יום שבת, 7 במאי 2011

החיים בשחור

חנויות קונספט תמיד הלהיבו אותי. יש קסם מאוד גדול בלהיכנס לחנות שיש בה הכל מאותו הדבר. כשהייתי קטנה הייתה בקניון איילון חנות שייעודה היה מכירת עניבות בלבד. גם בקניון הגדול בפתח תקווה הייתה חנות שמכרה רק גרביים. אלה כבר מזמן סגרו את דלתותיהם והוחלפו בעוד חנות קונפקציה כמו ברוב הקניונים, אבל גם היום עדיין אפשר למצוא עוד כמה חנויות קונספט, על אחת מהן רציתי לספר.

ברחוב אוסישקין ברמת השרון נפתחה חנות שנקראת "Noir" – שחור - לכל מי שלא דובר צרפתית. אפשר למצוא שם כל מה ששחור, החל ממחזיק קיסמים ועד לתמונות אמנות מדהימות, גם הן בשחור.
זאת חנות שיש בה הכל מהכל, בגדים (של ששון קדם למשל), תכשיטים, ריהוט לבית, לסלון, למטבח ואפילו לשירותים. אני בטוחה שאין כאן אף אחד שניסה בחייו להשתמש בנייר טואלט שחור.
התכשיטים שמוצגים בחנות, כולם עבודות יד ועשויים מחומרים מעניינים כדוגמת גומי וצמר. עוד מצאתי, תכשיטים נהדרים של הגר סתת, שיש לה קולקציית תכשיטים מאוד יפה העונה.
רוב המוצרים בחנות הינם תוצרת הארץ וזאת עוד סיבה לפרגן לחנות שדוגלת בכחול-לבן.
ואפרופו כחול-לבן, לקראת יום העצמאות התקשטה לה פינה קטנה בחנות בגוון חדש – כחול. בין המוצרים הכחולים שאהבתי: קואסטרים כחלחלים עם חריטה של מפת ארץ ישראל, מנגל כחול ומפה שחורה עם פרחים כחולים מעליה.


פטריוטיזם, יום העצמאות 2011

ריהוט וטקסטיל לבית


אביזרים מקסימים למטבח


בגדים של ששון קדם ותכשיטים של הגר סתת


תכשיטים סרוגים בעבודת יד


פנקס עשוי גלופה ממוחזרת



הדובדבן שבקצפת... נייר טואלט ש-ח-ו-ר!


Noir, אוסישקין 24 רמת השרון.

שבוע נהדר לכולם!
שרונה.


4 תגובות:

danra אמר/ה...

הקונספט אולי חביב אבל עיצוב החנות ממש לא. יצא מפוספס, נראה מאוד עמוס ומבולגן. לא מפתה בכלל.

אנונימי אמר/ה...

וואו באמת שווה ביקור. תודה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

danra - אני מצאתי את עצמי מסתובבת בין הפריטים ומגלה כל פעם משהו חדש. בכל זאת יש בזה משהו קסום, ואני התחברתי לאקלקטיות שבחנות.
אבל זה באמת עניין של טעם.

espadrille154 אמר/ה...

מעולה! הנייר טואלט הוא באמת גולת הכותרת :)
אוי גרבו.. זיכרונה לברכה.. לא ידענו שסגרו אותה..