יום ראשון, 22 ביולי 2012

שלום, אני נוסעת

קיץ, כולם טסים לחופשות בחו"ל ורק מחפשים דרך להימלט מהארץ. ככה זה - חודשי יולי-אוגוסט הם חופש אחד גדול עבור התלמידים, הוריהם ועבור המורים (כמוני) וזו הזדמנות טובה להתרענן ולמלא מצברים.
אז כן, גם אני חציתי את שערי הדיוטי פרי הקיץ הזה, ושניה לפני שזה קורה בד"כ, אני תמיד מוצאת את עצמי מתיישבת על המזוודה ומנסה לסגור אותה בכוח. קשה המצב. כל פעם אני מגלה שלקחתי יותר בגדים ממה שצריך.
אבל מנסיעה לנסיעה אני משתכללת, משכילה ומסיקה מסקנות.
אם גם אתם עוד שנייה מוציאים את המזוודות מהבוידעם, זה הפוסט בשבילכם.

שלב 1: הכנה מראש
 שבוע לפני הטיסה הכינו רשימת ציוד מדויקת - החל מהבגדים הספציפיים אותם תרצו לקחת אתכם ועד למקלות האוזניים והצמר גפן. גם כשאני טסה למלונות 5 כוכבים יוקרתיים, אני תמיד אוהבת לסמוך על עצמי ואך ורק על עצמי. לא בכל המלונות יש את הדברים הקטנים שכה חשובים לנו.

שלב 2: ריכוז הציוד על המיטה
 על המיטה, על הרצפה, זה לא באמת חשוב. העיקר שתרכזו את הכל במקום גדול ותמחקו בקו כל פריט מהרשימה. זאת הדרך הכי טובה לא לשכוח שום דבר בבית!

שלב 3: הכנסה למזוודה
 לאט ובזהירות, מבלי לקמט אף בגד, הניחו צמוד צמוד את הבגדים. התחילו עם הג'ינסים הכבדים, ולסיום הניחו מעל את החולצות והשמלות הקלילות. אם יש לכם מזוודה סבירה יחסית בגודלה, ותצופפו בשתי ערימות את כל הבגדים, תישאר לכם עוד חצי מזוודה ריקה. זה המקום להניח את תיק האיפור, את האקססוריז (שאני אוהבת להכניס לשקיות בד קטנות) ואת הנעליים. כמה זוגות נעליים? זה כבר עניין שלכם. אני לוקחת לפחות 3 זוגות (חוץ ממה שעליי). זה הרבה, אני יודעת... אבל אני אוהבת להתאים בול לכל אאוטפיט שלקחתי. אני אגב, לוקחת סט בגדים לכל יום + סט בגדים לערב. נכון, גם זה הרבה, אבל אני משוגעת ואני לא אוהבת ללבוש את אותו בגד פעמיים.
לא, לא שכחתי את התחתונים והגרביים (אם צריך), אותם אני פשוט דוחסת בין לבין ברווחים שנותרו.

שלב 4: סגירת המזוודה
זה השלב הכי מותח בכל הסיפור – האם המזוודה תיסגר או לא. אם הלכתם לפי כל השלבים ויש לכם כאמור, מזוודה סבירה בגודלה, היא אמורה להיסגר. אם לא הצלחתם - וותרו על ג'ינס אחד, הוציאו זוג נעליים, וודאו שבקבוקי השמפו, המרכך והסבון שלקחתם הם מהסוג המוקטן. אין באמת טעם לסחוב בקבוקים גדולים ושלמים מהמוצרים הנ"ל. גם בתחום האיפור והקוסמטיקה, לא צריך לסחוב את כל הבית. וותרו על מוצרים שהם לא בשימוש יומיומי. בינינו, למי יש כוח למרוח קרם לילה כשהוא בחופשה?

ולחלק הכי חשוב – המזוודה!
מזוודה מבחינתי היא תיק לכל דבר. גם בתחום המזוודות יש מותגים ומעצבים וכדאי שהיא תראה טוב, בדיוק כמו הלבוש שלנו, ושתהלום אותנו עת היא מתגלגלת מאחורינו בשדה התעופה.
לאחרונה רכשתי מזוודה חדשה דנדשה מבית אמריקן טוריסטר, אחרי התלבטויות ממושכות האם לקנות מזוודה פושטית ב-150 שקלים או ללכת על הרולס רויס של המזוודות.
אמריקן טוריסטר היא חברה ששייכת למותג העל של המזוודות – סמסונייט והיא בעצם הליין היותר "עממי" שלהם.
היו לי כמה פרמטרים כשקניתי אותה: שתהיה קשיחה חלקית, שיהיו לה גלגלי סיליקון שיסתובבו ב-360 מעלות ושתהיה מספיק גדולה. לגבי הצבע - אם היה מדובר במזוודה אישית שלי, הייתי הולכת על אחת מהמגניבות שתכף תראו כאן למטה. מאחר ומדובר במזוודה משותפת לבן זוגי ולי שתשמש כל אחד ואחת מאיתנו גם בעתיד, לא יכולתי לקחת משהו נשי מידי. לכן הלכתי על צבע נייטרלי בדוגמת אפור חלק. משעמם, אבל עדין ורגוע וזה מה יש.
בכל אופן, תגידו שלום למזוודה החדשה שלי!



ועוד כמה מזוודות שהייתי שמחה להצטייד בהן בהמשך חיי...



מזוודת "צדפה" מבית סמסונייט

מזוודה בהשראת פיקאסו מבית סמסונייט




 לעשירון העליון - Louis Vuitton


באיזו מזוודה תתהדרו אתם בחופשה הקרובה שלכם? 
תנפשו ותהנו ותחזרו בשלום!
שרונה


2 תגובות:

sefi אמר/ה...

מהמם. ני מתה על מזוודות שוות.
במשך כמה שנים הייתה ברשותי בהשאלה מזוודת הצדפה של סמסונייט, אבל לצערי נאלצתי להחזיר אותה. טסתי איתה ליפן ולניו יורק והיה מהמם.
עכשיו יש לי מזוודה סינית אדומה ומכוערת, אפילו שתיים בגדלים שונים. אחכה לימים טובים יותר ואקנה לי את מזוודת הצדפה או אחת אחרת של סמסונייט קשיחה ומהממת על ארבעה גלגלים כי זה הכי נוח.

תהנו לכם אם אתם עדיין בחומש.
נשיקות 

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - הייתה לי הרגשה שאת אחד מהאנשים שאוהבים להשקיע גם בפרט ה"שולי" הזה. מזוודה היא אקססורי לכל דבר לטעמי.
מזוודת הצדפה של סמסונייט יקרה בטירוף אבל היא באמת חלומית... בקרוב אצלי :)