יום חמישי, 12 ביולי 2012

זמן פינוק

השעה עשרה ל 4, שעת אחר הצהריים. יש מי שמקיץ משנ"צ בשעה זו, יש מי שאוסף את הילדים מהגן, יש מי שיושב במרפסת ושותה קפה ויש מי שהולך לעשות פדיקור.



ההזנחה הנפשעת בכפות הרגליים שלי הייתה בלתי נסלחת. לא אופייני לי ולא מתאים לי. העניין הוא שעם הגיל אני מגלה שאזור כפות הרגליים הופך אצלי רגיש יותר ויותר. אני לא אוהבת שנוגעים לי בהן (אלא אם כן מדובר במסאג'). בכל מה שכרוך בגזירה, שיוף וניקוי, זה מעורר בי צמרמורת וחלחלה. זאת גם הייתה אחת הסיבות שדחיתי ודחיתי את הביקור השנתי במכון היופי. 
אבל, כשהמצב רע ואין ברירה, קובעים תור והולכים לעשות את מה שחייבים.
התלבטתי את איזה מכון אפקוד השנה בטיפול הפדיקור השנתי. יש לי ליד הבית את Foxy שעשיתי שם טיפולים בעבר, יש גם את Laka, שהם מהירים, יעילים וזולים, אבל בסוף החלטתי ללכת ל Happy Hour בדיזינגוף סנטר, בעיקר בגלל העובדה שקיבלתי הרבה המלצות על המקום ושהוא זכור לי לטובה מהפעם הראשונה והאחרונה שביקרתי בו. פדיקור קלאסי של 50 דקות עולה 149 שקלים, סכום סביר וממוצע בהחלט ביחס למכונים האחרים.


לנה עבדה על הרגליים שלי כמו שאף אחד לא עשה מעולם. יאמר לזכותה שזה גם היה נסבל והיו אפילו חלקים מהנים. אז תודה רבה לך לנה על הטיפול המסור וההשקעה! 




ואז הגיע החלק הקשה, לבחור לק לציפורניים. הנה עוד משהו שאני מגלה על עצמי בתקופה האחרונה - עם הגיל, אני מתקשה להגיע להחלטות. מרוב המבחר המטורף שהיה שם, לא ידעתי איזה צבע בא לי למרוח. רציתי משהו צבעוני, קייצי, יש לצ'יינה גלייז קולקציה ניאונית נפלאה שאני מאוד אוהבת, גם הלקים של ESSIE יפים וחזקים בעמידות, והאמת שהיו שם עוד, של עוד חברות שאני אוהבת (כמו OPI וקולור קלאב) ופשוט לא ידעתי מה להחליט.
ומה עושים כשקורה מצב כזה? הולכים על פרנץ'. קלאסי, נקי ואלגנטי. (אותה הסיטואציה קרתה לי בדיוק ביום לפני החתונה שלי וגם אז בחרתי בסופו של דבר בפרנץ').



בנאלי, צפוי, יש שיגידו משעמם, אבל אני אוהבת! ועכשיו, אני יכולה למרוח איזה צבע של לק שאני רוצה בכפות הידיים, כי יש לי צבע נייטרלי ברגליים וכשזה לא המצב, אני לא מרשה לעצמי להפוך לליצנית ולהעניק לציפורני הידיים והרגליים שלי צבעים שונים. זו בדיחה בעייני.


הבנות בתמונה למעלה יכולות להרשות לעצמן להשתעשע עם גווני לקים שונים - אני פשוט חננה!

וככה צילמתי את כפות רגליי הפוטוגניות, עם הפדיקור המושלם והכפכפים החדשים שלי, והכי חשוב הוא שגם הבעל התלהב!


ומה הלק שלכן ברגליים? האם אני החננה היחידה בקיץ הזה?
:)
שרונה

7 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

תודה על ההמלצה למקום :) אנ יתמיד נלחצת ממקומות שמעסיקים הרבה פדיקוריסטיות צעירות שמתנסות על הרגליים שלך בפעם הראשונה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

מיכל - תופתעי לגלות שבסניף הזה שהייתי בו (לא יודעת איך זה בסניפים אחרים) רוב המטפלות היו מבוגרות יחסית ועשו רושם של כאלה עם נסיון רב. גם אני אוהבת ללכת לכאלה ולא לצעירות...
בפעם האחרונה שעשתה לי פדיקורסטית צעירה (אני אפילו זוכרת שהייתה בת 23!), זה היה חסר רגישות,אפילו קצת כואב והמריחה הייתה ככה-ככה.

danra אמר/ה...

אני מקפידה על פדיקור פעם בחודש כל השנה. זה מאסט.
ובקשר ללק, אמנם על הג'יזל הכל נראה טוב, אבל פרנץ'?
בדיוק השבוע כתבתי שזה תמיד נראה לי כאילו הפסיקו את הלק באמצע המריחה. על הרגליים זה בכלל....
ליצנית?... בקיץ זה הזמן לצבעוניות ואני מאוד מקפידה שהצבע בידיים וברגליים יהיה שונה ולא מותאם.

LookinFab אמר/ה...

האמת שגם אני בד"כ הולכת על נייטרלי ברגליים לאחרונה. פשוט כך התחזוקה קלה יותר :)
והכפכפים שלך נהדרים!!

BeautyBitch אמר/ה...

לנה! אני מאוהבת בלנה! היא גאון פדיקורי. היא עושה את זה כבר יותר זמן משאני חיה, והיא הכי יסודית ומעולה. הו לנה :)

Danitslove אמר/ה...

איזה כיף!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

דנרה - לפני כמה שנים מישהי שאני מאוד מכבדת את הטעם שלה העירה לי על שני הצבעים השונים בידיים וברגליים ומאז נחרטה לי בראש המילה "ליצן". אני לא משתחררת מזה, אולי כדאי שאתחיל... כרגע לא מסוגלת :)

תמר - לחלוטין תחזוקה קלה, זאת גם אחת הסיבות שבחרתי במה שבחרתי.

ביוטיביץ' - איזה קטע שאת מכירה אותה ומזדהה איתי! בטוח שאת יודעת למה התכוונתי :)