יום שני, 2 ביולי 2012

פינוקים שנשים אוהבות

הקיץ התחיל ואני עוד לא ממש ערוכה לכך. לא פדיקור ולא מניקור, לא תספורת ולא קוסמטיקאית. היומן כבר התחיל להתמלא בתורים שקבעתי לבעלי המקצוע השונים ואבן ירדה לי מהלב.
בשבוע שעבר, כשהוזמנתי לאירוע פתיחת הקיץ של בוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר (שהחל לפעול גם בימי רביעי בנוסף לימי חמישי ושישי), ידעתי שזה הזמן שלי להתפנק. בתפריט חיכו לנו איפור מבית מאק, עיצוב שיער מבית אבי פדידה, מניקור מבית "מסודרות" וצילומי סטודיו מקצועיים של בית הספר "דרך צילום". כמובן שיכולנו לבחור לנו בגדים לצילומים, מטעם המעצבות שמציגות את מרכולתן בבוטיק. כל המעצבות שם מציגות בגדים יפים ומקוריים, המבחר גדול ואפשר בקלות להתבלבל. מי שמחפשת שמלה לאירוע חשוב – זה בדיוק המקום.
בין השמות שניתן למצוא:
SCELLE של המעצבת המוכשרת לינדה, נעמה קמלו עם שמלות ערב יפיפיות, HONEY B של ענבל מימרן עם בגדים יותר "קשוחים", שיל עם עיצובים רכים וקלאסיים, שו שיין, סיון רג'ואן ועוד ועוד. בתחום התכשיטים יריד המעצבים בסנטר נחשב לאחד המקומות עם מעצבי התכשיטים הכי חדשניים וצעירים, ביניהם: מיכל בן עמי (שקיבלתי גם עגילים שלה במתנה :), דויד כהן, התיקים של מלינקה והרשימה עוד ארוכה.
אחרי ההתלבטויות והשיטוטים בחרתי לעצמי לצילומים שמלה של המעצבת לינדה למותג SCELLE. לשמלת הכפתורים הקצרצרה בצבע כחול רויאל שאני כה אוהבת, צירפתי חגורה דקה (גם כן של המותג). אני חייבת להודות שהיה לי קשה לבחור בגד לצילומים. אתחיל מזה שהמבחר באופן כללי היה גדול ורב ועד שהחלטתי על מעצבת, התקשיתי לבחור בגד ספציפי. בסופו של דבר, לינדה האדיבה התאימה למידותי את השמלה וגם עזרה לשירי חברתי לבחור חולצה מתאימה לצילומים. למותג SCELLE אגב, נפתח סטודיו חדש ברחוב גרוזנברג 27 בתל אביב, וכל מי שמגיעה לשם זוכה ליחס VIP מלינדה המקסימה שכה התאהבתי בה.
ועכשיו, לתמונות!

 תראו לי אישה שלא אוהבת שנוגעים לה בשיער!


יחד עם שירי חברתי שלבושה גם היא בחולצה של SCELLE
(התמונה באדיבות "דרך צילום")

קפצו לבקר ביריד המעצבים בדיזינגוף סנטר, יש שם באמת אופנה מגניבה ואקססוריז מגניבים.
בימי רביעי וחמישי (עד סוף אוגוסט) בין השעות 16:00-21:00 ובימי שישי מ 9:00 עד 16:00.

שיהיה אחלה שבוע!
שרונה

5 תגובות:

הילה אמר/ה...

שרוני את כל כך רזהההה!
אבל יפה.. חחחח...

simplicity אמר/ה...

ראיתי אותך :) אבל היית באמצע שיחה וגם התפדחתי להגיד שלום...

sefi אמר/ה...

השמלה ממש חמודה!

ציפי לוין אמר/ה...

איזה כיף.בוקר כזה של סידורים אני חייבת לעצמי....השימלה מקסימה ועשו לך תסרורקת יפייפיה. חבל שלבד אי אפשר לעצב כך את שיערנו. ככ בא לי לפעמים לעשות משהו מיוחד. לשד' המעצבים בדיזי אני חייבת להגיע כבר מזצן, אז רק הוכחת לי ששווה קפיצה. יום טוב!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הילה - תודה רבה חמודה, זאת לא אני זה הגנים! :)

סימפליסיטי - בפעם הבאה לא להתבייש ולבוא להגיד שלום, גם אם אני באמצע שיחה (בד"כ אהיה באמצע של משהו, אני לא יכולה לשקוט לרגע אחד!)

ספי - תודה מותק!

ציפי - איך זה שאת עדיין לא היית?! תקפצי ומהר, עכשיו יש קצת יותר זמן בקיץ.. לא?
ואכן הייתי שמחה לקום כל בוקר עם שיער כזה או לחילופין, ספר צמוד שיעצב לי תסרוקות כל היום. יום אחד :)