יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

יום פינוק

כבר הרבה זמן שלא היה לי יום כזה. כשאני כותבת "הרבה זמן" אני מתכוונת לשנים...
לרגל הולדתו של הבייבי שלי קיבלתי במתנה שובר לספא ב"וילה ספא" ברחוב יהודה מכבי בתל אביב. בפעם האחרונה שהייתי שם עמדתי לחגוג את יום הולדתי ה – 18. שניה לפני שהתוקף של שובר המתנה שקיבלתי עכשיו עמד לפוג, מיהרתי לקבוע לי תור למסאג' ארומתרפי מפנק בבוקר של יום חול באמצע השבוע.
את הקטנצ'יק הפקדתי בידי הסבתא ונסעתי לי בכיף לתל אביב בנסיון להתנתק למספר שעות משגרת היומיום הרוטינית שהתפתחה לי במהלך החודשים האחרונים. הפאשלה הקטנה שקרתה לי היא ששכחתי את המצלמה שלי בבית ולכן התמונות בפוסט הזה יהיו קצת פחות איכותיות ממה שאתם רגילים שכן כל התמונות צולמו בנייד. 



המקום הזה חמים ונעים, מגישים בו חליטות צמחים מפנקות, עוגיות תוצרת בית ויש בו לגמרי תחושה של בית. רוני, המטפלת הנהדרת שהייתה לי, פינקה אותי בעיסוי ששיחרר אותי כל כך וזה היה בדיוק מה שהייתי צריכה. 




בסיום העיסוי ישבתי למנוחה בחצר היפיפה, שתיתי עוד כוס תה והמשכתי אל היעד הבא – הפן בר ברחוב דיזינגוף בתל אביב.



הפן בר הוא שילוב של מספרה ומכון יופי, אבל הוא מאוד שונה מהשניים כי לא תמצאו בו לא צבעים ולא מספריים. הפן בר הוא מקום שעושים בו פנים, מכל הסוגים. המחיר קבוע – 75 שקלים לפן לכל אורכי השיער ופן באיזה סגנון שתרצו.
על השיער שלי הופקד אור המקסים, שעשה לי את אחד הפנים הכי טובים שעשו לי אי פעם. ונכון שיש לי שיער קצר ונראה קל לטיפול כביכול, אבל סמכו עליי שאת הראש שלי אני לא מפקידה בידיים של כל ספר וכל פניסט. חוץ מפנים, אור גם עושה תסרוקות יפיפיות לכל אירוע שרק תרצו וטווח מחירי התסרוקות נע בין – 125 שקלים ל – 225 שקלים.




אחרי הפן עברתי לידיה של נטלי המאפרת שדיוק הוא השם השני שלה ללא ספק. נעזוב את העובדה שיש לה ידיים עדינות כל כך ואני לא זוכרת מתי איפרו אותי בכזאת נעימות, היא עשתה לי איפור עדין ויפה כמו שביקשתי, תוך שימוש במוצרי האיפור המעולים של MAC. מחירי האיפור מתומחרים בשלוש רמות: איפור הכולל איפור בסיס וצללית אחת בגוון בהיר, מסקרה ושפתון טבעי ב – 125 שקלים, איפור בסיס + אייליינר ב – 190 שקלים או איפור ערב מושקע הכולל הדבקת ריסים ועיניים מעושנות – 250 שקלים.
התחנה האחרונה שלי במתחם הפן בר הייתה אצל מור המניקוריסטית, בחורה מתוקה וחייכנית שעשתה לי מניקור יפיפה עם לק חורפי בצבע סגול-שחור משגע של O.P.I  שנקרא: אוקטוברפסט. מחיר מניקור – 45 שקלים והוא כולל עיצוב, שיוף ומריחה תוך שימוש במוצרים האיכותיים של O.P.I וסש ויט.




וכמה מילים על המקום: הפן בר הוא מקום לא גדול מידי ולא קטן מידי שכיף להגיע אליו כי יש בו צוות צעיר, רענן ומוכשר. הוא מעוצב למשעי וחוץ ממגזיני אופנה וקטלוגים מגניבים תמצאו בו גם חטיפי אנרגיה וסוכריות גומי לנשנוש, ככה סתם, חופשי על הבר מה שנקרא...
מעבר לידיים הטובות שעובדות בו ולעיצוב המקום, יש בו כמה יתרונות בגזרת הימים ושעות הפתיחה. הפן בר עובד בימי חול מהשעה 10:00 ועד השעה 22:00 וכמו כן הוא פתוח גם במוצאי שבת מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00.
רצוי לקבוע תור מראש בטלפון: 035470000 ויש אפילו חניה במקום שזה שוס גדול לא פחות מכל מה שסיפרתי לכם עד כה.



פן בר – רחוב דיזינגוף 290 תל אביב.

אל הבית ואל הבייבי שלי חזרתי בתום 4 שעות מרגיעות ומפנקות שבהן מצאתי סוף סוף מעט זמן לעצמי. חזרתי נמרצת ויפה ולבעלי אמרתי שכבר הרבה מאוד זמן לא הרגשתי כל כך טוב. זה מבחינתי אומר את הכל, לא?




 הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם: 


יום חמישי שמח וסופ"ש נעים לכולם,
שרונה. 

8 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

מקסימה, ויפות לך המשקפיים!! שמחה שעשית לך כזה יום כיף, הפינוק הזה דרוש מידי פעם כדי להכניס אנרגיה טובה לגוף וגם לנשמה! נשיקות!

EFRAT ITAH אמר/ה...

ארבע שעות חופש עם תינוק קטנטן של פינוק והתרעננות דינן כשבוע לאדם רגיל. הולם לך הפינוק והלק. התמונות סבבה לגמרי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טנקס בנות על כל הפרגון והמחמאות.
היה לי מדהים מדהים מדהים ואני מחכה כבר לפעם הבאה, מקווה שתהיה בקרוב :)

לירן אמר/ה...

היי שרונה. הכל נראה מעולה ואני מאוד מקווה שנהנת.

במיוחד המניקור - רציתי לדעת מה שם הלק של opi והאם אפשר לקבל את פרטיה של המניקוריסטית
תודה

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לירן - תודה רבה יקרה! למניקוריסטית קוראים מור, היא מקסימה ויסודית כל כך שאני עד עכשיו מתמוגגת מהשיוף שהיא עשתה לי. יפה כל כך גם שבוע אחרי ובלי הלק.
ללא קוראים אוקטוברפסט, הוא מושלם! החזיק לי כמעט שבוע.

לירן אמר/ה...

אני אשמח גם לטלפון של המניקוריסטית (אם זה חסוי אני אבין)
ערב טוב

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

לירן - מה פתאום חסוי! היא עובדת ב - FANBAR עליו כתבתי, אז אולי תנסי להתקשר אליהם והם יעבירו אותך אליה. זה המספר שלהם:
035470000
יכולה להגיד שהגעת דרך הבלוג שלי.

לירן אמר/ה...

המון תודה
את נהדרת