יום שני, 23 ביולי 2012

הקרמיה, מוצרים נבחרים לחודש יולי - חלק א'

החודש הזה הגיעו לידי המון מוצרים לסקירה ולהתנסות וגם קניתי כמה בעצמי. קשה מאוד לתחזק את שגרת הטיפוח עם החום המטורף שמשתולל בחוץ וההמלצה הכי טובה בשבילכם לחודש זה היא – מזגן!

שמפו Sebo Medis של חברת קמדיס


מה? השמפו מיועד לטיפול בקשקשים וסבוריאה של הקרקפת. מדובר על כל אותן תופעות לוואי מציקות (גם אני לצערי הרב סובלת מהן), שמגיעות עם האביב ובמקרה שלי חולפות רק לקראת סוף הקיץ.
למה? כי כשניסיתי אותו הרגשתי שאכן מדובר בשמפו שהוא מעבר לשמפו רגיל, יותר בכיוון של שמפו רפואי וזה בדיוק מה שהייתי צריכה כדי להסיר מהראש שלי את הקשקשת הנוראית; כי הוא אכן שיפר מאוד (!) את מצב הקשקשת ולמרבה ההפתעה לא ייבש את השיער והותיר אותו נעים למגע ומלא ברק.
כמה? 60 שקלים ל-200 מ"ל, ולפעמים יש עליו גם הנחות כך שאפשר למצוא אותו בפחות.
איפה? בעדן טבע מרקט (הסופרמרקט הכי שווה בארץ!) ובשלל הסופרמרקטים ובתי הטבע לממכר מוצרי בריאות, בניו פארם ובבתי המרקחת של קופות החולים.
מה עוד? חשוב לדעת שהמוצר אינו מכיל פראבנים וזה משהו שאני מאוד משתדלת להקפיד עליו בתקופה האחרונה.


מרכך לשיער רגיל של חברת אורגנימור


מה? בהמשך לשמפו ה"בריא", חיפשתי בנרות מרכך לשיער שגם הוא לא יכיל את אותם פראבנים וגורמים רעים אחרים שמזיקים לבני האדם. המרכך הזה מועשר ברכיבים אורגניים, אינו מכיל שמן מינרלי ופטרולטום (וגם לא SLES ו-SLS) ואני מוצאת אותו תחליף הולם לכל אותם השמפואים והמרככים של חברות מוכרות ומיוחצנות למיניהן.
למה? כי יש לו ריח נפלא והוא מועשר באשכולית, דבש, נרולי, שמן זית, חמאת שיאה, קלנדולה וויטמין E; כי הוא אורגני וזה מאוד מאוד חשוב לי; כי אני מרגישה שהשיער שלי מסתדר מעולה בימים האחרונים (כנראה הודות לשילוב השמפו והמרכך הספציפיים) ואני מצליחה ללכת איתו פזור וטבעי גם בלי צורך בחום מלאכותי כדוגמת פן.
כמה? 20 שקלים.
איפה? המרכך משווק בלעדית בעדן טבע מרקט.
מה עוד? במסגרת היותו אורגני, חשוב לציין שהוא גם אינו נוסה על בעלי חיים.


קולקציית הלקים של מותג הלקים ESSIE


מה? מותג הלקים האמריקאי ESSIE השיק קולקציית קיץ צבעונית ויפה של 6 גוונים צבעוניים ומנצנצים.
למה? כי ESSIE  היא אחת מחברות הלקים הכי טובות שיש היום בשוק; כי מבחר הגוונים שלה הוא אחד העצומים בשוק וכי העמידות של הלקים מעולה והמריחה מאוד קלה.
כמה? 50 שקלים לבקבוק של 13.5 מ"ל (גודל ממוצע לבקבוק לק).
איפה? בסופר פארם הם יעלו לכם 50 שקלים, במקומות אחרים (מניקוריות ופדיקוריות למיניהן) קצת יותר.
מה עוד? קיבלתי להתנסות שני לקים מתוך ה-6 שבקולקציה. הראשון הוא All Tied Up בגוון ברונזה עם נצנוץ זהוב, הצבע קצת פחות לטעמי ולכן הועבר לאמא שמאוד התלהבה ממנו. השני הוא Fear & Desire בגוון כתום בהיר וקיצי במיוחד. הוא זה שמככב כעת על ציפורניי הרגליים שלי!


קו ה-Cherry Princess של ל'אוקסיטן


מה? המותג הכה אהוב עליי השיק במהדורה מוגבלת לכבוד ט"ו באב את קו הדובדבנים שמורכב מ: או דה טואלט, בושם מוצק, ג'ל לחות לגוף, קרם ידיים וקרם רחצה.
למה? כי אינספור מילים טובות כבר נכתבו על ל'אוקסיטן וכהרגלם מדובר בליין עם ריח משגע שבאמת הרגיש לי כאילו אני נסיכה (גם הבעל התאהב!); כי ממש כיף להסתבן בקרם רחצה שהריח שלו נשאר ונשאר ואין צורך למרוח אחריו קרם לחות מרוב שהוא עשיר בלחות וכי מדובר בדה-בסט של הדה-בסט בכל מה שקשור למוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה.
כמה? או דה טואלט – 169 ש"ח ל-50 מ"ל, בושם מוצק – 49 ש"ח ל-10 גרם, ג'ל לחות לגוף – 140 ש"ח ל-250 מ"ל, קרם ידיים – 49 ש"ח ל-30 מ"ל וקרם רחצה – 100 ש"ח ל-250 מ"ל.  
איפה? בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ וגם בחנות המקוונת באתר – Loccitane.co.il
מה עוד? ניסיתי גם את הבושם המוצק מהסדרה ובזכות גודלו הקומפקטי הוא נהדר לשימוש במהלך היום, בשליפה מהירה מהתיק, והפורמולה שלו נטולת אלכוהול. לפני מספר שנים השתמשתי בו, זכור לי לטובה (היה לי בריח השושנים שלדעתי לא מיוצר יותר), וללא ספק אחזור להרגל הישן הזה.


מסקרה False Lash Telescopic של לוריאל


מה? המסקרה החדשה של לוריאל פריז, בעלת פורמולה חדשנית המכילה סיבים זעירים למראה מודגש ומברשת טלסקופית גמישה המאפשרת הארכה מקסימלית של הריסים.
למה? כי המברשת מורכבת מ-4 שורות של מסרקים, שיטה שבאופן עקרוני פחות מועדפת עליי, אבל להפתעתי הרבה, הצלחתי להתאהב במסקרה ובאופן המריחה שלה די בקלות. הריסים הופרדו והוארכו ומראה הריסים היה מאוד מודגש.  
כמה? 109.99 ₪, כאשר כמעט תמיד יש הנחות על המוצרים של לוריאל ואפשר להשיג בפחות.
איפה? ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות.
מה עוד? המסקרה מגיעה באריזה מושקעת בעיצוב חמוד המדמה טלסקופ, בהשראת מגדל BURJ בדובאי.


ברונזר Glam Bronze Wild Instict של לוריאל


מה? סדרת ברונזרים חדשה לקיץ הנוכחי, הכוללת 3 גרסאות בהשראת המראה החתולי-פראי של נמרים ואריות (לא קשה לפספס כשרואים את המוצר מול העיניים).
למה? כי אין כמו ברונזרים בקיץ ובחורף, הם תמיד יגרמו לי להראות זוהרת ושזופה; כי אני לא נוטה לחשוף את העור שלי לשמש (מסיבות שונות) ואם אני עושה זאת אז רק תחת מעטה כבד של מקדמי הגנה. הברונזר עושה עבודה טובה מספיק כדי להעניק לי את הצבע הרצוי; כי הברונזר הזה מגיע עם מברשת ומראה בצידו השני, פטנט מדליק שחוסך מקום.
כמה? 150 שקלים ובחודש יולי אפשר למוצא אותו ב-40% הנחה בכל הרשתות. שווה!
איפה? ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות.
מה עוד? גם אם לא בא לכם לקנות עכשיו את הברונזר, רק תציצו עליו בפארם, אני מתה על העיצוב שלו! כל כך יפה!

תשתו הרבה מים ואל תשכחו להגן על עצמכם לפני כל יציאה לשמש, ממש קשה שם בחוץ...
שרונה

2 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

הלאוקיסטן פשוט מושלם. אני לא כל כך התלהבתי מהקלוקציה של אסי, ביקיני סו טיני היה ככה ככה וגם הוורוד לא ריגש אותי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ביוטיביץ' - אני באופן כללי מאוד מאוד אוהבת ESSIE כך שכמעט כל גוון שלהם מלהיב אותי, למרות שכמו שכתבתי.. הצבע ברונזה היה קצת פחות בשבילי.