יום רביעי, 19 בפברואר 2014

ממתקים לרגליים

הקולקציה החדשה של CROCS לא משאירה מקום לספק, יש כאן משהו שהוא כבר מזמן הרבה מעבר לנעל פלסטיק מחוררת. הצבעוניות שמגיעה באביב ובקיץ הקרובים עושים חשק לנעול את הנעליים ולצאת לטייל במקום חם עם גלידות מרעננות בקרבת מקום. 
בקולקציה המשגעת יש 4 תתי קולקציה שמתחלקות לנעלי עקב גבוהות, נעלי פלטפורמה ועקב עם עקב בינוני, נעליים קלאסיות שטוחות וכפכפי אצבע. 
הנעליים מגיעות במידות 36-42 בגזרה הנשית וטווח המחירים נע בין: 180 שקלים לכפכפי אצבע ועד ל - 360 שקלים לנעל בעלת עקב גבוה. 



גם הגברים והילדים ינעלו בעונה הקרובה צבעוני והרבה. אצל הגברים טווח המידות נע בין: 40 ל - 47 והמחירים שם מגיעים עד ל 400 שקלים. 



והמותג שהגיע לרשת חנויות CROCS לפני כשנה וכבש אותי ואת בעלי בסערה: PAEZ.
אם עדיין לא יצא לכם להכיר, רוצו למדוד ולקנות כי הן הכי יפות וכיפיות שתמצאו בחנויות הנעליים והמחיר שלהן לא עולה על 160 שקלים ככה שזה בכלל תענוג. אם בא לכם להפוך גם את הקטנטנים שלכם להיפסטרים בצ'יק, תוכלו למצוא בחנויות מידות גם עבורם. 


גם אתם כבר מחכים לקיץ כמוני?
:)
נשיקות ושמרו על עצמכם,
שרונה. 

2 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

אין ספק שהם התקדמו מאז הוצאת הדגם ה"אייקוני" שלהם, אבל אני עדיין לא ממהרת לקנות את תוצר המותג.
מה שכן, בהחלט מחכה לקיץ :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

Blonde Bleach - יש לי דגם אחד של קרוקס, פלאטס שחורות עם קצה מבריק, והם נפלאות לימים חמימים-קרירים כמו הימים האחרונים. אני הולכת איתם עם גרבי ניילון (ולפעמים גם בלי גרביים בכלל...) ואף אחד לא מאמין שהן של קרוקס.