יום רביעי, 8 ביולי 2015

מסיבת ספארי אצל רוני קנטור

זאת הייתה המסיבה הכי שווה שהייתי בה אי פעם. חברות כייפיות, בגדים יפים, יין ואוכל טוב והרבה DIY באווירת ספארי. רוני קנטור, מעצבת האופנה האהובה, השיקה את קולקציית הספארי שלה, והזמינה אותי יחד עם בלוגריות אופנה נבחרות נוספות, למסיבה בהשראת הקולקציה החדשה שלה. את החנות המיתולוגית שלה על שדרות רוטשילד אני זוכרת עוד מהימים הראשונים. השמלות הייחודיות בעיצובה היו מבצבצות מחלונות הבניין הישן וכדי להגיע לחנות הייתן צריכות לטפס קומה אחת מעלה כדי לגלות את היכל האופנה הנפלא. רוני עברה למשכנה החדשה ברחוב דיזינגוף 78 בתל אביב (ממש לא רחוק מהדיזינגוף סנטר) והעבירה גם לשם את הקסם האישי שלה ושל החנות. הבגדים בקולקציה נפלאים, צבעוניים ומדויקים. הם יושבים נפלא על הגוף (בסוף הפוסט תראו גם מה כבש את ליבי!) ותוכלו להתאים להם אקססוריז שונים ונעליים בחנות.


המסיבה שלנו התחילה עם שולחן אוכל עשיר וססגוני (בהשראת הקולקציה גם הוא) מבית "מעשה במאפה:


החלל קושט ועוטר לכבוד המסיבה והג'ירפה הנהדרת הזאת חיכתה לי יפה עד לסוף הערב כדי שאוכל גם להצטלם איתה למזכרת:


על שולחן העבודה חיכו לנו הדברים הבאים:


ומה עשינו איתם אתם תוהים? אז הכנו הרבה דברים כייפים באותו הערב. זה התחיל ממגנטי חיות מתוקים, עבר למתלה תכשיטים/בגדים מהודר עם ראשי חיות זהובים (שנחתכו באכזריות בעזרת סכין יפנית), צנצנות מסטיק מקושטות וצנצנות זכוכית עם מי נצנצים וחיות בתוכן. מסיבת ספארי כבר אמרנו, לא?


ואם כל זה לא הספיק, רוני קנטור והצוות שלה טרחו לפנק אותנו בשקית פינוקים מלאה בכל טוב שבה נחו להם חגורה ירוקה, עגילי דובדבן מתוקים, קופסת תכשיטים בצורת עוגה (האחיינית שלי כבר החרימה לי!), ערכת מדבקות לציפורניים של FUNALIZ, ואם כל זה לא הספיק אז אפילו שקית בוטנים חיכתה לנו. איזה כיף!


ואחרי שהזמן טס כל כך מהר, הייתי חייבת למדוד משהו מהקולקציה ובחרתי בסט המושלם הזה של חולצה וחצאית באדום (מגיעים גם בצהוב ובירוק) שכשמדדתי אותם הרגשתי כאילו נתפרו ממש בשבילי:


תודה רבה לרוני ולכל מי שהיה קשור לערב המושלם הזה. באמת שלא נהניתי ככה כבר הרבה מאוד זמן.

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה. 

5 תגובות:

Fashion Matters אמר/ה...

נראה כיף :)

The Fashion Matters- Fashion & Travel magazine

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

fashion Matters - תודה רבה על התגובה! אכן היה ממש ממש כיף!

sefi אמר/ה...

בובה, מהמם לך אדום.
היה ממש כיף. גם אני העלתי פוסט עכשיו. בואי לבקר. :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ספי - תודה מותק. אני מסתכלת על התמונה וקולטת איך מתאים לי אדום וכמה חבל שאין לי מספיק פריטים אדומים בארון. חייבת לטפל בנושא הזה! יאללה, עכשיו באה לשלך :)

צילום ילדים אמר/ה...

זה באמת צילום טובואדם עם המצלמה מדהימה .