יום שבת, 21 במאי 2011

Come on Aline

זהו, מתחיל להיות חם. את עונת הקיץ הרשמית פתחתי בסוף שבוע קצרצר ומפנק באילת, היה זה גם השבוע הראשון שבו לבשתי לאורך כל השבוע בגדים קצרים.
פריט חדש שהתקשטתי בו הוא שמלת מקסי בגוונים תכלכלים תוצרת המעצבת Aline.
ציוותתי לשמלה אוסף צמידים מכובד מקופסת התכשיטים שלי, חלקם אפילו בני 10 שנים ומעלה.
הנעליים שבחרתי משתלבות בהרמוניה מושלמת, הן מבחינה הגוונים והן מבחינת העיצוב הקליל והנוח – ממש כמו השמלה.










שמלה: Aline, נעליים: מקס מורטי, שרשרת: זהב לבן ויהלום סוליטר (מתנה מהחמים שלי), צמידים (מלמעלה למטה): מתנה מיום הולדת 70 לזובין מהטה, חרוזים כחולים – אני הכנתי, צמיד כסף מתנה מאחי, חישוק כחול מתנה מחברה, חרוזים גדולים – אני הכנתי.

תודה לאספי על הצילומים!
שבוע טוב,
שרונה.

10 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי שרונה.נורא כיף לבלות סופ"ש באילת, כשנעים שם, ולא עמוס באנשים. השימלה מאד יפה, והאביזרים, מתאימים ביותר. שבוע נפלא!

Revital אמר/ה...

יופי של שמלה- הצבע נהדר!
בשנים האחרונות אני מאוד נמשכת לטורקיז- צבע כל כך חי ויפה

danra אמר/ה...

צבע נפלא הטורקיז!
אהבתי את הסנדלים!
הייתי שמה לק כתום/ורוד חזק שישבור את ההרמוניה הזו ;-)

Mirelle אמר/ה...

אחלה שמלה ועל הנעליים כבר אמרתי לייק :) שבוע טוב מותק!

קרן אמר/ה...

מחמיאים לך מאוד הגוונים הטורכיזיים האלה והשילוב עם "עומס" צמידים מעולה.

מזמינה לפעם הבאה קלוז אפ על הסוליטר שדיברנו עליו בשישי :)

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

יפהפיה!

רק שאלה קטנה - צמיד מיום ההולדת של זובין מהטה? הוא מחלק צמידים ביום הולדתו? זה ממש נחמד!

Style-Pursuit אמר/ה...

This dress is amazing! I need to buy something similar before the real summer starts here in Poland! :)

x

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ציפי לוין - הייתה חופשה קצרה ומעולה באילת! המזג אויר היה מושלם, המלון (הילטון מלכת שבא) היה מפנק ואפילו הצלחתי לתפוס הופעה של טל פרידמן והקריות מה שהפך את הכל לכייפי עוד יותר!
כיף שאהבת את השמלה שלי ותודה רבה על התגובה.

Revital - אני מוצאת עצמי מקבלת המון מחמאות על הגוון הזה ועל כמה שהוא מתאים לי. האמת שהרבה זמן לא הלכתי עם צבעים כאלה וזה בהחלט שינוי מרענן לטובה!

Danra - יוו כמה שאת צודקת. לצערי הרב אין לי עדיין לק כזה, וטוב שאת כאן! אנא המליצי לי על גוון שווה שאפשר לרכוש כאן בעיר הגדול. שמעתי שהכתום של OPI לא משהו בכלל, איך זה של Essie? בקיצור, את המומחית כאן, אז אני אשמח לקבל המלצה. ותודה לך על המחמאות!

Dush - תודה רבה יקירה שלי! נשיקות ושבוע מבורך גם לך.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

קרן - אם תגדילי את התמונה האחת לפני האחרונה תוכלי לראות יותר בבירור את השרשרת. גם שלי ממש עדינה ומשתלבת נהדר עם הרבה פריטים מהארון. אין מה לעשות, יהלומים תמיד עושים רושם :)

שרונה ראובני - זובין מהטה היום בן 75, האירוע היה לפני 5 שנים (אפילו טיפה יותר) ונעשה לכבודו הפקה מטורפת בהיכל התרבות, ממש הפכו את המקום לאולם נשפים. הגיעו למקום כל ה-מי ומי (סופיה לורן, שמעון פרס ועוד ועוד), ואני עבדתי שם ועזרתי בהפקה.
כל אורח שהגיע קיבל צמיד אחד כזה, ובגלל שנשארו הרבה זכינו לקחת כמה שרצינו! ותודה רבה לך על המחמאה.

Style - Pursuit - Thank you for your comment. I'm realy glad that you like my dress... It is very comfterble and makes me look more skiny :D
Happy summer!

danra אמר/ה...

אני לא יודעת על איזה OPI את מדברת, אבל ה- Hot & Spicy של OPI אחד ההורסים ביותר. כתבתי עליו בפוסט האחרון:
http://danrasvault.blogspot.com/2011/05/blog-post_18.html

חוץ מזה כל הבוהקים של ESSIE מפוסט הקורלים יהיו מהממים לאאוטפיט הזה:
http://danrasvault.blogspot.com/2010/07/3.html

את יכולה לראות את כולם בגלריית הלקים אצלי בפייסבוק ולהתרשם:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.111827855532721.5739.100001165210384