יום חמישי, 10 ביולי 2014

ועוד קצת שלל מאירועי הביוטי סיטי

כבר עבר כמעט שבוע מאז הביוטי סיטי סגר את שעריו, אבל לאור המצב הביטחוני הכל נראה כל כך רחוק. התלבטתי מאוד אם להעלות את הפוסט הזה ולהמשיך כרגיל, או לעזוב את הבלוג לכמה ימים. למרות ההתלבטות הארוכה, החלטתי להמשיך לכתוב ולשמח אתכם, כי אני יודעת שיש אנשים שקוראים אותי גם מתוך הממ"ד, אז לפחות שיהיה להם חומר קריאה נחמד :)
כאמור, לפני שבוע עוד ידענו ימים קצת יותר טובים, ויכולנו לצאת לבלות בחופשיות בתל אביב ולהנות מהשקט וה - FUN של הימים הראשונים לתחילת הקיץ ולתחילת החופש הגדול. הביוטי סיטי השנה היה אחד האירועים הכי כייפים שהייתי בהם ואני עדיין ממשיכה להתרפק על הפינוקים שקיבלתי ורכשתי שם.


מהמתחם של סופט טאץ' יצאתי עם האייליינר המתחדד 24/7 בשני צבעים: מספר 64 בגוון ירקרק ומספר 61 בגוון סגול חציל. הם נמכרים במחיר מצחיק של 25 שקלים ליחידה ומי שמשתמשת באופן קבוע בעפרונות עיניים יודעת שאלה מספיקים להרבה מאוד חודשים ולעיתים אפילו לכמה שנים!
המוצר מקיים את הבטחתו לעמידות מירבית גם במים ואין ספק שהוא אידיאלי במיוחד לעונת הקיץ. ניתן להשיג את המוצר ברשתות הפארם.




מוצר נוסף שהתווסף לתיק האיפור הוא הפינצטה החדשה מבין La Tweez העונה לשם הארוך: Soft Touch by la-tweez Professional Tweezers.
הפינצטה הזאת בעלת מבנה מקצועי וגוף קל לאחיזה בשיבוץ אבן סברובסקי נוצצת, משולבת נורת אולטרה LED מובנית, הממקדת את אלומת האור אל האזור המטופל ומאפשרת לראות כל שערה ושערה בכל סוג תאורה להשגת תוצאות מדויקות ומושלמות.
אני מודה שעד שלא ניסיתי את הפינצטה הנ"ל, לא הבנתי פינצטה טובה מהי. מריטת שערות הגבה מעולם לא הייתה קלה ומהנה יותר, שלא לדבר על העיצוב ההורס שגרם לי להתאהב במוצר עוד כשהיה בתוך האריזה.    
מחיר הפינצטה: 60 שקלים וניתן להשיג אותה ברשתות הפארם.



במתחם של רבלון פונקתי במארז מתנה שהיה בתוכו לק מטפח לציפורניים מסדרת: 3 פעולות ב – 1. הלק משמש כשכבת בסיס, שכבה עליונה ומחזק את הציפורן ונדרשות 2 שכבות ממנו על הציפורן כדי לקבל כיסוי מלא. הגוון שקיבלתי הוא מספר 220 ויחד איתו הגיע גם השפתון Just Bitten שהוא שפתון בנוסחת ג'ל המעניק גוון עדין לשפתיים. אני אוהבת את השפתונים האלה שנראים כמו עפרונות עבים לשפתיים אבל לא דורשים חידוד. הם מאוד קלילים ויש לי אחד מהם לפחות בכל אחד מהתיקים שלי.
מחיר מלא של השפתון: 104 שקלים, אבל על מוצרי רבלון תוכלו למצוא לרוב הנחות בפארמים השונים. 



 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 



אני מאחלת לכל תושבי ישראל ימים שקטים ורגועים ושתמיד נתעסק בטוב ולא ברע!
יום נעים,
שרונה.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שרונה, זה נהדר שהחלטת כן להמשיך לכתוב בלוג וכן לשמור על השיגרה! הפוסטים האלה באמת משמחים גם בימים טובים, ועוד יותר בימים לא שקטים. זה עוזר קצת לשכוח מהרע ולהתעסק בטוב.חייבים להיות חזקים ולהמשיך בשיגרה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנה - תודה רבה מותק! אני שמחה שאת נהנית מהפוסטים שלי, אפילו בזמנים קשים שכאלה.
נשיקות ושבת שקטה!

אנונימי אמר/ה...

שרונה,
יש מצב את שמה תמונה שלך עם העפרונות עיניים,
זה תמיד נראה לי הרבה יותר מידי צבע, אולי אני אשנה את דעתי :-)

תודה ויום שקט לכולן

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אנונימי - אשלח לך בשמחה! מה המייל שלך? שולחת לך בפרטי.