יום שני, 16 במאי 2011

Roc אנד רול

אם יש משהו שאני ממש מפחדת ממנו - זה להזדקן. לפעמים כשאני רואה תמונות של אנשים שהיו פעם צעירים ויפים עם עור זוהר וחלק, והיום - עור הפנים שלהם מקומט ועייף, אני חוטפת חלחלה. לא בגללם, חלילה, אלא מהמחשבה שיום אחד גם אני אראה ככה. אז נכון שכבר מגיל 15 בערך אני מקפידה למרוח קרם לחות יום-יום ולבקר אצל הקוסמטיקאית לעיתים תכופות, מורחת מסכות ועושה פילינג ועדיין, התלמידים שלי שאלו אותי בשבוע שעבר: למה יש לך פסים כאלה ליד העין?
השם שיעזור לי! אם הם מבחינים - זה אומר שהזקנה מתחילה לתת אותותיה.
כשהזמינו אותי לאירוע ההשקה של מוצר האנטי-אייג'ינג החדש של Roc, שמחתי עד מאוד, במיוחד שרק מקריאה חטופה על המוצר, הבנתי שהוא כבר זכה בפרס המצוינות הבינלאומי של עולם הקוסמטיקה לשנת 2011 על ידי Marie Claire. אם נתעלם לרגע מכך שהאירוע התקיים באחד המקומות היותר יפים שביקרתי בהם אי פעם (דירה מהממת בקומה 61 במגדלי משה אביב ברמת גן), המטרה שלשמה הגעתי הייתה מאוד ראויה.
מסתבר שחוץ מהפרס הזה שבו זכה המוצר, הטכנולוגיה הייחודית שלו - E-Pulse - מעוגנת ב-10 פטנטים רשומים.

סדרת SUBLIME ENERGY של Roc

איך זה עובד? הערכה מגיעה עם 2 טיובות. בשלב הראשון משתמשים בשפופרת, שהיא למעשה קרם "מוליך" העשוי מאבץ. בשלב השני משתמשים במשאבה, שהיא בעצם קרם לחות המפעיל את הקרם "המוליך".

איך הריח? הריח של השלב הראשון טיפה מוזר, אני מניחה שזה קשור לעניין האבץ. הריח של השלב השני מאוד נעים ועדין.

איך הספיגה? אז נכון, אפשר לחשוש שמכיוון שמורחים כאן שני קרמים במקביל, העור יהיה רווי מידי. אך לא כך הדבר. המוצר נספג בצ'יק צ'אק ואפשר למרוח מעל כל מייק-אפ שרוצים.

והתוצאות? בגלל שהעור שלי עדיין צעיר יחסית (למעט פה ושם קמטים זעירים ליד העיניים) היה קשה להבחין בתוצאות משמעותיות. אבל, העור היה מאוד חלק ונעים, מלא זוהר ורעננות. הקמטוטים הקטנים ליד העיניים נראו פחות בולטים ונדמה שהמוצר עובד כראוי.

המחיר - ערכה של 2 שפופרות עולה 650 שקלים, כאשר כל שפופרת מכילה 30 מ"ל. זול יותר ממתיחת פנים זה בטוח.

מה לבשתי?

חולצה: מנגו, מכנסיים: H&M, נעליים: בי יוניק, תיק: לאוקסיטן, שרשרת: זהב לבן ויהלום מרכזי (מתנה מהחמים שלי).

המשך שבוע נעים,
שרונה.

4 תגובות:

standing ovation אמר/ה...

לייק על הנעליים!

ציפי לוין אמר/ה...

הי.טוב-מי לא מפחד שיראו שהוא מזדקן? שיקום! אז גם אני מפחדת, וכל פעם כשמציאים לי מייק אפ, אני רוצה לשאול-אני צריכה?? ומבינה שסתם הם רוצים למכור! לא אכפת לי להשתמש בכל החומרים, אבל אז לא ישאר לי כסף לשום דבר אחר!! אז אני מסתפקת בקרם לחות, בגנים טובים, קצת ספורט, ומתפללת שזנ יעזור... שבוע מעולה!

LookinFab אמר/ה...

נשמע מעניין מאוד הקרם. האם את בטוחה שהוא מתאים לבנות שלושים מינוס? שמעתי שאם מתחילים להשתמש באנטי אייג'ינג מוקדם מידי, זה יכול להזיק יותר מאשר להועיל... גם לי יש קמטוטים ליד העיניים אבל אני מפחדת למרוח עליהם משהו חזק מידי... מה את חושבת?

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

standing ovation - תודה רבה ואפרופו לייקים, שמעת על זוג ההורים ההזוי שקרא לילדה שלו בשם "לייק"? הייתי חייבת כי ממש הזכרת לי את זה :)

ציפי לוין - האמת שאין ספק שגנים כאן הם שם המפתח. אמא שלי בעלת עור יבש ולכן היום יש לה הרבה קמטים. אני לעומת זאת זכיתי בעור שמן שכנראה יתקמט פחות בעתיד. ועדיין, אני מאמינה שטיפוח מגיל צעיר יכול להשאיר את עור הפנים שלי צעיר בעוד כמה שנים אז זה שווה לי את הכסף, באמת...

LookinFab - באירוע נכח רופא עור שדיבר על עניין הגיל ההתחלתי לשימוש בתכשיר הנ"ל. גיל 25 זה גיל אפשרי בהחלט להתחיל עם המוצר, והאמת היא שזה באמת עניין אינדיבידואלי. אני רואה בנות עם עור חרסינה שכנראה גם בגיל 40 לא יצטרכו קרם מסוג שכזה. זה ממש תלוי בסוג העור.
אם יש לך קמטוטים ליד העיניים תנסי להתחיל עם ג'ל לעיניים (אני אוהבת את זה של לאוקסיטן). הבעיה היא שאצלי הקמטים הלכו והתגברו ולכן אני החלטתי ללכת על משהו "חזק" יותר.