יום רביעי, 4 ביולי 2012

קפסולת אופנה

ביום ראשון האחרון השיקה קסטרו בקול תרועה קולקצית קפסולה חדשה ומרעננת המשותפת להם ולמעצב הצעיר והמבטיח – יונתן זוהר. המעצב, בוגר שנקר הספיק כבר לעבוד בבתי אופנה גדולים ברחבי העולם כמו DVF בניו יורק וג'ון גליאנו בפריז (מפתיע שגליאנו העסיק יהודי מישראל...).
הקולקציה התפתחה והתבשלה במהלך שלושה חודשים מרמת הסקיצות ועד לרמת פיתוח הטקסטיל על ידי יונתן. היפה והמיוחד בקולקציה הזו מתייחס בעיקר להקפדה על דיטיילס. רואים שיש כאן יד חדה, מדויקת ומיומנת של מעצב כריזמטי עם המון אומץ ותעוזה. חיתוכים מעניינים בידיים ובכתפיים, חיבור בין אריג לסריג, שילובי הדפסים לא קונבנציונאליים כדוגמת עננים בשחור לבן ועוד הפתעות לא צפויות!

קסטרו רק הולכת ומשתדרגת מבחינתי, כשרותמת לעצמה מעצבים צעירים, מטפחת אותם ויוצרת יחד איתם קולקציה ייחודית ומדויקת. זה בהחלט מעלה את המניות שלהם אצלי ואם להיות כנה, אני חושבת שלפרגן למעצב צעיר, לתת לו במה ולאפשר לו ליצור בחופשיות זה משהו לא מובן מאליו בכלל בתקופה שכזו. אז שאפו לקסטרו ושאפו ליונתן זוהר על יופי של קולקציה!







הקולקציה במלואה

המעצב המוכשר

הקולקציה נמכרת אך ורק בסניפי הדגל של קסטרו בדיזינגוף סנטר ובקניון רמת אביב וטווח המחירים שלה נע בין 199 ש"ח ל 599 ש"ח.

תתחדשנה!
שרונה

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חייבת לציין שקסטרו מאוד השתפרו בשנים האחרונות הן מבחינת הבדים והן מבחינת הדגמים והאיכותיות וכמו שצינית באמת כל הכבוד להם על השת"פים!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - מסכימה עם כל מילה שלך :)