lilya אמר/ה...

היי שרונה! אאוטפיט נהדר. במיוחד אהבתי את הנעליים. יש לך מושג אם קיימים כאלה גם בצבע חום? נשיקות וסופ"ש נעים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

היי ליליה, כששאני רכשתי את הנעליים בתחילת החורף, לזכרוני היו אותם רק בצבע שחור.
תודה רבה על התגובה! סופ"ש נפלא גם לך :)
שרונה

בארון של גיברת קאופמן אמר/ה...

אההה זו את!! לייק לייק לייק.