יום שבת, 27 באוקטובר 2012

קולקציית חורף שמרגישה כמו משהו אחר

קולקציות סתיו וחורף לרוב מאופיינות בגוונים כהים, בבדים עבים וחמים למדי שלא תמיד מתאימים לאקלים הים-תיכוני ואפילו הקטלוגים לא מצליחים להביא איתם תחכום מסוים לעונות ה"קשות" הללו.
ב- TWENTYFOURSEVEN שמכוונת לקהל יעד צעיר בעל תקציב מוגבל, הצליחו להתגבר על כמה מהמכשולים שציינתי לעיל והמצטיין שבהם הוא דווקא הקטלוג. הצבעוניות העזה שלו לא נותנת לרגע להרגיש כאילו מדובר בקולקציה חורפית ושילובי הסטיילינג האקלקטיים מפתיעים ומרעננים. הרוח השובבה והנערית מצליחה לקלוע בדיוק לקהל היעד שלהם אבל לא רק. גם אני למשל, הייתי מוסיפה למלתחה שלי לא מעט פריטים משם. דבר ראשון, את כל הטוטאל לוק הזה הייתי מאמצת, מכף רגל ועד ראש, פסים הרי תמיד עובדים טוב והם ההדפס הפייבוריט עליי בכל הזמנים.


השמלה הזאת אומנם שחורה, אבל עיטורי הזהב שעליה שבו את ליבי. אני מאוד אוהבת פריטים שחורים עם טאץ' מנצנץ ומלכותי.


הנה עוד כמה עמודים מתוך הקטלוג שעמדו בציפיות והצליחו לעורר בי סקרנות לגבי הקולקציות הבאות של TWENTYFOURSEVEN.







טווחי המחירים מותאמים גם הם לקהל היעד כך שהפריט הכי יקר בחנות (מעיל עור, לצורך העניין), לא עולה על 600 שקלים. ומי מכן שקצת מבינה בנושא, יודעת שאין אפשרות למצוא מעילי עור איכותיים ויפים בפחות מ-1000 שקלים... זה כמובן, בהנחה שאתן מוכנות לעטות על עצמכן בגדי עור.

הסניפים של TWENTYFOURSEVEN פזורים בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת ותוכלו למצוא את הרשימה המלאה באתר החביב שלהם.

סופ"ש מקסים,
שרונה.

3 תגובות:

veredstyle אמר/ה...

פוסט מקסים!
התמונות שלהם העונה מהממות וגם הקולקצייה כמובן.
כפי שאת יודעת, אני עברתי מזמןןןןן את גיל היעד שלהם ובכל זאת אני מאוד אוהבת את הקולקציות שלהם, עונה אח עונה. תמיד אפשר למצוא אצלם פריטים שיקיים וכיפיים במחירים הוגנים :-)רשת כלבבי ובהחלט מגיע להם הכבוד שנתת להם!
שבוע טוב דארלינג.

Dana - Style 4 Me אמר/ה...

האמת שגם בעיניי, מבין כל הרשתות המקומיות, זו היחידה שאני מוצאת בה מציאות ממש שוות, שכולם תמיד מופתעים שזה משם(: הם יודעים לתרגם טרנדים די מהר יחסית לכל השאר, וכמו שציינת מצליחים להפתיע בצבעוניות מגניבה. אני גם זוממת על החולצת פסים, אין דבר כזה יותר מדי חולצות פסים בארון..... שבוע טוב מתוקה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ורד ודנה - איזה כיף שאתן בעניין שלהם. אני חושבת שזה נחמד קצת לצאת מהמשבצת של זארה-מנגו-H&M. וחוץ מזה לקנות ברשתות שהן ישראליות וגם בכאלה שסביר להניח שלא תראו נשים בגילכן לובשות את הבגדים משם (רק בגלל תפיסה מוטעית, אגב).