יום שבת, 11 ביולי 2015

כתום זה ההגנה החדשה #2 + מתכון כתום!

כבר היה לנו פוסט שכזה לפני כחודשיים, הנושא את אותו השם ובו סיפרתי לכם על מקדמי הגנה חדשים לקיץ הקרוב. מאז קיבלתי לסקירה שלושה מקדמי הגנה חדשים (וכתומים גם הם!) אז החלטתי לנצל את הבמה החגיגית כדי לספר עליהם וגם לתת לכם רעיון למשקה Smoothie כתום, בריא ומרענן שאני מכינה לעצמי בבקרים האחרונים כחלק משינוי תזונה ואורח חיים שאני עושה.

מימין לשמאל: ג'ל הגנה שקוף לפנים של SKIN GARD, קרם הגנה לפנים של NIVEA וספריי שקוף להגנה מהשמש של SKIN GARD

SKIN GARD ממשיכים להשיק העונה מקדמי הגנה חדשים, הראשון הוא ג'ל ההגנה השקוף לפנים מסדרת Invisible שמגיע הקיץ עם מקדם גבוה במיוחד של 50SPF (בשנה שעברה הוא היה רק בגרסא של 30SPF). הנוסחה היא אותה נוסחה נפלאה בעלת ספיגה מעולה על הפנים וכזו שאינה משאירה עליו סימנים לבנים. הוא מתאים לכל סוגי העור, היפואלרגני, עמיד במים ונטול פארבנים. מחירו: 69.90 שקים ל – 60 מ"ל.
הספריי השקוף והקלאסי של החברה, עם מקדם של 30SPF מגיע הקיץ בבקבוק ענקי ובתוספת של 50% יותר. האריזה הגדולה והחסכונית של 300 מ"ל תתאים לכל המשפחה. הספריי מאפשר התזה נוחה על העור והוא במרקם שקוף. גם הוא היפואלרגני ונטול פארבנים ואף עומד בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE המעניקה הגנה מרבית מקרני UVA ו - UVB. אני מצאתי את הספריי הזה במחיר של 39.90 שקלים דרך אתר סיטון, מחיר שווה בהחלט!


גם המותג NIVEA השיק את קרם ההגנה לפנים שלו עם מקדם הגנה גבוה של 50SPF – מסדרת NIVEA SUN PROTECT & BRONZE Face Cream. הנוסחה מכילה תמצית צמח פרו מלנין התומכת בתהליך השיזוף הטבעי של העור. בנוסף היא מכילה מסנני קרינה יעלים להגנה מיידית ובעלת נוסחה עדינה עשירה בלחות אך כזו שאינה שומנית ולא חוסמת את הנקבוביות. כדי להבטיח את התוצאות מומלץ להשתמש במוצר בתדירות גבוהה. מחירו: 140 שקלים ל- 50 מ"ל. 

את המוצרים ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ.

לפירות וירקות כתומים יש המון סגולות רפואיות וזה בשל העובדה שהם מכילים הרבה ויטמינים ומינרלים כמו בטא קרוטן (שמומר בגוף לויטמין A) וויטמין C. לצבע הכתום יש חשיבות רבה וגדולה בכל הקשור לשמירה על תפקוד תקין של מערכת החיסון. 


ה – Smoothie הכתום שאני מכינה לעצמי מכיל את המרכיבים הבאים: פפאיה מופלאה שיש בה מרכיבים אנטי דלקתיים מובהקים והיא מרגיעה ומטהרת את מערכת העיכול, מלון העשיר באשלגן ומגנזיום היעילים לסילוק רעלים מהכליות, מיץ תפוזים טרי העשיר בויטמין C והוא נוגד חמצון נהדר, ועלי בזיליקום (כן כן!) שגם מוסיפים רעננות למשקה אבל גם יעילים בשיפור העיכול בגוף ובשמירה על בריאות הלב.


כדי להפוך את המשקה לקר, טעים ומרענן אני מוסיפה חופן של קוביות קרח ומערבלת בבלנדר למספר שניות. אני לא מוסיפה ממתיקים למיניהם כי עבורי הפירות מתוקים מספיק, אבל מי שרוצה את המשקה שלו מעט יותר מתוק, יכול להוסיף מעט מי סוכר או דבש/סילאן.

וככה זה נראה שנייה לפני שלגמתי בהנאה רבה את ארוחת הבוקר הבריאה שלי:

לרוויה!

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות ושבוע טוב,
שרונה. 

4 תגובות:

sefi אמר/ה...

וואו, השייק ניראה מדהים.
בדיוק מת הבלנדר שלי ואני צריכה אחד חדש.
איך הבלנדר שלך?
את ממליצה?
הוא מתמודד יפה עם קרח? לפי הדרינק ניראה שכן.
התנפלתי על הבלוג שלך עם תגובו תהבוקר, כי אחרי כמה שבועות של מבחנים יש לי סוף, סוף זמן גם לקרוא בלוגים.

Unknown אמר/ה...

מתוך כל קרמי ההגנה שסקרת כאן בבלוג על איזה מהם את הכי ממליצה מניסיון אישי ?
אני קניתי את של חברת אוון 30SPF
אבל הוא מאוד שומני ודורש פידור רציני וגם קצת מלבין את הפנים.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - הכי הכי כיף לי שאת כאן! תכף קופצת גם לשלך. מאז שחזרתי מחו"ל אני רק מנסה להשלים פערים (ובינתיים לא מאוד מצליחה). לגבי הבלנדר - הוא די ישן, יש לנו אותו אולי 6 שנים והוא פעיל לפי תקופות. בגדול הוא חזק יחסית אבל קרח אני מכניסה חצי מרוסק (מכניסה לשקית ניילון ושוברת קצת עם פטיש של שניצלים) וזה בעיקר כדי לא לשבור את הסכינים דווקא. היה לי נסיון רע עם סכינים שנשברו והתעקמו בגלל קוביות קרח.
כיף לי שאת כאן! טנקס מותק!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נוי נוי - שלושתם מאוד מאוד שונים במהותם. בגדול אני לא הייתי מוותרת על קרם הגנה עם SPF גבוה לפנים, ולכן הייתי ממליצה על ה - SKIN GARD ג'ל לפנים 50SPF. אותו תמיד אפשר גם למרוח על הגוף (זה מה שאני עושה כשאני מחוץ לבית ויש לי רק מקדם הגנה אחד שמיועד לעור הפנים - מורחת אותו פשוט על כל הגוף). אגב, מדובר בפוסט המשך לפוסט שפורסם כאן לפני כחודשיים, לדעתי אולי שווה לך בכלל ללכת על הקלרינס שסקרתי בפוסט הקודם.